Bene įspūdingiausios man šios nuotraukos iš bet kokių traukinių temose. Nerealiai atrodo trauikinys mieste, šalia rimtos gatvės, šalia didelio prekybcentrio ir panašiai. Nepaaiškinamai įspūdinga
Kodėl per Neveronis? Į LEZ į racionaliausia pratęsti esamą privažiuojamąjį kelią nuo V. Krėvės pr. per A1.
Todėl kad ateity gal bus europinė vėžė, o išpirkti žemės ūkio paskirties žemę pigiau vienok. Taip pat ves piečiau oro uosto, į tą LEZ dalį kur holister ir hella. Ateity dar viena atšaka šiauriau oro uosto turėtų būti, vėlgi per mišką. Nelabai prie ko čia tie neveronys, tiesiog nuo jonavos gel. atšaka per mišką, raketų bazę ir tiek - išstumdys buldozeriais, sankasą supils ir tiek tų darbų. Ten nedidelis atstumas. Įdomu bus kai ties per raketų bazę..
Gal atidarė liniją Geležinkelio stotis-Švenčionių g.?
Labiausiai tramvajiška geležinkelio atšaka Kaune, imho.
Rytoj kolegų paklausiu kaip ten kas vyksta. Depo kelynas uždarytas, todėl čia taip važiuoja. Rail balticą Kauno stoty tiesia, todėl viskas išderinta. Ryt daugiau žinosiu.
įtariu, kad iš Palemono važiuoja iki tunelio, paskui per iešmo 3 savigrąžą pasuka 3 keliu, ten didelis apvažiavimas per miestą, kur važinėja manevrinis į klientų kelius ir ten apvažiavęs visą ratą per Kauno žemutinį kelyną pasuka į depą. Paskui iš depo po 3 kelią (apylanką) išlenda prieš tunelį išlenda prieš Palemoną. Bent jau aš taip manau.
įtariu, kad iš Palemono važiuoja iki tunelio, paskui per iešmo 3 savigrąžą pasuka 3 keliu, ten didelis apvažiavimas per miestą, kur važinėja manevrinis į klientų kelius ir ten apvažiavęs visą ratą per Kauno žemutinį kelyną pasuka į depą. Paskui iš depo po 3 kelią (apylanką) išlenda prieš tunelį išlenda prieš Palemoną. Bent jau aš taip manau.
Iki Palemono stoties jie nevažiuoja.
Iš Kauno stoties lenda į tunelį, iš jo išvažiavę sustoja, prie iešmo keičia važiavimo kryptį ir pagal Švenčionių, Drobės gatves bei A.Juozapavičiaus prospektą (kur darytos nuotraukos) pasiekia depą. Šiaip šie Kybartų ir Marijampolės maršrutus aptarnaujantys traukiniai (620M ir DR1A) bazuojasi Kauno geležinkelio stotyje (ir naktimis), į depą važiuoja techninėms reikmėms atlikti. Keleivių neveža.
Kovo 6 d. mačiau kaip pro Šančių "Norfą" (vieta nuotraukoje) lyg tramvajus šalia A.Juozapavičiaus prospekto važiavo DR1A. Vaizdas įspūdingas. Tikiuosi, kas traukinių fotografuotojai ir filmuotojai kadrų bei vaizdo siužetų padarys ir kitose šio maršruto vietose kad ir Drobės-Švenčionių, Drobės-Sandėlių sankryžos, prie Drobės gatvės ties viena "Lietuvos pašto" įstaiga, kur net kažkas panašaus į peroną yra... Tema tam tiktų šita arba kitos, susijusios su traukinių fotografavimu ir filmavimu. Keleivių šie traukiniai neveža. Nežinau, kaip pavyktų susitarti, bet šiaip bilietų niekas neparduoda.
Labai tikėtina, kad į depą šiuo maršrutu važiuos iš Kybartų 7:29h parvažiavęs (ten nakvojęs) "drakonas", praleidęs į Vilnių 7:35h išvykstantį elektrinį. O trijų vagonų "drakono" kelionė iš geležinkelio stoties iki Šančių "Norfos" trunka visą pusvalandį (sustoti tenka prieš kėkvieną pervažą ir už jos). Taip pat gali būti toks atvažiavimas į stotį (priešinga kryptimi) prieš DR1A traukinio išvykimą 15:05h į Kybartus. Kitus važiavimo laikus kol kas neįsivaizduoju.
Esu dviračiu pravažiavęs Švenčionių, Drobės ir Juozapavičiaus pr. Tai šio geležinkelio infrastruktūra labai tramvajiškai padaryta. Trūksta tik laidų virš kelio ir stotelių
Jei Kauno geležinkelio stotyje 620M ar DR1A iš Marijampolės ar Kybartų atvyko į pirmą kelią, tai nėra abejonių, kad važiuos aplink Šančius į depą. Iš antro ar trečio kelio į tunelį šiuo metu nepatenkama...
Comment