Pamenu kai 1999 m. nebegaudavom bilietų iki Šiaulių su Vilnius-Klaipėda 17:00 važiuodavom lėtuoju Nr. 471 Vilnius-Mažeikiai 17:13 val.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Cha, pasirodo keleivių srautai LG traukiniuose jau žinomi ir net viešai skelbiami, tik ne visi žino kur ieškoti. Aš pats taip pat netyčia radau, manau daug kam bus įdomu (ne tik keleivių srautai):
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSDQ!/
Populiariausi maršrutai Jūsų reklamai:
1. Vilnius – Kaunas 2 ir 3 klasė (apie 2230 keleiviai per dieną, 30 kartų per dieną);
2. Vilnius – Klaipėda 2 klasė (apie 1300 keleivių per dieną, 6 kartus per dieną);
3. Vilnius – Oro uostas 3 klasė (apie 150 keleivių per dieną, 32 kartus per dieną);
4. Vilnius – Maskva 1 ir 2 klasė (apie 420 keleivių per dieną, 2 kartus per dieną);
5. Vilnius – Sankt Peterburgas 1 ir 2 klasė (apie 270 keleivių per dieną, 2 kartus per dieną).
Keleivių kontingentas:
Vietiniame susisiekime:
dirbantys (turintys vidutines ir žemesnes pajamas) – 50 proc.;
studentai – 30 proc.;
senjorai – 17 proc.;
kiti – 3 proc.
Tarptautiniame susisiekime:
dirbantys (turintys vidutines ir žemesnes pajamas) – 42 proc.;
studentai – 30 proc.;
senjorai – 25 proc.;
kiti – 3 proc.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąCha, pasirodo keleivių srautai LG traukiniuose jau žinomi ir net viešai skelbiami, tik ne visi žino kur ieškoti. Aš pats taip pat netyčia radau, manau daug kam bus įdomu (ne tik keleivių srautai):
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSDQ!/
Comment
-
Bandžiau suplanuoti traukiniu kelionę iš Kauno į Klaipėdą. Tai su traukiniu reikia važiuoti iki Kaišiadorių, trukmė 25-36min. Bilieto kaina 7,80Lt. Reikia dar laukti traukinio toje stotelėje 10-20 min. Ir galiausiai kelionė traukiniu iš Kaišiadorių į Klaidėdą, trukmė nuo 3,5 valandos iki 4 valandų kaina 45,6 Lt. Visos kelionės kaina 53,4Lt trukmė, 4valandos. Tuo tarpu autobusu kelionės trukmė apie 2,45 val. Kaina 53 litai. Kelionė automobilių jei važiuoji dujomis ir 100km surija 10 litrų, o dujų kaina 2,1 lito, tai viso gausis apie 45,15Lt ir užtruksi pagal google maps apie 2val 8 min. Tai verdiktas toks: jei važiuoja du ir daugiau žmonių VT geriau nesirinkti, nes sumokėsi žymiai daugiau, ir užtruksi begalę laiko. Ir nereik stebėtis, kad Lietuvos geležinkeliai, ir autobusų parkai yra netoli bankroto, ir kad perveža per mažai keleivių Jais naudotis yra nesamonė, jei neturi nuolatinio, arba negauni kompencacijų. Ypač važiuojant ne vienam ir dideliais atstumais.Paskutinis taisė kempas; 2010.04.05, 11:54.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimą<..> Kelionė automobilių jei važiuoji dujomis ir 100km surija 10 litrų, o dujų kaina 2,1 lito, tai viso gausis apie 45,15Lt ir užtruksi pagal google maps apie 2val 8 min. <..>
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąBandžiau suplanuoti traukiniu kelionę iš Kauno į Klaipėdą. Tai su traukiniu reikia važiuoti iki Kaišiadorių, trukmė 25-36min. Bilieto kaina 7,80Lt. Reikia dar laukti traukinio toje stotelėje 10-20 min. Ir galiausiai kelionė traukiniu iš Kaišiadorių į Klaidėdą, trukmė nuo 3,5 valandos iki 4 valandų kaina 45,6 Lt. Visos kelionės kaina 53,4Lt trukmė, 4valandos. Tuo tarpu autobusu kelionės trukmė apie 2,45 val. Kaina 53 litai. Kelionė automobilių jei važiuoji dujomis ir 100km surija 10 litrų, o dujų kaina 2,1 lito, tai viso gausis apie 45,15Lt ir užtruksi pagal google maps apie 2val 8 min. Tai verdiktas toks: jei važiuoja du ir daugiau žmonių VT geriau nesirinkti, nes sumokėsi žymiai daugiau, ir užtruksi begalę laiko. Ir nereik stebėtis, kad Lietuvos geležinkeliai, ir autobusų parkai yra netoli bankroto, ir kad perveža per mažai keleivių Jais naudotis yra nesamonė, jei neturi nuolatinio, arba negauni kompencacijų. Ypač važiuojant ne vienam ir dideliais atstumais.
