Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[DE-> RU. PL] Buvusieji Rytprūsių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Trumpas reportažas iš nebenaudojamo geležinkelio paprastame daugiaakščių namų kieme Kaliningrade.

    Nuo vaikystės man buvo labai įdomu, kam jis ten reikalingas, bet tik interneto pagalba teko sužinoti apie tai, kad ten buvo viena iš miesto stočių.

    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%...B7%D0%B0%D0%BB



    Pirmas dabar nebenaudojamas geležinkelio tiltas.







    Tiltas pasibaigia Vandenyno Muzėjaus teritorijoje.





    Labai idomus kelio vidury esantys labai mažo pločio begiai.

    Comment


      #42








      Kelias eina per kiemus...



      ...ir susitinka su jau nebenaudojamu tramvajaus keliu...



      Jau beveik nematomas susikirtimas ir begiai greit pasibaigia, nes prasidėda Maskvos prospektas, tačiau tai ne problema...



      ...nes traukiniai turėjo judėti pro šiuos vartus



      Labai matosi skirtumas tarp 1435 ir 1520 gabaritų



      O kažkur čia geležinkelis turėjo susilieti su pagrindiniu keliu.

      Comment


        #43
        это башни корректировки артиллерийского огня советского бронепоезда береговой обороны, который курсировал по узкоколейке по Куршской косе в послевоенные годы...говорят от Балтийска до Клайпеды, Зеленоградск обходил вокруг, по нынешней окружной дороге на косу, точнее дорога проложена по трассе бывшей узкоколейки...
        http://varandej.livejournal.com/574767.html
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #44
          Ilgai galvojau , kur vis tik dėti fotografijas... Tai ir dabartis, tai ir praeitis... Vis tik pagalvojau, kad kai kurias istorijas dėsiu į čia, kai kurias - į Kaliningrado geležinkelių skyrių. Manau, tai būtų logiška

          Taigi, linija Nesterov (Stallupöhnen, Stalupėnai) - Krasnolesje (Gr.Rominten, Raminta)

          Šiuo metu linija visiškai nenaudojama, tačiau prižiūrima, pagal idėją lyg tai turėtų būti skirta karjero aptarnavimui. Visgi, kelis kartus bandyta vežti žvyrą ar smėlį iš jo, tačiau paskaičiuota, kad ekonomiškai nenaudinga.

          Krasnolesje (Gr.Rominten, Raminta) stotelė ir mūsų transportas



          Kelias į karjerą:



          Automobilių tiltas per geležinkelį, pakeliui jų buvo 6 ar 7 , didžioji dalis nenaudojama, kai kurie nugriauti... Pasistengsiu juos sukelti visus. Iš principo galvojome apie RA1, bet džiaugiuosi, kad pavyko gauti tokį aparatą - visas grožis pasijautė...



          Tiltas per upę Krasnoje - dabar tai turistinis objektas (berods)



          Įžymieji Čistyje Prudy (Tolminkiemis, Tollmingkehmen)



          Nugriautas tiltas



          Pagal mane tai buvusi Kassuben stotelė (Iljinskoje, LT atitikmens neradau)



          Tiltas paskui tiltą...

          Comment


            #45
            Kažkur netoli Černiachovo



            Ir tik laukinė gamta supa mus....



            Vienintelė šiame ruože išlikusi stotis - Puškino (Geryčiai, Gėritai, Göritten)



            Tiltas prie šios stoties



            Ir dar vienas tiltas



            Kelionės pabaiga - netoli Nesterovo - į stotį nenorėjome lysti - pasienio zona...



            Vidutinis aparato greitis - 30 km/h...



            Važiuoji ir grožiesi gamta - žolių gabaliukai tik kyla į viršų ir krenta velniai žino kur... Ech... verta buvo...

            Comment


              #46
              Tie automobilių tiltai kažkokių buvusių vietinių keliukų?
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #47
                Taip, didzioji dalis nenaudojami

                Comment


                  #48
                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  (...)
                  Tiltas per upę Krasnoje - dabar tai turistinis objektas (berods)

                  Atvaizdas


                  (...)

                  http://railtrips.euweb.cz/c_kal_foto53_en.html

                  Comment


                    #49
                    Adminai galės nuspręsti - 250 nuotraukų iš Kaliningrado srities geležinkelių - ir visa tai apie buvusį Rytų Prūsijos geležinkelį - stotys traukiniai depai linijos... Nusprendžiau forumo neužkrauti gausybe medžiagos.

