Tu2
Radau įdomų tekstą su nuotraukom apie (ne tik) Latvijos siauruką anglų kalba. Čia pateikiu tik mano nuomone pačią įdomiausią pastraipą, o jei kam įdomu, patys pasižiūrėkite čia: http://home.zonnet.nl/p.engelbert/LAT.html
Pastraipa/ištrauka iš teksto:
On 2 June 1970 Valga - Ape closed, followed by Ape - Aluksne on 1 January 1973. But the 33-km long section Gulbene - Aluksne remained open. It is said this section has only survived because the narrow gauge line transported coal for Russian troops stationed near Aluksne. But the trains also carried timber from the Aluksne sawmill as well as a considerable number passengers. The freight and passenegr traffic could not be carried out by lorries and busses because of the poor road system.
Apytikslis vertimas:
1970m. birželio 2d. Valga-Ape ruožas buvo uždarytas, netrukus ir Ape-Aluksne 1973m. sausio 1d. Tačiau 33km ilgio ruožas Gulbene-Aluksne liko nepanaikintas. Sakoma, kad šis ruožas išliko todėl, kad siauruko linija buvo vežama anglis rusų pajėgoms įsikūrusioms netoli Aluksne. Tačiau traukiniai taip pat veždavo statybinę medieną iš Aluksne lentpjūvės, taip pat ir didelį skaičių keleivių. Prekinis ir keleivių eismas negalėjo būti atliekamas sunkvežimiais ir autobusais dėl prasto kelių tinklo.
Radau įdomų tekstą su nuotraukom apie (ne tik) Latvijos siauruką anglų kalba. Čia pateikiu tik mano nuomone pačią įdomiausią pastraipą, o jei kam įdomu, patys pasižiūrėkite čia: http://home.zonnet.nl/p.engelbert/LAT.html
Pastraipa/ištrauka iš teksto:
On 2 June 1970 Valga - Ape closed, followed by Ape - Aluksne on 1 January 1973. But the 33-km long section Gulbene - Aluksne remained open. It is said this section has only survived because the narrow gauge line transported coal for Russian troops stationed near Aluksne. But the trains also carried timber from the Aluksne sawmill as well as a considerable number passengers. The freight and passenegr traffic could not be carried out by lorries and busses because of the poor road system.
Apytikslis vertimas:
1970m. birželio 2d. Valga-Ape ruožas buvo uždarytas, netrukus ir Ape-Aluksne 1973m. sausio 1d. Tačiau 33km ilgio ruožas Gulbene-Aluksne liko nepanaikintas. Sakoma, kad šis ruožas išliko todėl, kad siauruko linija buvo vežama anglis rusų pajėgoms įsikūrusioms netoli Aluksne. Tačiau traukiniai taip pat veždavo statybinę medieną iš Aluksne lentpjūvės, taip pat ir didelį skaičių keleivių. Prekinis ir keleivių eismas negalėjo būti atliekamas sunkvežimiais ir autobusais dėl prasto kelių tinklo.
Comment