Tai dar klausimas, kaip ten bus. "Linava" dabar paskendusi tarpusavio santykių aiškinimesi. Kai susitvarkys vidaus reikalus, gali griebti LG už ragų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, ir D1 bent jau >700 galėtų dar važinėti, nėra tokie seni, apie 26 m. Visų ER9M ir nenurašys. 8 ar 9 dviaukščių traukinių vos vos užteks esamiems maršrutams aptarnauti. Jei bent vienas suges, tai nebus kuo pakeisti. Todėl keli ER9M liks.
Iki šiol nesupratau, kaip gali 4 dviaukščių neužtekti visiems reisams tarp Vilnius ir Kauno. Ar vienas visada stovi rezerve?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad jau nebereikės tų pasiūlymų. Šis LG konkursas jau įvyko, jei kas neužginčys. O po to, turėdama 8 ar 9 dviaukščius traukinius, LG bent penkmetį bus apsirūpinusi elektriniais traukiniais. Keletą keleivinių šilumvežių būtina kuo greičiau pikti. Vat čia ir nėra iš ko rinktis... Tik TEP70BS.
Kaip ir sertifikuot 1520 mm vezei nebereikia. Lygtais buvo tokiu planu
Comment
-
Dviaukščiai aptarnauja tik maršrutą V. Vilnia (Vilnius) - Kaunas. ER9M bendrai aptarnauja ir Kauno, ir Trakų maršrutus. T.y. nuvykęs ir grįžęs iš Kauno, tas pats traukinys važiuoja į Trakus. Bet tai priklauso nuo grafiko, ne visi ER9M tą pačią dieną važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. 4 dviaukščių nepakanka visiems Vilniaus - Kauno maršrutams. Taip, vienas stovi rezerve. Bet ir visų 4 neužtektų visiems maršrutams į Kauną, nes pakaitomis dirba ER9M iš Trakų maršruto.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąIdomu, kodel negalima butu Siemens'u su "greitesniais" reduktoriais naudot?
Kaip ir sertifikuot 1520 mm vezei nebereikia. Lygtais buvo tokiu planu
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia ne ta tema. Bet juk jie per galingi lengviems keleiviniams traukiniams.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąReik manyt, kad kai bus gauti visi elektriniai dviauksciai, bus sukontroliuotas autobusu eismas tarp Vilniaus ir Kauno.. Gal pagaliau bus tvarka..
Sakote - nebūtų įstatyminės bazės ? LABAI NORINT tikrai įmanoma padaryti ir prisikabinti prie bet ko, kad autobusai, užsikėlę kosmines kainas (pvz. 60km atstumas Marijampolė - Alytus 16 Lt...) nedubliuotų traukinių maršrutų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKieno galia: variklio, generatoriaus, el. traukos variklių?
ТЭП70БС
Мощность по дизелю, кВт (л.с.): 2942 (4000)
Diesel engine rating: 2,000 kW
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąČia tikrai galėtumėme pasekti Latvių pavyzdžiu - valdžia išleido įsakymą, jog besidubliuojantys autobusų reisai su traukiniais NUIMAMI ir taip optimizuojami maršrutai, o ne kaip pas mus: Vilnius - Marcinkonys 10:00 važiuoja ir traukinys ir lygiai 10:00 - autobusas...
Sakote - nebūtų įstatyminės bazės ? LABAI NORINT tikrai įmanoma padaryti ir prisikabinti prie bet ko, kad autobusai, užsikėlę kosmines kainas (pvz. 60km atstumas Marijampolė - Alytus 16 Lt...) nedubliuotų traukinių maršrutų.
Kitas reikalas būtų kur per dieną važiuojama 2-3 kartus.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąPats žinai kieno galia.
ТЭП70БС
Diesel-electric freight locomotive Eurorunner ER20 CF for Lithuanian Railways (LG)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiuolaikinių dyzelių naudingumo koeficientas yra apie 50-55 proc. O tarybinių gal apie 35-40 proc. Taip kad reikia lyginti pagal elektrinių variklių galią.
Didžiausias dyzelinio variklio naudingumo keoficientas yra 54,4% (MAN laivo dyzelio). Lokomotyvų dyzeliai tikrai bus <50%.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia ne ta tema. Bet juk jie per galingi lengviems keleiviniams traukiniams.Parašė Al1 Rodyti pranešimą<...> Žinoma, visgi ER20CF bus šiek tiek mažesnės galios už TEP70.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąKur šitų tavo fantazijų šaltiniai?
Didžiausias dyzelinio variklio naudingumo keoficientas yra 54,4% (MAN laivo dyzelio). Lokomotyvų dyzeliai tikrai bus <50%.
Comment
Comment