Aleksoto privažiuojamieji keliai.
Žemėlapis senas, jame dar nėra net M.K. Čiurlionio tilto.
![](http://s003.radikal.ru/i202/1104/ff/65c97b2bfafa.jpg)
Pradėjau nuo ten, kur Aleksoto linija susijungia su magistraliniu geležinkeliu. Iki pat tos vietos nėjau, nuotrauka šiek tiek iš toliau, stovint ties (po) naujuoju J. Bakanausko g. viaduku virš geležinkelio.
![](http://s61.radikal.ru/i171/1104/c8/0699f199073d.jpg)
Žvilgsnis Žaliojo tilto link.
![](http://s45.radikal.ru/i108/1104/0b/2e90360346c1.jpg)
Ir pirmyn, mano judėjimo geležinkeliu kryptimi.
![](http://s54.radikal.ru/i143/1104/b8/dea283e9c3b1.jpg)
![](http://s49.radikal.ru/i125/1104/f8/45af070e4b31.jpg)
Nuo pėsčiųjų tilto.
![](http://s56.radikal.ru/i152/1104/d7/7c5e6317ed39.jpg)
Nuo pėsčiųjų tilto į priešingą pusę.
![](http://i011.radikal.ru/1104/56/b22ae1916e5c.jpg)
![](http://s014.radikal.ru/i329/1104/8d/64c77bfbeb8f.jpg)
Vėl atgal.
![](http://s52.radikal.ru/i138/1104/6b/172b7945eee4.jpg)
Rampa.
![](http://s54.radikal.ru/i143/1104/45/6808574500ee.jpg)
Priešais rampą mūrinis namas, statytas geležinkelio poreikiams.
![](http://i081.radikal.ru/1104/f7/4a60cea9e878.jpg)
![](http://i035.radikal.ru/1104/36/64f651d84e84.jpg)
Irgi dvelkia geležinkelio architektūros stilius...
![](http://s49.radikal.ru/i125/1104/73/1a3741172715.jpg)
Lakūnų pl. pervaža, tarp J. Bakanausko ir H. ir O. Minkovskių gatvių.
![](http://i024.radikal.ru/1104/67/f5498d9f0e27.jpg)
Žvilgsnis nuo pervažos atgal.
Žemėlapis senas, jame dar nėra net M.K. Čiurlionio tilto.
![](http://s003.radikal.ru/i202/1104/ff/65c97b2bfafa.jpg)
Pradėjau nuo ten, kur Aleksoto linija susijungia su magistraliniu geležinkeliu. Iki pat tos vietos nėjau, nuotrauka šiek tiek iš toliau, stovint ties (po) naujuoju J. Bakanausko g. viaduku virš geležinkelio.
![](http://s61.radikal.ru/i171/1104/c8/0699f199073d.jpg)
Žvilgsnis Žaliojo tilto link.
![](http://s45.radikal.ru/i108/1104/0b/2e90360346c1.jpg)
Ir pirmyn, mano judėjimo geležinkeliu kryptimi.
![](http://s54.radikal.ru/i143/1104/b8/dea283e9c3b1.jpg)
![](http://s49.radikal.ru/i125/1104/f8/45af070e4b31.jpg)
Nuo pėsčiųjų tilto.
![](http://s56.radikal.ru/i152/1104/d7/7c5e6317ed39.jpg)
Nuo pėsčiųjų tilto į priešingą pusę.
![](http://i011.radikal.ru/1104/56/b22ae1916e5c.jpg)
![](http://s014.radikal.ru/i329/1104/8d/64c77bfbeb8f.jpg)
Vėl atgal.
![](http://s52.radikal.ru/i138/1104/6b/172b7945eee4.jpg)
Rampa.
![](http://s54.radikal.ru/i143/1104/45/6808574500ee.jpg)
Priešais rampą mūrinis namas, statytas geležinkelio poreikiams.
![](http://i081.radikal.ru/1104/f7/4a60cea9e878.jpg)
![](http://i035.radikal.ru/1104/36/64f651d84e84.jpg)
Irgi dvelkia geležinkelio architektūros stilius...
![](http://s49.radikal.ru/i125/1104/73/1a3741172715.jpg)
Lakūnų pl. pervaža, tarp J. Bakanausko ir H. ir O. Minkovskių gatvių.
![](http://i024.radikal.ru/1104/67/f5498d9f0e27.jpg)
Žvilgsnis nuo pervažos atgal.
![](http://i045.radikal.ru/1104/8f/b7bbeba008a9.jpg)
Comment