Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai naudokis proga, nes kai atkeliaus likę dviaukščiai, ER9M nebent gainios į Kauną nakvynei ar kitu metu retkarčiais...
    Gaila. Tuoj ER9M taps istorija...

    Comment


      Nereikia daiktu gailet, jie atidirbo savo jau. Gaila nebent, kad jie dar buvo geros bukles lyginant su DR1(A) traukiniais, o sitie dar ilga laika vazines..

      Comment


        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        ...
        O pvz tas kur 9.09 iš Kauno išlekia į Vilnių,tai ir stoja prie kiekvieno berods stulpo kaip mynėjo čia.

        Dar ar 13.10 iš Kauno į Vilnių ne ER9M turi važiuoti?
        Iš Kauno 9:09h išvykstantis dviaukštis yra pakankamai lėtas, iki Vilniaus važiuoja 1h ir 31 min, nestoja Amaliuose, Pamieryje, Pagiryje, Kaugonyse, Baltamiškyje, Lazdėnuose, Rykantuose ir Sausiuose.
        Iš Kauno 13:40 ! h (ne 13:10 ) išvyksta dviaukštis ir į Vilnių važiuoja dar ilgiau - 1h ir 35 min, nestodamas tik Amaliuose, Pamieryje, Pagiriuose, Baltamiškyje, Lazdėnuose ir Sausiuose (t.y.- papildomai stodamas Kaugonyse ir Rykantuose).
        Vakar (sausio 9 d.) iš Kauno į Vilnių dviaukštį mačiau atvykstanti 18:19h. (tai iš Vilniaus išvažiavo 16:36h). Atgal į Vilnių jis išvažiavo 18:43h. Šis traukinys, važiuodamas iš Vilniaus į Kauną, stoja visose stotelėse, atgal važiuodamas nestoja tik Amaliuose.
        Naktį Kauno geležinkelio stoties 11 ir 12 keliuose (aklikeliuose) stovėjo du vienaaukščiai ER9M.

        Comment


          Parašė Sou3less Rodyti pranešimą
          Gaila. Tuoj ER9M taps istorija...
          Dar netaps. 3 ar 4 iš jų liks rezerve ir retkarčiais, o gal ir nuolat atlikinės kai kuriuos reisus. Turint omenyje elektrifikaciją iki Kenos ir toliau, tai elektrinių traukinių dar prireiks. LG gi žada paleisti dviaukštį iki Minsko. Be to, jei eelekriniai pradės važinėti iki Kenos, esamų dviaukščių Kauno ir Trakų maršrutams nebeužteks. Ir neatrodo, kad LG artimiausiu metu užsakys naujus elektrinius. ER9M dar neatidirbo savo resurso. Artimiausią penkmetį LG turės pasirūpinti naujais traukiniais vietoje baigiančių savo resursą DR1A. Be to, jei sėkmingai visgi bus nutiesta RailBaltica, tai LG kažką turės galvoti ir dėl 1435 mm riedmenų. O jų reikės - lokomotyvai, galbūt kažkiek prekinių vagonų, keleiviniai vagonai (jei lenkai nepanorės važinėti iki Kauno), spec. technika.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Dar netaps. 3 ar 4 iš jų liks rezerve ir retkarčiais, o gal ir nuolat atlikinės kai kuriuos reisus. Turint omenyje elektrifikaciją iki Kenos ir toliau, tai elektrinių traukinių dar prireiks. LG gi žada paleisti dviaukštį iki Minsko. Be to, jei eelekriniai pradės važinėti iki Kenos, esamų dviaukščių Kauno ir Trakų maršrutams nebeužteks. Ir neatrodo, kad LG artimiausiu metu užsakys naujus elektrinius. ER9M dar neatidirbo savo resurso.(...)

            http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=697494

            Parašė Prodigal Stranger
            Vienos iš AB "Vakarų laivų gamykla" įmonių grupės teritorijoje.

            Atvaizdas


            Atvaizdas
            Kažkada elektrinių traukinių laužo mačiau privažiavimo keliuose prie Kaune prie Nemuno.

            Comment


              Traukiniai gi ne vienų metų gamybos. Ir eksploatuoti jie labai nevienodai. Štai Latvijoje ir Estijoje vis dar važinėja gerokai senesni (5 ir daugiau metų). Estijoje jie jau baigia darbą, o Latvijoje, nutraukus naujų pirkimą, dar neaišku kiek važinės.

              Comment


                [QUOTE=Vitas;702024]
                Iš Kauno 13:40 ! h (ne 13:10 ) išvyksta dviaukštis ir į Vilnių važiuoja dar ilgiau - 1h ir 35 min

                Ups sumaišiau
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Internete www.litrail.lt ir stotyse inforuojama, kad dėl kelio darbų elektrinis traukinys Nr884 Kaunas -Vilnius (pagal pastovų tvarkaraštį iš Kauno išv. 15:22h, į Vilnių atv. 17:10 h) vasario 13, 18, 20, 27, 28 d. ir kovo 1 d. iki Kaišiadorių važiuos esamu tvarkaraščiu, toliau pakeistu tvarkaraščiu ir į Vilnių atvyks 17:23h. Kaišiadoryse numatytas 7 minučių stovėjimas.

                  Kokie minėtomis dienomis vyksta kelio darbai, nežinau. Bet spėju, kad tie darbai susiję su elektros srovės atjungimu kontaktiniame tinkle. Todėl Kaišiadoryse per tas 7 elektrinio traukinio stovėjimo minutes privažiuos šilumvežis, prisikabins ir iki Vilniaus elektrinis traukinys važiuos traukiamas jo.
                  Tikėkimės, atsiras nuotraukų, kaip elektrinį traukinį tempia šilumvežis (arba toks sąstatas atvyksta į Vilnių).

