Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių srautai LG maršrutuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Nevažiuoja ten niekas. Žemelapį pasižiūrėk
    Siauliai - Kursenai. Autobusai ir mikorautobusai vaziuoja kas 10-20 minuciu. Pavenciai praktiskai Kursenu dalis.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Siauliai - Kursenai. Autobusai ir mikorautobusai vaziuoja kas 10-20 minuciu. Pavenciai praktiskai Kursenu dalis.
      Nuo Pavenčių iki Kuršėnų apie 3 km. O Udriaus nuotraukoje įdėtas autobusų tvarkaraštis iš Pavenčių.

      Comment


        Na, vis tiek autobusas stoja miestelyje, o gelezinkelis yra jo pakrastyje. Siais laikais zmones tingi eiti net kelis simtus metru.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O susiekimo ministerija ministro asmenyje sneka, kad keleivinio transporto problemas isspres rinka - dar didesne dereguliacija ir liberalizacija. Istatymas jau paruostas.
          Tai puikiai suveiktų, jeigu VT būtų pelningas.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Bet jis yra nepelningas. Tai matyt priemones turi buti kitos, o ne kazkokiu tai laisvarinkieciu pasakeles ar aklas Vakaru kopijavimas.

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Tai puikiai suveiktų, jeigu VT būtų pelningas.
              Taigi ir yra pelningas. Kai kurie maršrutai.

              Štai citata iš Al1 pranešimo vakar:
              As juk ir sakau, kad vyksta laukine konkurencija. Juk ir tarp Vilniaus ir Kauno autobusai ir mikroautobusai kursuoja kas 10-20 min.
              Jeigu vyksta laukinė konkurencija - vadinasi, yra pinigų kiekis, dėl kurio verta kovoti.

              Comment


                Laukine - tai nereiskia, kad yra pakankamas pinigu kiekis. Galbut kaip tik per mazas esam rinkos dalyviu skaiciui ir visi dalyviai stengiasi bent viena is "zaidimo" isstumti.

                Comment


                  Šiandien rytinis (5.53h.) Vilnius - Marcinkonys reisas nustebino pilnutėle PESA. Daugumą keleivių sudarė grybautojai, kurie ir be specialių akcijų jau atakuoja Varėnos miškus. Nuotrauka daryta sustojus Lentvaryje, kai įlipusiems beveik 50-čiai keleivių keletai iš jų teko ne tik stovėti, tačiau ir patogiai įsitaisyti ant grindų.
                  Neblogas rodiklis ir nuo Varėnos, kai link Marcinkonių pajudėjo 22 keleiviai.

                  Pilnutėlė PESA 5.53h. Vilnius - Marcinkonys (tarpstotyje Lentvaris - S. Trakai).

                  Comment


                    Penktadienis, 15.15 val. traukinio DR1A-318 į Kybartus šturmas. Panašus vaizdas ir už požeminės perėjos. Buvo net stovinčių, nes vagonuose sėdynės 2+2.

                    Comment


                      Traukinys į Kybartus

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Penktadienis, 15.15 val. traukinio DR1A-318 į Kybartus šturmas. Panašus vaizdas ir už požeminės perėjos. Buvo net stovinčių, nes vagonuose sėdynės 2+2.

                      Atvaizdas
                      Kada fiksuotas šis vaizdelis?
                      Nes visą vasarą kiek pats važiavau arba kiek tokiu laiku lankiausi stotyje, vis važiuodavo senukasD1. Kiek žinau, Kauno depe vasarą DR1A nė nebuvo.
                      Dėl minimo keleivių srauto vutinku pilnai. Daug keleivių šiuo reisu būna ne tik penktadieniais.

                      Comment


                        Penktadienio vakare is Panevezio vaziavau i Rokiskio pus su PESA, ir ka jus galvojat, sest nebuvo kur, stovejom vagone arba sedejom ant grindu

                        Sekmadieni gryztant is Kupiskio puses i Panevezi vakariniu traukinuku vaziavo D1 trivagonis, atsisest vietos buvo, bet irgi neperdaugiausiai.

