Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai dar klausimas, kaip ten bus. "Linava" dabar paskendusi tarpusavio santykių aiškinimesi. Kai susitvarkys vidaus reikalus, gali griebti LG už ragų.

    Comment


      Reik manyt, kad yra kazkoks pazadas ar susitarimas, nes tiek merkt bapkiu, kad kelias bobutes pameteti pirma klase iki Kaugoniu ar Karijotiskiu mazu maziausia neapsimoka

      Comment


        O kuo pamesti? ER9M jau atidirbo savo. Bet vis tiek keli jų dar bus eksploatuojami. Be to neaišku, ar iš perkamos dviaukščių partijos kokių pora nebus dvivagoniai.

        Comment


          O rekonstruoti? Pagal interjera ir eksterjera jiem dar vaziuot ir vaziuot..

          Comment


            Taip, ir D1 bent jau >700 galėtų dar važinėti, nėra tokie seni, apie 26 m. Visų ER9M ir nenurašys. 8 ar 9 dviaukščių traukinių vos vos užteks esamiems maršrutams aptarnauti. Jei bent vienas suges, tai nebus kuo pakeisti. Todėl keli ER9M liks.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Taip, ir D1 bent jau >700 galėtų dar važinėti, nėra tokie seni, apie 26 m. Visų ER9M ir nenurašys. 8 ar 9 dviaukščių traukinių vos vos užteks esamiems maršrutams aptarnauti. Jei bent vienas suges, tai nebus kuo pakeisti. Todėl keli ER9M liks.
              Gal žinai, kaip tie traukiniai yra skirstomi maršrutams aptarnauti? Kiek žinau, elektriniai traukiniai aptarnauja maršrutus Naujoji Vilnia-Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Trakai. Ar yra dar kažkokių maršrutų?

              Iki šiol nesupratau, kaip gali 4 dviaukščių neužtekti visiems reisams tarp Vilnius ir Kauno. Ar vienas visada stovi rezerve?
              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai kad jau nebereikės tų pasiūlymų. Šis LG konkursas jau įvyko, jei kas neužginčys. O po to, turėdama 8 ar 9 dviaukščius traukinius, LG bent penkmetį bus apsirūpinusi elektriniais traukiniais. Keletą keleivinių šilumvežių būtina kuo greičiau pikti. Vat čia ir nėra iš ko rinktis... Tik TEP70BS.
                Idomu, kodel negalima butu Siemens'u su "greitesniais" reduktoriais naudot?
                Kaip ir sertifikuot 1520 mm vezei nebereikia. Lygtais buvo tokiu planu

                Comment


                  Dviaukščiai aptarnauja tik maršrutą V. Vilnia (Vilnius) - Kaunas. ER9M bendrai aptarnauja ir Kauno, ir Trakų maršrutus. T.y. nuvykęs ir grįžęs iš Kauno, tas pats traukinys važiuoja į Trakus. Bet tai priklauso nuo grafiko, ne visi ER9M tą pačią dieną važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. 4 dviaukščių nepakanka visiems Vilniaus - Kauno maršrutams. Taip, vienas stovi rezerve. Bet ir visų 4 neužtektų visiems maršrutams į Kauną, nes pakaitomis dirba ER9M iš Trakų maršruto.

                  Comment


                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    Idomu, kodel negalima butu Siemens'u su "greitesniais" reduktoriais naudot?
                    Kaip ir sertifikuot 1520 mm vezei nebereikia. Lygtais buvo tokiu planu
                    Čia ne ta tema. Bet juk jie per galingi lengviems keleiviniams traukiniams.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Čia ne ta tema. Bet juk jie per galingi lengviems keleiviniams traukiniams.
                      Kaip per galingi? Siemensai 2000KW, o TEP70 >2900KW

                      Comment


                        Kieno galia: variklio, generatoriaus, el. traukos variklių?