                  Comment


                    http://youtu.be/1wfBq0uWUIM

                    Dėja, "električka" važiavo sava eiga.
                    Paskutinis taisė creativejis; 2013.02.13, 23:18.

                    Comment


                      Parašė creativejis Rodyti pranešimą
                      http://youtu.be/1wfBq0uWUIM

                      Dėja, "električka" važiavo sava eiga.
                      Bet gal toliau ten tas tinklas atjungtas ir kaip Vitas sako toks variantas bus...
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Bet gal ...
                        Gal dėl kokių darbų Kaišiadorių stotyje traukinys pavėlintas.
                        Pro Lentvarį irgi savo eiga.

                        Comment


                          Nebus jokio tampymo šilumvežiais. Darbai atliekami kažkur tarp Kėdainių ir Jonavos, todėl tai atsiliepia ir eismui tarp Vilniaus ir Kauno.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            (..) Darbai atliekami kažkur tarp Kėdainių ir Jonavos, todėl tai atsiliepia ir eismui tarp Vilniaus ir Kauno.
                            UNIKALUS ATVEJIS
                            Kelio (infrastruktūros) darbai vyksta tarp Kėdainių ir Jonavos, o traukinys lėčiau važiuoja iš Kaišiadorių į Vilnių.
                            Būtų įdomu sužinoti, kuo tai pagrįsta...

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              traukinys lėčiau važiuoja iš Kaišiadorių į Vilnių.
                              Klaipėda - Vilnius
                              Dėl infrastruktūros remonto darbų nuo 2013-02-04 iki 2013-03-01 darbo dienomis traukinys ruože Kėdainiai-Vilnius važiuos 7-20 min. vėliau negu numatyta tvarkaraštyje.

                              Comment


                                Господа форумчане! Помогите, пожалуйста, с фотографиями сидений ЭР9М-0390: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1994

                                Очень нужно несколько фотографий для моего проекта модернизации дизель-поезда.

                                Dear friends! Can anyone help me with the photos of these seats?(ER9M-0390)

                                I just need a couple of [relatively] good photos for my DMU modernization project.

                                Please contact me via PM or email: sciffyan@gmail.com

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nebus jokio tampymo šilumvežiais. Darbai atliekami kažkur tarp Kėdainių ir Jonavos, todėl tai atsiliepia ir eismui tarp Vilniaus ir Kauno.
                                  Bemaž valandą pasėdėjęs prie www.litrail.lt , situaciją iššifravau.
                                  Greitasis traukinys Nr 20 Klaipėda-Vilnius iš Kaišiadorių išvyksta 15:44h., pavėlavęs gali išvažiuoti ir 16:04h., todėl Kaišiadoryse 6 minutėmis ilgiau nei įprasta pristabdomas "lėtasis" elektrinis. Bet jis į Vilnių atvyksta vėliau ne 6 minutėmis, o net trylika. Kodėl jis "velkasi"? Ogi šešiomis minutėmis vėliau bet normaliu įvidutiniu greičiu važiuojančiam Lentvaryje kelią pastotų kitas elektrinis, atvažiuojantis iš Trakų (į Vilnių atvykstantis 17:17h).
                                  Kaišiadoryse elektrinis traukinys palaikomas 7 minutes, Lentvaryje jį (arba traukinį iš Trakų) palaikyti nepanorėta, ir pagal laikiną atitinkamų dienų tvarkaraštį nuo Kaišiadorių iki Lentvario padarytas jo "vilkimasis". (Apie panašius traukinių "vilkimusis" į Lentvarį (iš Vilniaus, Varėnos, Trakų) nemažai diskutuota temoje "Buvę traukinių tvarkaraščiai (nelabai į temą, bet...) - http://www.miestai.net/forumas/showt...t=8214&page=11
                                  Susidaro įspūdis, kad laikinas atitinkamų dienų tvarkaraštis sudarytas iš neturėjimo ką veikti. O juk greitasis Klaipėdos traukinys "lėtąjį" elektrinį gali aplenkti šiam sustojus Žaslių arba Vievio stotyse, ir to laikinojo tvarkaraščio būtų nė nereikėję, būtų užtekę pateikti informaciją, kad atitinkami elektriniai traukiniai Kaunas-Vilnius ir Trakai-Vilnius gali vėluoti iki 5 ar 10 minučių.
                                  Kiek minučių dėl remonto darbų tarp Jonavos ir Kėdainių grteitasis traukinys Nr 20 Klaipėda-Vilnius pavėluoja praktiškai, įsitikinti neteko...
                                  Paskutinis taisė Vitas; 2013.02.22, 10:48.

                                  Comment


                                    Nors stotyse skelbiama, kad per išeigines traukiniai nevėluos (remontas nevyksta), praeitą šeštadienį dieninis į Klaipėdą vėlavo apie 20 minučių.

                                    Comment


                                      EJ575-005 į Trakus.
                                      Bilietai kaip III klasės.



                                      Comment


                                        Как EJ575 ведёт себя в кривых малого радиуса? Каков минимум?

                                        How does EJ575 behave in curves of small radius? What's the minimum?

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          EJ575-005 į Trakus.
                                          Bilietai kaip III klasės.

                                          Atvaizdas


                                          Atvaizdas
                                          Tokį pat siurprizą kovo 15 d. rytą patyriau Kauno geležinkelio stotyje.
                                          6:37h iš Vilniaus į stoties I kelią atvažiavo ne ER9M (ne kaip tvarkaraštis įvardija, "3 klasė", o dviaukštis Nr 2.
                                          Atgal į Vilnių jis pajudėjo 6:57h. (pastovėjęs 20 minučių).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X