                    Apie patį geležinkelį

                    https://en.wikipedia.org/wiki/Prussian_Eastern_Railway

                    Žemėlapis su nuotraukomis (mano nelaimei nusprogo fotikas, tad kokybė so so)

                    https://www.google.com/maps/d/viewer...2721874962&z=8

                    Comment


                      #50
                      Projektas apie Rytų Prūsijos Karališkąjį geležinkelį po beveik 3 metų darbo baigtas - beveik 40 dienų kelyje , daugiau kaip 1400 paskelbtų ir daugybė nepaskelbtų nuotraukų. Nufotografuotos visos stotys nuo Lietuvos Kybartų iki Berlyno. Nuotraukų kolekcija yra čia:

                      https://www.google.com/maps/d/viewer...9474999995&z=7
                      Paskutinis taisė udrius; 2020.01.02, 20:28.

                      Comment


                        #51
                        Didelis darbas. Kaip fotografavimas Kaliningrado srityje ir ypač pasienio ruožuose?
                        Ostbanas turėjo dar vieną trasą Lenkijoje - per Choinices.

                        Comment


                          #52
                          Gavau visus oficialius leidimus. Vienais metais dėl pratybų Zapad leidimo negavome, tad turėjome pakartoti kitais. Beje, Vokietijos žurnale BahnEpoche yra išėjęs straipsnis apie pačią ryčiausią Rytų Prūsijos geležinkelio stotį Schirwindt.

                          https://www.vgbahn.de/bahnepoche2020-33.php


                          Kaip kelionės organizatorius gavau dovanų popierinę žurnalo versiją

                          Comment


                            #53
                            Tiems kas tingi vartyti daug fotografijų - bendradarbiaujant su Vokietijos TV SWR sukurtas filmas apie Rytų Prūsijos geležinkelį. Dėl karantino reikalavimų filmas šį kartą pasiekė tik Braniewo - Lenkijos ir Rusijos pasienį. Ar bus filmo tęsinys, kuris papasakos ir apie likusią atkarpą - nuo Braniewo iki Kybartų - laikas parodys... Nuoroda į filmą - čia:



                            Gero žiūrėjimo
                            Paskutinis taisė udrius; 2020.12.19, 17:59.

                            Comment


                              #54
                              Žydkiemio stoties pastatas iš buvusio kelyno pusės.



                              Pavadinimas vis labiau blunka. Prieš 5-10 metų darytose nuotraukose raidės matosi aiškiau.



                              Stančikų tiltai toje pačioje geležinkelio linijoje kaip ir Žydkiemio stotis.



                              Nuo apžvalgos bokšto.



                              Bendresnis vaizdas. Patekimas ant tiltų mokamas net ir šaltą darbo dieną žiemą... Ant pylimo matomame namelyje yra kasa.



                              Kasos namelis stovi ant pylimo ties šiais tilteliais virš kelio. Automobilis, kuris matosi, yra kasininko, renkančio pinigus už patekimą ant tiltų.



                              Žydkiemio pakraštyje yra šitas geležinkelio viadukas virš kelio.

                              Comment


                                #55
                                Parašė udrius;n1025240
                                Taigi, linija Nesterov [B
                                (Stallupöhnen, Stalupėnai) - [/B]Krasnolesje (Gr.Rominten, Raminta)
                                Šiuo metu linija visiškai nenaudojama, tačiau prižiūrima, pagal idėją lyg tai turėtų būti skirta [Ramintos] karjero aptarnavimui.
                                Visgi, kelis kartus bandyta vežti žvyrą ar smėlį iš jo, tačiau paskaičiuota, kad ekonomiškai nenaudinga.

                                Krasnolesje (Gr. Rominten, Raminta) stotelė ir mūsų transportas


                                Įžymieji Čistyje Prudy (Tolminkiemis, Tollmingkehmen)

                                Nugriautas tiltas


                                Pagal mane tai buvusi Kassuben stotelė (Iljinskoje, LT atitikmens neradau)
                                (...)

                                Tiltas paskui tiltą...
                                Paskutinė nuotrauka su tiltu - istorinė.
                                Kaliningrado barbarai neseniai nugriovė du geležinkelio viadukus tarp Košūbų (Iljinskoje) ir Laukupėnų (Černiachovo), nes jie, atseit, trukdė eksploatuoti Romintės žvyro karjerą.

                                Comment


                                  #56
                                  Dviejų sugriautų geležinkelio viadukų vieta tarp Košūbų (Kassuben, Ильинское/ Iljinskoje) ir Laukupėnų (Laukupönen, Черняхово / Černiachovo).



