Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno miesto geležinkeliai

    Vaizdas į geležinkelio tiltą






    "Metalo" fabrikas


    bėgiai iš jo kerta visą rajoną




    Vietinė knaipė "Prie bėgių". Kažin kodėl taip pavadino...




    Pagalvotum, kad tramvajus Kaune yra


    Paskutinis taisė Eimantas; 2009.05.01, 23:28.
    Kaip po dykumą blaškiausi

    #2
    Kauno miesto geležinkeliai

    Kauno pramonės kelynas













    Paskutinis taisė Taut.; 2009.04.29, 21:39.
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      #3


      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

      Comment


        #4
        Jau nebevazuos tais keliais traukiniai...
        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
        - Rusija su Amerika kariauja.
        - Ir ką, kaip ten reikalai?
        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
        - O amerikiečiai?
        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

        Comment


          #5
          Na, apėjau gal tik ketvirtadalį pramonės rajono kelių, iš šešių atšakų į įmonių teritorijas kurias mačiau, dvi dar matosi kartais panaudojamos, bet šį pavasarį traukinio matyt dar nemačiusios, nes bėgius apraizgiusios pienės o ant likusių tai jau auga krūmai ar net žmogaus dydžio beržai na, bet šviesoforai dar veikia, vadinasi kelynas dar nemiręs visiškai.
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            #6
            Jo, tie sviesoforai tai labai pagyvina vaizda

            Comment


              #7
              Manau kas nors iš moderatorių į šią temą galėtų atkopijuoti kai kurias nuotraukas iš http://www.miestai.net/forumas/showt...%A1an%C4%8Diai Šančių temos. Arba jei negalima kopijuoti tik nuotraukų be viso posto, tada gal vytauc galėtų įkelti kai kurias nuotraukas čia pakartotinai

              Beje, ar dar kartais važiuoja traukinys, na tiksliau keletas vagonų su lokomotyvu, į AB "Nemunas" arba AB "Bitukas" teritorijas? Būtų įdomu, jei kas pagautų juos R.Kalantos gatvės pervažoje. Dar prieš kokius penkerius metus, atsimenu, R.Kalantos gatvėje dėl uždarytos pervažos susidarydavo nemažos spūstys.
              Aišku, krizė, kas dabar jau ten ką veš..
              Paskutinis taisė disident; 2009.04.30, 21:18.

              Comment


                #8
                Prieš mėnesį mačiau traukinį Petrašiūnų pervažoje. Su ~10 vagonų. Matyt neretai pravažiuoja, nes per didelis atsitiktinumas būtų kad man pirmą kartą po dešimties metų pertraukos apsilankius Petrašiūnuose pataikyčiau ant traukinio.
                Paskutinis taisė Taut.; 2009.05.01, 11:06.
                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                Comment


                  #9
                  Važinėja... Pataikau kokius du kartus per savaitę, ten pastovėti...
                  You've got one life! Live it!

                  Comment


                    #10
                    Jei dar nufotografuotumėt, būtų iš viso šaunu.

                    Comment


                      #11
                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      Manau kas nors iš moderatorių į šią temą galėtų atkopijuoti kai kurias nuotraukas iš http://www.miestai.net/forumas/showt...%A1an%C4%8Diai Šančių temos. Arba jei negalima kopijuoti tik nuotraukų be viso posto, tada gal vytauc galėtų įkelti kai kurias nuotraukas čia pakartotinai
                      Padaryta.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #12
                        Pačiame pramonės rajono viduryje - geležinkelio vagonų paskirstymo mazgas Matosi ir vagonai į kuriuos savo pirkinius krausis kazachstaniečiai Kauno automobilių turguje.







                        Kelias į senukų "statybų duoną", dešinėje - atšakos į urmo bazę likučiai.



                        „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                        Comment


                          #13
                          Deja,kazachai traukiniais praktiskai nebesinaudoja

                          Comment


                            #14
                            Marijampoleje daug privaziuojamuju keliu (ir imoniu keliu) uzgrusti vagonais automobiliams vezti. Taip pat ir kitu stociu keliuose tu vagonu yra. Krize...

