Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, kad autobusas vietoj traukinio iš viso yra pravalas..
    O tai ką siūlote? Gerai, kad bent autobusą vietoj traukinio paleido ir išlaikė nuorodą Europos traukinių grafike.

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      O tai ką siūlote? Gerai, kad bent autobusą vietoj traukinio paleido ir išlaikė nuorodą Europos traukinių grafike.
      o teisinosi puikiai prisimenu tuom, jog "traukinys, atvykstantis i Lietuvos puse yra laikinai remontuojamas". Absurdiska...

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        o teisinosi puikiai prisimenu tuom, jog "traukinys, atvykstantis i Lietuvos puse yra laikinai remontuojamas". Absurdiska...
        Jei neklystu, tai tų vagonų jau nebėra iš viso...

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Jei neklystu, tai tų vagonų jau nebėra iš viso...
          Gal turi foto?

          Kaip suprast? Tai buvo ne LG traukinys?
          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          o teisinosi puikiai prisimenu tuom, jog "traukinys, atvykstantis i Lietuvos puse yra laikinai remontuojamas". Absurdiska...
          Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.17, 18:54.

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Gal turi foto?

            Kaip suprast? Tai buvo ne LG traukinys?
            Tas traukinys buvo lenkų (PKP) formavimo.

            Comment


              LG turėjo RIC tipo (europietiškų) vagonų, kurie jau seniausiai iškeliavo kažin kur.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                LG turėjo RIC tipo (europietiškų) vagonų, kurie jau seniausiai iškeliavo kažin kur.
                Visi 4 važinėja Slovakijoje.

                Comment


                  Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                  Sekmadienį (sausio 10 d.) aš taip pat važiavau traukiniu Šeštokai-Vilnius iš Šeštokų. Vėlavome išvykti dešimt minučių dėl to jog vėlavo traukinys iš Lenkijos, konduktoriaus paklausiau ar lauksime, jis atsakė, kad neišvyksim iš Šeštokų tol, kol neatvyks traukinys iš Varšuvos ( nors ir 2-3 valandas )...
                  Panagrinėję www.litrail.lt keleivinių traukinių tvarkaraštį, įsitikinsime - Vilnius-Šeštokai-Varšuva yra vientisas maršrutas, tik Šeštokuose persėdama iš vieno traukinio į kitą. Todėl veinam vėluojant kitas laukia.
                  Planuojant kelionę traukiniu Šeštokai-Vilnius, apie Lenkijoje prasidėjusį galimą jo vėlavimą žinoti reikėtų.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    Lentvaris. 7.00. Artėja traukinys Kaunas - Vilnius.
                    Tiek keleivių iš Lentvario.
                    Apie 10 išlipo iš traukinio.

                    Atvaizdas
                    Čia žinutė iš Maršruto Vilnius-Kaunas temos.

                    Neseniai iš Vilniaus į Kauną važiavau antru rytiniu traukiniu, išvykstančiu 5:28h. Ankstesniu 5:08h dviaukščiu nevažiavau ne tiek dėl bilieto kainos, kiek iš noro žvilgtelėti į Lentvario stotį (tas dviaukštis nestoja).
                    Vilniaus stotyje išėjęs į 2 peroną, pamačiau, kad traukinys į Kauną 5:28h. bus iš 3 kelio, o kitoje perono pusėje 4 kelyje švieslentė rodė 5:37 į Trakus. Prisiminiau, kad į Trakus rytą tas traukinys jau antras (ankstesnis iš Vilniaus išvažiavo 4:32h). Ir ramybės nedavė klausimėlis: nejaugi į Trakus rytais tiek daug keleivių? Bet perone buvo viso labo keli žmonės, visi jie sulipo į Kauno traukinį.
                    Kai traukinys Nr871 Vilnius_Kaunas sustojo Lentvaryje (5:47h) , prisiminiau šią nuotrauką. buvo dar tamsu, bet apšviestus peronus įžiūrėjau. Atrodė, kad stotyje dar "nė gyvos dvasios", bet pirmame perone (iš kurio 5:55h., t.ty. už 8minučių) bus elektrinis traukinys Nr 852 Trakai-Vilnius) pamačiau į būrelį suėjusius 5 žmones. Kiek keleivių per 8 minutes susirinko dar, galima spėlioti...
                    Taip par norėjosi paamtyti, kiek žmonių elektriniu traukiniu atvažiuoja iš Trakų. Atvykstantį traukinį tikėjausi pamatyti stoties kelyne, bet pamaišė nuo Kauno važiuojantis prekinis traukinys.
                    Tarp Kariotiškių ir Sausių stotelių pamačiau į Vilnių važiuojantį anksčiausią elektrinį traukinį iš Kauno. Kiek keleivių buvo jame, nepamačiau... Tada iš kažin kada prisiminiau vieną kelionę traukiniu Lentvario į Trakus. Iš Vilniaus atvažiavęs elektrinis Lentvaryje sparčiai tuštėjo. Atkreipiau dėmsį į išlipančius jaunus žmones su slidėmis ir kitu turistiniu inventoriumi. Viena išlipusi tos grupės mergina kitai pasakė: "Gal čia dar ne Trakai?". Kita atsakė: "Ga čia dar Senieji Trakai?". Aš neiškentęs pasakiau: "Čia dar tik Lentvaris". Nustebusi mergina manęs paklausė "Rimtai?" ir savo draugams riktelėjo lipti atgal į traukinį. Paskui vagone atėjo padėkoti už savalaikį perspėjimą, išgelbėjimą nuo paklydimo. O žmonių vagone (be tos turistų grupės) buvo tik vienas-kitas...