                        Comment


                          Sekmadienio rytą

                          Šiandien (rugsėjo 20 d., sekmadienį) rytą į Kauną 7:08 h. iš Šeštokų atvažiavęs D1 (trijų vagonų) atvežė tik 15 keleivių. Ne ką daugiau (gal 18, gal 20 - gerai nesuskaičiavau) atvežė toks pat traukinys, 8:35h atvykęs iš Kybartų. Kauno geležinkelio stoties peronas buvo tuštutėlis. Ankstyvą sekmadienio rytą žmonės miega...

                          Comment


                            Penktadieni Rugsejo 18d vakare is Panevezio vykom i Kupiskio rajona(Radziunai). Atvaziavo PESA, galvoju kur reiks atsisest, bet traukinuko durys sustojo prie pat koju, tai issokes vidun greit radau vieta kur atsisesti sau ir mergyckai. Isimintinas dalykas liko is konduktoriu, jie ejo per PESUKE ir aiskino visiems kad tases nuo sedyniu nusikeltu. Jei ne konduktoriai, tai butu zmones stoveje.
                            PESA buvo pilnut pilnutele, visos sedimos vietos buvo uzimtos.

                            Sekmadieni Rugsejo 20d vakare is Kupiskio rajono(Radziunai) vykom i Panevezi. Ir ka jus galvojat, atvyko PESA, ilipam, o sest nera kur tai atsisedau ant tases(gerai kad minksta ) ir taip iki Panevezio. Velgi PESA pilnut pilnutele ir dar stovinciu nemazai.

                            Bevaziuojant Penktadieni ziurejau kai konduktorius ejo pas masinista i kabina, pro atdaras jos duris, kaip ta kabina atrodo, gal kas jos foto turite?

                            Comment


                              I Turmanta 09.19 , ~7.40

                              Comment


                                Šiandien 18:00 iš Kenos atvažiavo perpildytas 4 vagonų D1.

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Šiandien 18:00 iš Kenos atvažiavo perpildytas 4 vagonų D1.
                                  Įdomu, kokie taro Naujosios Vilnios ir Kenos esantys traukos centrai įtakojo tokį savaitgaliui būdingą keleivių srautą iš Vilniaus į tas apylinkes ir jų grįžimą sekmadienį vakare?
                                  Klausiu todėl, kad tas apylinkes žinau prastai...

                                  Comment


                                    Vakar (penktadienį) buvo tokie reikalai:
                                    Vilnius-Klaipėda G19 iš 6 (jei gerai pamenu) vagonų su TEP70-0346. Iki Šiaulių buvo užpildyta didesnioji pusė sėdimųjų vietų.

                                    Maršrutu Šiauliai-Rokiškis D630 važiavo D1-735-1/767-2/735-3. Šiauliuose įlipo nemažai keleivių, viduriniam vagone apie 50 žmonių, galiniuose apie 15-20. Atvykus į Panevėžį keleivių traukinyje buvo likę visiškai mažai, bet šiame mieste jų daug įlipo.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, kokie taro Naujosios Vilnios ir Kenos esantys traukos centrai įtakojo tokį savaitgaliui būdingą keleivių srautą iš Vilniaus į tas apylinkes ir jų grįžimą sekmadienį vakare?
                                      Klausiu todėl, kad tas apylinkes žinau prastai...
                                      Ten nemazi kaimai, miesteliai. Arti Vilniaus - traukos centras milziniskas. Autobusu ne tiek jau ir daug, kaip, pavyzdziui, tarp Vilniaus ir Traku. Daugiausiai keleiviu susirenka Kenoje.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ten nemazi kaimai, miesteliai. Arti Vilniaus - traukos centras milziniskas. Autobusu ne tiek jau ir daug, kaip, pavyzdziui, tarp Vilniaus ir Traku. Daugiausiai keleiviu susirenka Kenoje.
                                        Ne kartą mačiau atvažiuojant trivagonį iš Kenos į Vilniaus GS — jis buvo pustuštis, tuštesnis nei elektriniai traukiniai, atvažiuojantus iš Naujosios Vilnios. Tada stebiuosi, kodėl ten taip retai leidžiama automotrisė? Dar stebina, kad santykinai nemažai žmonių ypač vasaromis įlipa/išlipa Elektrodepo stotelėje, ir jie tikrai nėra LG darbuotojai (žvejai, mokinukai, senutės). Ar ten yra kokie sodai ar dar kažkas, kas taip traukia keleivius?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment




                                          Prie Elektrodepo labai daug sodų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X