Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą...
O pvz tas kur 9.09 iš Kauno išlekia į Vilnių,tai ir stoja prie kiekvieno berods stulpo kaip mynėjo čia.
Dar ar 13.10 iš Kauno į Vilnių ne ER9M turi važiuoti?
Iš Kauno 13:40 ! h (ne 13:10 ) išvyksta dviaukštis ir į Vilnių važiuoja dar ilgiau - 1h ir 35 min, nestodamas tik Amaliuose, Pamieryje, Pagiriuose, Baltamiškyje, Lazdėnuose ir Sausiuose (t.y.- papildomai stodamas Kaugonyse ir Rykantuose).
Vakar (sausio 9 d.) iš Kauno į Vilnių dviaukštį mačiau atvykstanti 18:19h. (tai iš Vilniaus išvažiavo 16:36h). Atgal į Vilnių jis išvažiavo 18:43h. Šis traukinys, važiuodamas iš Vilniaus į Kauną, stoja visose stotelėse, atgal važiuodamas nestoja tik Amaliuose.
Naktį Kauno geležinkelio stoties 11 ir 12 keliuose (aklikeliuose) stovėjo du vienaaukščiai ER9M.
Comment
-
Parašė Sou3less Rodyti pranešimąGaila. Tuoj ER9M taps istorija...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar netaps. 3 ar 4 iš jų liks rezerve ir retkarčiais, o gal ir nuolat atlikinės kai kuriuos reisus. Turint omenyje elektrifikaciją iki Kenos ir toliau, tai elektrinių traukinių dar prireiks. LG gi žada paleisti dviaukštį iki Minsko. Be to, jei eelekriniai pradės važinėti iki Kenos, esamų dviaukščių Kauno ir Trakų maršrutams nebeužteks. Ir neatrodo, kad LG artimiausiu metu užsakys naujus elektrinius. ER9M dar neatidirbo savo resurso.(...)
http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=697494
Kažkada elektrinių traukinių laužo mačiau privažiavimo keliuose prie Kaune prie Nemuno.
Comment
-
Internete www.litrail.lt ir stotyse inforuojama, kad dėl kelio darbų elektrinis traukinys Nr884 Kaunas -Vilnius (pagal pastovų tvarkaraštį iš Kauno išv. 15:22h, į Vilnių atv. 17:10 h) vasario 13, 18, 20, 27, 28 d. ir kovo 1 d. iki Kaišiadorių važiuos esamu tvarkaraščiu, toliau pakeistu tvarkaraščiu ir į Vilnių atvyks 17:23h. Kaišiadoryse numatytas 7 minučių stovėjimas.
Kokie minėtomis dienomis vyksta kelio darbai, nežinau. Bet spėju, kad tie darbai susiję su elektros srovės atjungimu kontaktiniame tinkle. Todėl Kaišiadoryse per tas 7 elektrinio traukinio stovėjimo minutes privažiuos šilumvežis, prisikabins ir iki Vilniaus elektrinis traukinys važiuos traukiamas jo.
Tikėkimės, atsiras nuotraukų, kaip elektrinį traukinį tempia šilumvežis (arba toks sąstatas atvyksta į Vilnių).
Comment
-
-
Parašė creativejis Rodyti pranešimąNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąBet gal ...
Pro Lentvarį irgi savo eiga.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą(..) Darbai atliekami kažkur tarp Kėdainių ir Jonavos, todėl tai atsiliepia ir eismui tarp Vilniaus ir Kauno.
Kelio (infrastruktūros) darbai vyksta tarp Kėdainių ir Jonavos, o traukinys lėčiau važiuoja iš Kaišiadorių į Vilnių.
Būtų įdomu sužinoti, kuo tai pagrįsta...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimątraukinys lėčiau važiuoja iš Kaišiadorių į Vilnių.
Dėl infrastruktūros remonto darbų nuo 2013-02-04 iki 2013-03-01 darbo dienomis traukinys ruože Kėdainiai-Vilnius važiuos 7-20 min. vėliau negu numatyta tvarkaraštyje.
Comment
-
Господа форумчане! Помогите, пожалуйста, с фотографиями сидений ЭР9М-0390: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1994
Очень нужно несколько фотографий для моего проекта модернизации дизель-поезда.
Dear friends! Can anyone help me with the photos of these seats?(ER9M-0390)
I just need a couple of [relatively] good photos for my DMU modernization project.
Please contact me via PM or email: sciffyan@gmail.com
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebus jokio tampymo šilumvežiais. Darbai atliekami kažkur tarp Kėdainių ir Jonavos, todėl tai atsiliepia ir eismui tarp Vilniaus ir Kauno.
Greitasis traukinys Nr 20 Klaipėda-Vilnius iš Kaišiadorių išvyksta 15:44h., pavėlavęs gali išvažiuoti ir 16:04h., todėl Kaišiadoryse 6 minutėmis ilgiau nei įprasta pristabdomas "lėtasis" elektrinis. Bet jis į Vilnių atvyksta vėliau ne 6 minutėmis, o net trylika. Kodėl jis "velkasi"? Ogi šešiomis minutėmis vėliau bet normaliu įvidutiniu greičiu važiuojančiam Lentvaryje kelią pastotų kitas elektrinis, atvažiuojantis iš Trakų (į Vilnių atvykstantis 17:17h).
Kaišiadoryse elektrinis traukinys palaikomas 7 minutes, Lentvaryje jį (arba traukinį iš Trakų) palaikyti nepanorėta, ir pagal laikiną atitinkamų dienų tvarkaraštį nuo Kaišiadorių iki Lentvario padarytas jo "vilkimasis". (Apie panašius traukinių "vilkimusis" į Lentvarį (iš Vilniaus, Varėnos, Trakų) nemažai diskutuota temoje "Buvę traukinių tvarkaraščiai (nelabai į temą, bet...) - http://www.miestai.net/forumas/showt...t=8214&page=11
Susidaro įspūdis, kad laikinas atitinkamų dienų tvarkaraštis sudarytas iš neturėjimo ką veikti. O juk greitasis Klaipėdos traukinys "lėtąjį" elektrinį gali aplenkti šiam sustojus Žaslių arba Vievio stotyse, ir to laikinojo tvarkaraščio būtų nė nereikėję, būtų užtekę pateikti informaciją, kad atitinkami elektriniai traukiniai Kaunas-Vilnius ir Trakai-Vilnius gali vėluoti iki 5 ar 10 minučių.
Kiek minučių dėl remonto darbų tarp Jonavos ir Kėdainių grteitasis traukinys Nr 20 Klaipėda-Vilnius pavėluoja praktiškai, įsitikinti neteko...Paskutinis taisė Vitas; 2013.02.22, 10:48.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
6:37h iš Vilniaus į stoties I kelią atvažiavo ne ER9M (ne kaip tvarkaraštis įvardija, "3 klasė", o dviaukštis Nr 2.
Atgal į Vilnių jis pajudėjo 6:57h. (pastovėjęs 20 minučių).
Comment
Comment