                            Comment


                              #15
                              galvoju, kodėl šiame forume temos, susijusios su geležinkeliais, tokios populiarios. pažiūrėjau šias nuotraukas vytauc, ir suprantu - tikras grožis ir savita aura

                              Comment


                                #16
                                Geležinkekli atšaka iki Marvelės. Ar tai realu?

                                Daug diskusijų mačiau dėl Kauno naujojo upių uosto vietos - Marvelėje ar Petrašiūnuose. Į jas nesigilinau ir prie jų neprisidėjau, nes mačiau kad dvi „besikaunančios“ pusės bet kokia kaina gina savąsias nuomones. Be to, kažkaip susitaikęs su mintimi, kad tas upių uostas išsilaikys Minkovskių gatvėje. Taip pat gerai prisimenu kaip keleivinių laivų prieplauka kėlėsi nuo buvusios vietos žemiau Aleksoto tilto į dabartinę „Combo“ prieplauką ir atrodė, kad dėl kelių keleivinių laivų į Nidą ir arčiau išplaukimo ir parplaukimo pilnai užtektų vietos ten prie Vytauto bažnyčios (kur dabar navigacijos metu bazuojasi barža „Aitra“ su restorano „Bernelių užeiga“ filialu...
                                Pats ne kartą laiveliu plaukęs nuo Kauno HES iki Aleksoto tilto sutinku dėl Petrašiūnų varianto techninių sunkumų (ypač dėl gylio stokos po tiltais, ribotų galimybių gilinti). Marvelės varianto priešininkai (Petrašiūnų varianto šalininkai) minusu įvardija geležinkelio nebuvimą Marvelėje.
                                Ar tikrai į Marvelę negalima nutiesti geležinkelio atšaką?
                                Nemuno pakrantėmis išilgai Minkovskių gatvės vaikščiodamas pastebėjau, kad beveik pačia pakrante geležinkelio bėgiai baigiasi iki Aleksoto tilto likus nepilnam kilometrui. Tą patvirtina žemėlapis www.maps.lt
                                Nuo Aleksoto tilto iki numatomos prieplaukos liktų truputį daugiaui nei kilometras. Tuos du krantinės kilometrus paplatinti (Nemuno vagą pasiaurinti) daug nereikėtų.
                                Taip kad manau: geležinkelio atšakos variantas į Marvelę įmanomas. Nežinau kaip atrodo kitiems...

                                Comment


                                  #17
                                  Įmanomas. Tik aukšis ten po V. D. tiltu mažokas. Šiap tai jo užtektų, jei ne vandens lygio Nemune svyravimai. Patvinus Nemunui, bėgiai būtų užlieti. Todėl po V.D tiltu geležinkelio bėgius tektų kloti į lovį, galbūt netgi įrengti siurblines, kad iš to lovio pašalintų lietaus ir sniego tirpsmo vandenį.
                                  Visgi, keleivių uostui Marvelėje ne vieta, nes ten užkampis.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    ...
                                    Visgi, keleivių uostui Marvelėje ne vieta, nes ten užkampis.
                                    Kiek aš suprantu, ten diskusijos verda apie krovininį upių uostą. Tokiam ne vieta būtų prie gyvenamųjų ("miegamųjų") rajonų, tai Marvelė gal ir tiktų.
                                    Keleiviniam upių uostui geležinkelio atšakos nereikėtų.
                                    Kaip minėjau, keleiviniams laivaims į Nidą, Jurbarką ir arčiau (jei tokie plaukios) švartuotis vietos užtektų kur bazuojasi barža "Aitra" su "Bernelių užeiga".

                                    Comment


                                      #19
                                      Ne i tema, bet sia savaite maciau berods tris "Raketas" uoste. Dvi buvo iskeltos, o viena vandenyje.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        ... po V.D tiltu geležinkelio bėgius tektų kloti į lovį, galbūt netgi įrengti siurblines, kad iš to lovio pašalintų lietaus ir sniego tirpsmo vandenį...
                                        arba uždengti stogeliu...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X