                                  Žemėlapiai iš www. mapy.cz

                                  Maps google yra žemėlapis su dabar sugriauto vakarinio tilto nuotraukomis

                                  https://www.google.com/maps/place/Av...2!4d22.5858786

                                  Comment


                                    #57
                                    Kgd.ru 2022.03.18
                                    «Мешали поездам»: под Нестеровом снесли два старинных моста через железнодорожные пути
                                    "Trukdė traukiniams": Ties Stalupėnais nugriovė du senovinius viadukus per geležinkelį
                                    Prieškariniai viadukai buvo pastatyti Stalpupėnų (Nesterovo) – Romintės (Krasnolesje) geležinkelio atkarpoje. Anksčiau jie buvo naudojami pervažiuoti geležinkelį. Tačiau vėliau statiniai nustojo būti naudojami, Laikui bėgant raudonų plytų viadukai apaugo žole.
                                    Vietos gyventojų teigimu, du tiltai prie Košūbų (Iljinskoje) kaimo buvo beveik visiškai išardyti. Dabar liko tik atramų dalys ir plytų krūva. Netoli šios vietos išliko ir trečias viadukas per geležinkelį. Visi jie yra vienodi savo proejektu ir išvaizda. Statinia nėra kultūros paveldo objektai. (...)

                                    KgdŽD (Kaliningrado geležineklių) korporatyvinės komunikacijos skyriaus vadovas Aleksandr Peršin Kgd.ru korespondentui paaiškino, kad viadukai yra netvarkingi ir trukdė pravažiuoti šiuolaikiniams traukiniams. Kad po jais pravažiuotų traukiniai, reikėjo nuiimti dalį įrangos. Tačiau tai yra eismo saugumo pažeidimas. (...)
                                    Įmonės atstovas pridūrė, kad trečiasis viadukas Iljinskio rajone taip pat nenaudojamas, yra netvarkingas ir trukdo traukinių judėjimui, todėl 2022 metais jį planuojama demontuoti. Nugriovus statinius, prekiniai traukiniai galės laisvai judėti į karjerą Krasnolesjėje. Be to, kelionių bendrovės yra suinteresuotos atidaryti geležinkelio maršrutą šia kryptimi.

                                    Buvo


                                    Liko




                                    Довоенные переправы располагались на участке путей Нестеров — Краснолесье. Ранее их использовали для проезда через железную дорогу. Однако позднее объекты перестали эксплуатировать. Со временем сооружения из красного кирпича заросли травой.
                                    Как рассказывают местные жители, практически полностью разобрали два моста в районе посёлка Ильинское. Сейчас там остались лишь части опор и груда кирпичей. Неподалёку от этого места сохранилась третья переправа через железную дорогу. Все они идентичны по конструкции и внешнему виду. Сооружения не являются объектами культурного наследия. (...)

                                    Как пояснил корреспонденту Калининград.Ru начальник отдела корпоративных коммуникаций КЖД Александр Першин, мосты находились в аварийном состоянии и мешали проезду современных составов. Для того чтобы поезда могли под ними пройти, требовалось убирать часть оборудования. Однако это является нарушением безопасности движения. (...) Начальник отдела корпоративных коммуникаций добавил, что третий мост в районе Ильинского также не используется, находится в аварийном состоянии и мешает движению составов, поэтому его планируют демонтировать в 2022 году. Снос объектов позволит грузовым поездам свободно следовать до карьера в Краснолесье. Кроме того, туристические компании заинтересованы в открытии железнодорожного маршрута в этом направлении.

                                    https://kgd.ru/news/society/item/994...dorozhnye-puti

                                    Comment


                                      #58
                                      Įdomus fotoreportažas apie Vokietijos / Rusijos pasienyje, ROmintės girioje buvusį vokišką strateginio geležinkelį Geldapė–Žydkiemis–Tolminkiemis–Gumbinė ir jo viadukus Keipočiuose (Kiepojcie)
                                      Apie Stančykų (Stańczyki) viadukus forume yra atskira tema PL. Stańczyki viadukai

                                      Rytprūsių 1944 m,. geležinkelių žemėlapio fragmentas
                                      Eisenbahnstrecken Ostpreußen — 1944

                                      https://www.miestai.net/forumas/foru...%C5%BEinkeliai (originali nuoroda http://www.raether-buch.de/index.html neveikia)

                                      Vokiškas 3 km mastelio Vidurio Europos 1932 m. žemėlapis (iki 1938 m. pervardinimo).
                                      Lapas S55 Stalupoenen