                    Po šitos ankstyvos kelionės iš Vilniaus į Kauną kažkodėl parūpo maršrutas Vilnius-Trakai. Ypač dar dėl to, kad kai kas jame svajoja apie dviaukščius elektrinius traukinius. Nerimauti verčia štai kas.
                    1. Ar visiems Vilniauus-Trakų maršruto elektriniams traukiniams būtina važiuoti iki Trakų? Gal kai kuriems užtektų iki Lentvario?
                    2. Ar iš Trakų į Vilnių tikrai reikalingas ankstyvas elektrinis traukinys 5:39h (kai kitas išvyksta 6:29h). Nes nuo Naujosios Vilnios (iš ten. išv. 4:17h) iki Trakų jis važiuoja tuščias).

                    Taigi, anksti rytą (kol keleiviai miega) elektriniai traukiniai važinėja tušti, įdienojus (kai keleiviai bunda atsiranda) traukinių būna mažai.

                    Comment


                      Iš ryto į Trakus beveik tušti traukiniai.
                      Jie tik renka žmones, kai važiuoja atgal į Vilnių.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        1. Ar visiems Vilniauus-Trakų maršruto elektriniams traukiniams būtina važiuoti iki Trakų? Gal kai kuriems užtektų iki Lentvario?
                        2. Ar iš Trakų į Vilnių tikrai reikalingas ankstyvas elektrinis traukinys 5:39h (kai kitas išvyksta 6:29h). Nes nuo Naujosios Vilnios (iš ten. išv. 4:17h) iki Trakų jis važiuoja tuščias).
                        1. Nemanau, kad to labai reikia. Atkarpoje Vilnius-Lentvaris važiuoja traukiniai iš Vilniaus į Trakus, Kauną, Šeštokus ir Marcinkonis (dar berods yra maršrutas tik iki Varėnos).
                        2. Jau apie tai buvo rašyta. Problema tame, kad neišeina traukinių palikti nakvoti Trakuose (kaip ir Senuosiuose Trakuose), nes tai brangiai kainuotų (reikia traukinį saugoti ir rasti kur nakvoti traukinio įgulai). Todėl rytiniai traukiniai važiuoja tegul ir tušti tam, kad vėliau grįždami atvežtų keleivius į Vilnių.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Ta problema buvo visais laikais. Net ir tarybiniais. Anksti ryte traukiniai is Vilniaus ar kito stambaus gelezinkeliu mazgo isvykdavo prakstiskai su vienu kitu keleiviu tik tam, kad atveztu keleivius ryte i miesta. Ta pati situacija ir su priemiestiniais autobusais - ryte jie is rajonu centru i kaimus vaziuoja tusti, o i miesta atveza zmones. Vakare viskas atvirksciai - is miestu isveza kaimo gyventojus, o grizta su vienu kitu keleiviu.

                          Comment


                            Šiandien anksti važiavau į Vilnių. Buvo dar tamsoka, tai foto ne kokios.

                            5.55. Traukinys Trakai - Vilnius. Žmonių buvo kažkur arti šimto.



                            6.08. Traukinys Kaunas - Vilnius. Iš traukinio išlipo virš 10, o įlipo apie 20 žmonių. Perėjęs per vagonus, priskaičiavau 40 žmonių. Lipo dar žmonės Vokėje ir Paneriuose.

                            Comment


                              Šiandien 17:30 val. važiavau traukiniu Nr. 21 Vilnius-Klaipėda. Prie atvykusio Nr. 20 Klaipėda-Vilnius 4 vagonų po 17:00 val. buvo prikabinta dar 9+restoranas - viso 14 vagonų.
                              Ir ką manot? Apie 17:12 val. pranešama, kad nebeliko bilietų...
                              Gerai, kad keleivius (apie 30) priėmė į traukinį, o tie susėdo kur kas rado vietą, ant atlenkiamų sėdynių kupe vagonuose, tryse ant 2 sėdynių, ant atbrailų, vagone-restorane, tambūre ir t. t. Šiauliuose išlipo daugiau nei pusė.

                              Gal vertėtų pagalvot apie panaikinto dyzeliuko Vilnius-Kaunas-Šiauliai penktadieniais ir sekmadieniais sugrąžinimą. Apie laiką reikėtų pagalvot. Galėtų būt pusiau greitasis - stot ne visose stotelėsė, o tik didesnėje kaip kad Baisiogala, Dotnuva ir t. t. Šiuo traukiniu važiuotų ir nemažai keleivių iš Kauno. Pirmadieniais ryte į Vilnių galėtų atvažiuot apie kokią 7:30 ar 8:00 - labai reikalingu šiauliečiams metu.

