Įmonės pačios turi ieškoti galimų pirkėjų, o ne skelbti aukcionus, į kurios gali atvykti tik vietiniai. Arba aukcionų organizavimas turi būti visiškai kitoks.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮmonės pačios turi ieškoti galimų pirkėjų, o ne skelbti aukcionus, į kurios gali atvykti tik vietiniai. Arba aukcionų organizavimas turi būti visiškai kitoks.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažin kas turi atsitikti, kad traukiniai tarp Vilniaus ir Kauno kursuotų kas pusvalandį...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Meteoritas turėtų pataikyti į automagistralę A1. Tik žinoma, ne į Rykantų viaduką."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Paskaičiuokim:
Šiuo metu 3 dviaukščiai + 1 "karštame" rezerve aptarnauja per dieną 9 reisus Vilnius-Kaunas-Vilnius.
ER9M aptarnauja 7 reisus į Kauną ir 6 į Trakus, tarp kurių vienas sezoninis.
Pagal analogiją nelabai matau poreikio daugiau nei 4 ER9M + neaiškus kiekis rezerve.
Nuolatos važinėjančių dviaukščių skaičiui nuo 3 padidėjus iki 7 nemanau kad reikėtų plėsti "karštą" rezervą. Kitas reikalas "šaltas" rezervas. Tuo metu kai atvažinės nauji traukiniai, turėtu jau pribręsti reikalas rimtesniam pirmųjų EJ575 remontui. Taigi "šaltam" rezervui reikalingas bent vienas traukinys.
Pakolkas lygtais viskas susieina. Užsakytų 5 naujų EJ575 pakanka, kad pakeisti visus ER9M dabartiniuose maršrutuose. Papildomas opcijinis EJ575 galėtų būti naudojamas praplėtus elektrifikaciją reisams į Minską ir/ar Keną.
Comment
-
Vis tiek rezervui reikia kelių ER9M. Nes net su potencialiai galimais 9 dviaukščiais, jų gedimo atveju ar aptarnavimo atveju, reikės papildomų traukinių iš rezervo. Be to, reikia turėti omenyje, kad į Trakus dabar važinėja automotrisės. Jei vėl vietoj jų paleis elektrinius, tai rezerve dviaukščių neliks. Arba nesant elektrinių traukinių rezerve, naudoti į Kauną ar Trakus dyzelinius traukinius. Bet su dyzelinias irgi ne kas. RA2 daugiau remontuojami nei važinėja, DR1A irgi sensta ir po kelių metų gali tekti seniausius nurašyti...
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąO dar vienas pamastymas. Galbut LG planuoja patankinti traukiniu marsutus siame ruoze?Tarkim, kad dienos metu, kas 30min isvyktu, tuomet kaip ir poros traukinuku ir reiketu..
Atsakymas beveik pribloškė:
Parašė Grillz Rodyti pranešimąApgailėtinai Ponas atrodote. Vien dėl to, kad teko pavažiuoti traukiniu atsistojus dabar keliate tokį vėją ir žmones, dirbančius Geležinkeliuose, vadinate nevykėliais ir kt. Jūs siūlote išeitį, kad paleisti dar vieną traukinį ta kryptimi. Ar jūs bent įsivaizduojat kiek kainuoja vienas traukinio paleidimas maršrutu? Tenka susitaikyti, kad tokia situacija ir tiek. Man irgi nepatikdavo važinėtis į paskaitas sausakimšu troleibusu po porą valandų į dieną. Bet nieko nepadarysi - tokia realybė. Taip kad siūlau čia sh nedrėbti visų iš eilės ir susitaikyt su situacija kokia ji yra.
Kur greitasis "lėtąjį" aplenkti galėtų važiuojant iš Vilniaus į Kauną, nelabai ir žinau. Kažkada berods "Gintaras" nestodamas aplenkdavo "lėtąjį" elektrinį Kaišiadoryse, bet visiems greitiesiems sustojimas Kaišiadoryse reikalingas.
Comment
-
Kaip skelbia www.litrail.lt ,
2011m. rugsėjo 2 d. iš Vilniaus 19:30h į Kauną ir iš Kauno 21:17h. vietoje dviaukščio elektrinio traukinio važiuos modernizuotas ER9M.
Antra klasė (žinoma, ir atitinkama bilieto kaina) išlieka.
Comment
-
Tur būt tik žiopliai nežino apie Europos vyrų krepšinio čempionato varžybų Vilniaus ir Kauno arenose dienomis sirgaliams namo grįžti pravestus papildomus elektrinius traukinius rugsėjo 7-12 naktį iš Vilniaus į Kauną ir rugsėjo 13-18 iš Kauno į Vilnių.
Pirmas toks traukinys praėjusią naktį jau važiavo.
Iš Vilniaus išvažiuojančio ir į kauną atvažiuojančio ER9M nemačiau. Užtai ankstų rugsėjo 8 d. rytą (~4h) atklydęs į Kauno geležinkelio stotį pamačiau trečiame kelyje stovintį elektrinį traukinį. Kiti du stovėjo jiems įprastuose 11 ir 12 aklikeliuose. Tai ir parūpo, kaip krepšinio aistruollius į Kauną parvežęs elektrinis traukinys grįšį Vilnių (tiksliau - į depą Naujojoje Vilnioje).
Tuo metu iš depo jau manevravo į Mariajmpolę jau besiruošiantis važiuoti (~4:25h, tik be keleivių) trivagonis DR1A. O apie 4:20h baltas siglanas užsidegė 12 aklikelio (to vidiniu vadintino, arčiau pirmo kelio) šviesofore. ER9M pajudėjo, nuvažiavo į tunelio prieigas, atvažiavo į trečią kelią ir susikabino su kitu ten stovėjusiu ER9M. Į Vilnių elektrinis traukinys 4:53h išvažiavo iš trečio kelio ir dvigubas. Tokio vagonų kiekio, koks Lietuvoje būdavo 1976 metais...
Tiesa, antro sąstato durys neatsidarė... Keleiviai (gal du, o gal trys?) buvo įlaipinti tik į pirmą.
Taigi, rugsėjo 9,10,12,13 dienomis iš Kauno 4:53h išvažiuos dvigubas ER9M. Rugsėjo 11 d.(sekmadienį), kai šis traukinys nevažiuoja, dvigubas turėtų važiuoti antras - iš Kauno 5:35h. Į Lentvarį ir Vilnių šis traukinys atvyksta jau prašvytus, todėl ir nuotrauką ar video klipą padaryti galima... Ilgio, koks būdavo 1976 metais (tada elektriniai traukiniai buvo gauti sudaryti iš 8 vagonų), elektrinis traukinys atrodo įspūdingai...
Rugsėjo 14-18 d.d. dvigubas elektrinis traukinys tur būt 20:40h (šeštadienį, kai šis nevažiuoja, dvigubas turėtų būti kitas) išvyks iš Vilniaus į Kauną. Vienas važiuos tam, kad krepšinio sirgalius parvežtų iš Kauno.
Comment
Comment