                                      http://maps.mapywig.org/m/German_map...C057592583.jpg

                                      Dabartinis žemėlapis iš www.mapy.cz


                                      15min.lt 2024.01.16
                                      Neatrasta vieta šalia Lietuvos: čia stūkso įspūdingi geležinkelio tiltai
                                      XX a. pradžioje ši teritorija buvo Prūsijos periferija, todėl Vokietija, siekdama atgaivinti šį Prūsijos pasienį, pritraukti naujų gyventojų, nusprendė čia nutiesti geležinkelį. (...) per Romintos girią nutiesta tik atkarpa Geldapė–Žydkiemis–Tolminkiemis–Gumbinė. Statyba pradėta 1907 m. atkarpoje Gumbinė–Žydkiemis.
                                      Geležinkelio tiesimas Romintos girioje ir jos apylinkėse buvo nemažas iššūkis, nes čia sudėtingo reljefo vietovė, išvagota gilių Blendziankos (Romintos), Bludzios ir Jarkos upių slėnių, virš kurių turėjo būti pastatyti aukšti tiltai. Juos projektavo italų architektai ir inžinieriai. Tiltai buvo panašūs į senovinius romėnų akvedukus, todėl šiuos tiltus imta vadinti Šiaurės akvedukais. (...)
                                      Būtent šio geležinkelio tiltai šiandien ir vilioja turistus. Iš išlikusiųjų geriausiai žinomi Stančikų, kurie yra aukščiausi (36 m), įspūdingiausi ir geriausiai pasiekiami turistams – iki jų galima atvažiuoti ir autobusu. Tačiau Romintos girioje ir šalia jos yra išlikę ir daugiau tiltų: Žydkiemio, Batkūnų, Keipočių. (...)

                                      Keipočių tiltą rodo informacinis ženklas prie kelio Žydkiemis– Geldapė. Pavažiavę žvyrkeliu apie 1 km, Keipočių kaimo teritorijoje randame 3 arkų 15 m aukščio tiltą. Jis yra virš keliuko, kuriuo važiuojame, tad surasti nesunku. Vis tik pastarąjį tiltą esame jau lankę, o mūsų tikslas – netoliese esantis dar vienas Keipočių tiltas. Tad užkopę į viršų, pylimu leidžiamės vakarų kryptimi į paieškas. Toli eiti nereikia – maždaug už 300 metrų prieiname 15 m aukščio tiltą per Bludzios upelį






                                      https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...1630-2176220#_

                                      Comment


                                        #59
                                        Dar vienas straipsnis su įspūdžiais apie Mozūrijoje esančius buvusius geležinkelio tiltus

                                        Nieko naujo 2018.12.20
                                        Lenkija. Geležinkelio tiltai ir viadukai
                                        Ne, šį kartą ne apie populiariuosius Stančikų viadukus. Ten nebeužsuku dėl man nepriimtino lenkiško verslumo iš „vargšo“ turisto lupti pinigą už orą. Juo labiau, kai žinau, kad visai šalia, tame pačiame Varmijos Mazūrų krašte yra nemokamų alternatyvų (...)
                                        Kelios stotelės mūsų maršrute buvo labai artimai susijusios su jau išardytų geležinkelio linijų tiltais ir viadukais. Nežinau kodėl, bet tie inžinierių sukurti šedevrai net ir nenaudojami traukia akį ir verčia sustoti prie jų (...)

                                        Keipočių (Kieojvcie) viadukas ir tiltas
                                        Viadukas: 54°17’45.4″N 22°35’29.5″E
                                        Tiltai: 54°17’45.3″N 22°34’59.7″E




                                        Botkūnų (Botkuny) tiltai
                                        54°17’58.3″N 22°23’58.1″E


                                        Susprogdintas Kruklankų (Krklanki) tiltas
                                        54°04’38.4″N 21°55’35.0″E

                                        https://www.niekonaujo.lt/20181220/l...ai-ir-viadukai

                                        Comment


                                          #60
                                          Kaip tik dviraciu aplankiau sias apylinkes praeitais metais rudeni Labai vertas demesio marsrutas, su besikeicianciu krastovaizdziu, nors ir minimui ne pats lengviausias reljefas.

                                          Stanciku tiltas. Kaip ir pamineta straipsniuose, suturistinas objektas, sudetos lygios dangos.

                                          Sis kiek toliau i vakarus, nezinau ar turi koki pavadinima (vieta: https://maps.app.goo.gl/cyMfsmoP1ZbspPRd9):
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_6950.jpeg
Views:	193
Size:	2,08 MB
ID:	2106733

                                          O cia Klepojcie tiltu pora, dar toliau i vakarus, reikia pavaziuoti sunkeliais, kad juos pasiekti. Sakyciau man patys ispudingiausi, gal del to, kad palikti likimo valiai ir nepakeisti nuo tada, kai buvo pastatyti, o ir zmoniu zymiai maziau. Pasistengus galima ant ju uzlipti, labai labai grazi vieta, tik svarbu buti atidziam, nes yra duobiu, skyliu:
                                          Click image for larger version

Name:	IMG_6951.jpeg
Views:	196
Size:	1,74 MB
ID:	2106732 Click image for larger version

Name:	IMG_6956.jpeg
Views:	181
Size:	3,09 MB
ID:	2106734 Click image for larger version

Name:	IMG_6957.png
Views:	176
Size:	12,33 MB
ID:	2106735

                                          Isties ispudinga gelezinkeliu statiniu sistema ir tai, kas liko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X