                        Comment


                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Reik manyt, kad kai bus gauti visi elektriniai dviauksciai, bus sukontroliuotas autobusu eismas tarp Vilniaus ir Kauno.. Gal pagaliau bus tvarka..
                          Čia tikrai galėtumėme pasekti Latvių pavyzdžiu - valdžia išleido įsakymą, jog besidubliuojantys autobusų reisai su traukiniais NUIMAMI ir taip optimizuojami maršrutai, o ne kaip pas mus: Vilnius - Marcinkonys 10:00 važiuoja ir traukinys ir lygiai 10:00 - autobusas...

                          Sakote - nebūtų įstatyminės bazės ? LABAI NORINT tikrai įmanoma padaryti ir prisikabinti prie bet ko, kad autobusai, užsikėlę kosmines kainas (pvz. 60km atstumas Marijampolė - Alytus 16 Lt...) nedubliuotų traukinių maršrutų.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kieno galia: variklio, generatoriaus, el. traukos variklių?
                            Pats žinai kieno galia.

                            ТЭП70БС
                            Мощность по дизелю, кВт (л.с.): 2942 (4000)
                            Diesel-electric freight locomotive Eurorunner ER20 CF for Lithuanian Railways (LG)
                            Diesel engine rating: 2,000 kW

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą
                              Čia tikrai galėtumėme pasekti Latvių pavyzdžiu - valdžia išleido įsakymą, jog besidubliuojantys autobusų reisai su traukiniais NUIMAMI ir taip optimizuojami maršrutai, o ne kaip pas mus: Vilnius - Marcinkonys 10:00 važiuoja ir traukinys ir lygiai 10:00 - autobusas...

                              Sakote - nebūtų įstatyminės bazės ? LABAI NORINT tikrai įmanoma padaryti ir prisikabinti prie bet ko, kad autobusai, užsikėlę kosmines kainas (pvz. 60km atstumas Marijampolė - Alytus 16 Lt...) nedubliuotų traukinių maršrutų.
                              Vilniaus-Kauno maršrute (kur autobusų ir traukinių važiuoja daug) dubliavimasis neišvengiamas.
                              Kitas reikalas būtų kur per dieną važiuojama 2-3 kartus.

                              Comment


                                Šiuolaikinių dyzelių naudingumo koeficientas yra apie 50-55 proc. O tarybinių gal apie 35-40 proc. Taip kad reikia lyginti pagal elektrinių variklių galią.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Šiuolaikinių dyzelių naudingumo koeficientas yra apie 50-55 proc. O tarybinių gal apie 35-40 proc. Taip kad reikia lyginti pagal elektrinių variklių galią.
                                  Kur šitų tavo fantazijų šaltiniai?

                                  Didžiausias dyzelinio variklio naudingumo keoficientas yra 54,4% (MAN laivo dyzelio). Lokomotyvų dyzeliai tikrai bus <50%.

                                  Comment


                                    Vis tiek šiuolaikinių NK didesnis nei tarybinių. Reikia duomenų apie Siemensų traukos variklius. Tada bus aiškiau. TEP70 traukos varikliai yra po 314 kW. Žinoma, visgi ER20CF bus šiek tiek mažesnės galios už TEP70.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Čia ne ta tema. Bet juk jie per galingi lengviems keleiviniams traukiniams.
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      <...> Žinoma, visgi ER20CF bus šiek tiek mažesnės galios už TEP70.
                                      Nuo ko ir pradėjom, kad Siemensai nėra per galingi.

                                      Comment


                                        Šešių ašių irgi nereikia su keleiviniu.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                          Kur šitų tavo fantazijų šaltiniai?

                                          Didžiausias dyzelinio variklio naudingumo keoficientas yra 54,4% (MAN laivo dyzelio). Lokomotyvų dyzeliai tikrai bus <50%.
                                          koks skirtumas koks VDV NK jeigu galia jau nurodoma faktinė??? t.y. kiek kW gaminama ant alkūninio veleno

                                          Comment

                                          Working...
                                          X