                              Comment


                                Bet LG mano kitaip - dauguma keleiviu bus studentai. T.y. lengvatininkai. O uz juos valstybe net nesiteikia atsiskaityti...

                                Comment


                                  Mes to nežinom ar nesumoka. Niekur nemačiau, jog būtų rašoma, kad valstybė už lengvatininkus neatsiskaito.
                                  "Kautra" ir "Toks" sugeba išmušti.

                                  Comment


                                    Taigi pati LG ne karta verke, kad valstybe ne tik kad nedotuoja nuostolingu marsrutu, bet ir uz lengvatininkus pilnai neatsiskaito. Valstybe visgi sugeba atsiskaityti su autobusu parkais (visais) uz lengvatininkus tarpmiestiniuose autobusuose. Galbut "Linava" cia paspaudzia kur reikia?

                                    Comment


                                      Kažkaip nepamenu, kad būtų taip rašyta. Kalba eidavo apie nuostolius patirtus už keleivių pervežimą, bet apie lengvatininkus nė žodžio.
                                      Bet jei tai tiesa tuomet galėtų LG nebemokėt kokių nors mokesčių - pasiteisinimas paprastas "nuostoliai už keleivių vežimą".
                                      Bėda tik ta, kad į didelės valstybinės pelningai dirbančios įmonės veiklą per daug kišasi politikai. O taip neturėtų būt...
                                      Paskutinis taisė Salvijus; 2010.04.02, 22:25.

                                      Comment


                                        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                        Šiandien 17:30 val. važiavau traukiniu Nr. 21 Vilnius-Klaipėda. Prie atvykusio Nr. 20 Klaipėda-Vilnius 4 vagonų po 17:00 val. buvo prikabinta dar 9+restoranas - viso 14 vagonų.
                                        Ir ką manot? Apie 17:12 val. pranešama, kad nebeliko bilietų...
                                        Gerai, kad keleivius (apie 30) priėmė į traukinį, o tie susėdo kur kas rado vietą, ant atlenkiamų sėdynių kupe vagonuose, tryse ant 2 sėdynių, ant atbrailų, vagone-restorane, tambūre ir t. t. Šiauliuose išlipo daugiau nei pusė.

                                        Gal vertėtų pagalvot apie panaikinto dyzeliuko Vilnius-Kaunas-Šiauliai penktadieniais ir sekmadieniais sugrąžinimą. Apie laiką reikėtų pagalvot. Galėtų būt pusiau greitasis - stot ne visose stotelėsė, o tik didesnėje kaip kad Baisiogala, Dotnuva ir t. t. Šiuo traukiniu važiuotų ir nemažai keleivių iš Kauno. Pirmadieniais ryte į Vilnių galėtų atvažiuot apie kokią 7:30 ar 8:00 - labai reikalingu šiauliečiams metu.
                                        O LG oficialiai deklaruoja, kad negali i Klaipeda leist ilgesnio nei 12 vagonu traukinio, nes peronu ilgis nepakankamas.....

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Šiandien 17:30 val. važiavau traukiniu Nr. 21 Vilnius-Klaipėda. Prie atvykusio Nr. 20 Klaipėda-Vilnius 4 vagonų po 17:00 val. buvo prikabinta dar 9+restoranas - viso 14 vagonų.
                                          Ir ką manot? Apie 17:12 val. pranešama, kad nebeliko bilietų...
                                          Gerai, kad keleivius (apie 30) priėmė į traukinį, o tie susėdo kur kas rado vietą, ant atlenkiamų sėdynių kupe vagonuose, tryse ant 2 sėdynių, ant atbrailų, vagone-restorane, tambūre ir t. t. Šiauliuose išlipo daugiau nei pusė.

                                          Gal vertėtų pagalvot apie panaikinto dyzeliuko Vilnius-Kaunas-Šiauliai penktadieniais ir sekmadieniais sugrąžinimą. Apie laiką reikėtų pagalvot. Galėtų būt pusiau greitasis - stot ne visose stotelėsė, o tik didesnėje kaip kad Baisiogala, Dotnuva ir t. t. Šiuo traukiniu važiuotų ir nemažai keleivių iš Kauno. Pirmadieniais ryte į Vilnių galėtų atvažiuot apie kokią 7:30 ar 8:00 - labai reikalingu šiauliečiams metu.
                                          Prisimenant senus tvarkaraščius, vakarinis greitasis į Klaipėdą iš Vilniaus išvažiuodavo 17:00h., įkandin jo - "lėtasis", kuriame dalis vagonų būdavo į Mažeikius, dalis - iki Šiaulių. Iš Šiaulių traukinys su tais atkabintais vagonais į Vilnių išvažiuodavo ~5:30h., Vilnių pasiekdavo ~8:30-9:00h.
                                          Dabar akivaizdu, kad savaitgaliais traukinių iš Vilniaus į Šiaulius yra mažai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X