Bet viena problema jau buvo diskutuota — kainų politika nepalanki persėdimams.
Parašė artexs Rodyti pranešimąPrie kelionės automobiliu kainos gali drąsiai pridėti 30-50% automobilio eksploatacijai, nes dėvisi padangos, tepalai ir visos kitos detalės.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bet ar per keturias valandas įveikti 200 km atstumą yra normalu ???? Kad traukinys važiuoja ratais aplink Lietuvą. O jo vidutinis greitis tik 80km/h
Draudimas vienai dienai kainuoja apie 1-4 litus. Jei važiuos pilnas ekipažas tai yra 5 žmonės kelionė, Jūs sutaupote apie 350lt per vieną kelionę . Ant detalių ir ratų jei taip du kartus suvažinėsite tikrai užteks. Aišku jei mašina vokiška ir sena pvz golf, ar audi 100.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąBet ar per keturias valandas įveikti 200 km atstumą yra normalu ???? Kad traukinys važiuoja ratais aplink Lietuvą. O jo vidutinis greitis tik 80km/h
Draudimas vienai dienai kainuoja apie 1-4 litus. Jei važiuos pilnas ekipažas tai yra 5 žmonės kelionė, Jūs sutaupote apie 350lt per vieną kelionę . Ant detalių ir ratų jei taip du kartus suvažinėsite tikrai užteks. Aišku jei mašina vokiška ir sena pvz golf, ar audi 100.
Kiekviena transporto forma turi savo privalumus ir trūkumus, todėl visos formos vis dar daugiau ar mažiau sėkmingai veikia. Kažin ar verta vertinti vien tik kelionės laiką ir kainą, nors tai ir yra svarbiausi faktoriai. Jeigu tau svarbiausia greitis — pirk malūnsparnį, jeigu kaina — eik pėsčiomis. Dar liko neįvertinti tokie faktoriai kaip kelionės/keleivių saugumas, komfortas ir t.t..
Išvis keisčiausia, kad kaip pavyzdį paėmei labai 'išlenktą' maršrutą ir dar su persėdimu. Daugiau logikos būtų lyginant Kaunas-Vilnius ar Kaunas-Marijampolė, net Kaunas-Kybartai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Penktadienį buvo 13+restoranas. Taigi išviso 14. Ir kaip rašiau pranešime 13 psl. 17:12 val. bilietų pritrūko.
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=254
Comment
-
Išvada viena - jei stočių keliai trumpi tai ar "LG" nevertėtų įsigyt keletos dviaukščių vagonų. Tokių kaip mačiau Suomijoje traukinio Helsinki-Tampere, kur pusę traukinio sąstato (3 vagonai) sudarė paprasti, o kitą - dviaukščiai (+3 vagonai) .
Traukinio dviaukščiai vagonai
http://www.miestai.net/forumas/showt...078#post417078
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąIšvada viena - jei stočių keliai trumpi tai ar "LG" nevertėtų įsigyt keletos dviaukščių vagonų. Tokių kaip mačiau Suomijoje traukinio Helsinki-Tampere, kur pusę traukinio sąstato (3 vagonai) sudarė paprasti, o kitą - dviaukščiai (+3 vagonai) .
Traukinio dviaukščiai vagonai
Atvaizdas
http://www.miestai.net/forumas/showt...078#post417078
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMaršrutų karpys dėl krizės ir sumažėjusio keleivių srauto, o ne dėl riedmenų trūkumo galimai nurašius visus D1.
Pripratimas blogiau prigimimo. Kompiuteriu naudojuosi nuo virtualių skaičiavimo mašinų ir DOS'o laikų...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilnius - Klaipėda - atskira tema.
Comment
-
Tai kad karpymai vyksta. Kaip juos paaškina LG? Padidėję nuostoliai dėl sumažėjusio keleivių srauto.
Tkriausiai iškastruos Kybartų ir Šestokų maršrutus. Nauji galimi tvarkaraščiai jau paskelbti Kazlų Rūdos savivaldybės puslapyje. Pernai apipjaustė Turmanto maršrutus. Visai neseniai, kovo pradžioje - Varėnos. Dar liko nepaliesti Kenos ir Stasylų maršrutai. Traukiniai į Šilutę važioja vos kelis žmones. Bent jau žiemą taip buvo, pats mačiau kelis kartus.
Comment
Comment