Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John
    Kodėl ne? Kai kuriuose šaltiniuose nurodoma ER9M galia 3200KW, kuomet EJ575 2000KW. Be to EJ sudaryti iš 3 vagonų, kurie, ko gero, nėra sunkesni, nei 4 ER9M vagonai.
    ER9M vienos motorinės sekcijos galia yra 800 kW, jų traukinyje būna dvi, taigi galia 1600 kW, tuo tarpu EJ575 - 400 kW galingesnis.

    Masė:
    ER9M iš 4 vagonų - 198 t.
    EJ575 iš 3 vagonų - 165 t.

    Tačiau kiek teko girdėti, tai elektros energijos sąnaudos didesnės yra būtent EJ575.

    Comment


      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      ER9M vienos motorinės sekcijos galia yra 800 kW, jų traukinyje būna dvi, taigi galia 1600 kW, tuo tarpu EJ575 - 400 kW galingesnis.

      Masė:
      ER9M iš 4 vagonų - 198 t.
      EJ575 iš 3 vagonų - 165 t.

      Tačiau kiek teko girdėti, tai elektros energijos sąnaudos didesnės yra būtent EJ575.
      Kai pra*ikom elektrinę, tai dabar elektrą traukiniams skaičiuojam. O galėjo jie važinėti dykai

      Comment


        ER9M-4011 Žalgiris
        http://pfoto-rzd.com/data/media/35/0...e4e73_orig.jpg

        Comment


          AA A.Malinovskio nuotrauka, fotografuota apie 1994 metus.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            ER9M vienos motorinės sekcijos galia yra 800 kW, jų traukinyje būna dvi, taigi galia 1600 kW, tuo tarpu EJ575 - 400 kW galingesnis.

            Masė:
            ER9M iš 4 vagonų - 198 t.
            EJ575 iš 3 vagonų - 165 t.

            Tačiau kiek teko girdėti, tai elektros energijos sąnaudos didesnės yra būtent EJ575.
            Kaip aš supratau, lyginamos elektros energijos sąnaudos 1 keleiviui, su sąlyga, kad traukiniai yra maksimaliai užpildyti.
            ER9M 4 vagonų talpina 108 x 2 + 68 x 2 = 352 keleivius
            EJ575 3 vagonų talpina 53 + 134 + 117 = 304 keleivius + neįgaliesiems skirtos vietos
            P.S.: abiem atvejais nurodytos tik sėdimos vietos. EJ575 dar gali vežti 328 stovinčius keleivius, taigi iš viso ne mažiau kaip 632 keleivius. Neradau informacijos, kiek stovinčių keleivių gali vežti ER9M. Beje, gal ir klystu, bet modernizavus ER9M vagonus, juose palikta daugiau vietos vežti dviračius, ir atitinkamai sumažintas kėdžių skaičius.
            Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSjA!/
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Kad elektrinių traukinių parke yra net 96 ER9M vagonai, tai tikrai nepatikėsiu...
              /\
              Šiuo metu AB „Lietuvos geležinkeliai“ Keleivių vežimo direkcijos parką sudaro 96 elektrinių traukinių ER9M vagonai. Nuo 2004 metų vyksta šių elektrinių traukinių modernizacija, kurią atlieka OU Aeston ir Valstybinė įmonė prie 2-ųjų pataisos namų. Šiuo metu modernizuota 16 vagonų.
              Ši straipsnio dalis yra akivaizdžiai nukopijuota iš litrail e-puslapio:
              http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSjA!/
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                /\

                Ši straipsnio dalis yra akivaizdžiai nukopijuota iš litrail e-puslapio:
                http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFSSjA!/
                Ir tai yra labai pasenusi informacija.

                Kaip visada, matosi Lietuvos žurnalistų lygis...

                Comment




                  Comment


                    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                    Kai pra*ikom elektrinę, tai dabar elektrą traukiniams skaičiuojam. O galėjo jie važinėti dykai
                    Gal apseikim be demagogijos, drg. Nikai, skaičiuodavom elektrą ir veikiant AE, skaičiuojame ir dabar. Manau turėtum žinoti iš ko susideda elektros energijos kaina, todėl nereikia lia lia.
                    Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                    Comment


                      Kažkas suabejojo. Kad būtų tikriau, jog EJ575 padėjėjui vietos tikrai neturi:



                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.12.30, 23:19.

                      Comment


                        Dar pora nuotraukėlių:

                        Kabinoje yra atlenkiama kėdutė konduktoriui.


                        Comment


                          2010-12-31, 15:17
                          Pirmojo elektrinio traukinio gimtadienis
                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...adienis-323246
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Naujas Škoda modelis 675 skirtas Ukrainai. Gal kas galėtų pakomentuoti kokie jam patobulinimai yra padaryti lyginant su EJ575.

                            Dear Sir,

                            Comment


                              Dvieju sistemu (3kV DC ir 25 kV 50 Hz AC) bei 6 vagonu.

                              Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                              Naujas Škoda modelis 675 skirtas Ukrainai. Gal kas galėtų pakomentuoti kokie jam patobulinimai yra padaryti lyginant su EJ575.

                              Atvaizdas

                              Comment


                                Parašė John
                                Kilo klausimas, kiek iš viso Vilnius-Kaunas maršrutui realiai reikia EMU? Teoriškai, optimizavus darbą, turėtų pakakti kokių 4, kad pavyktų išlaikyti vieno traukinio per valandą intervalus į vieną pusę, nors dabar be naujų keturių dviaukščių dar tebenaudojami seni ER9M, kurių yra, berods, keliolika. Jų tikrai tiek nereikia. Jei visgi keturių dviaukščių pilnai nepakanka, ar bus perkama daugiau naujų šiuolaikiškų EMU ir ar bus visiškai atsisakoma ER9M?
                                Jau kažkada kažkurioj temoj bandėm skaičiuoti, kiek realiai reikia EMU, kad jie galėtų pakeisti senuosius ER9M. Problema buvo tame, kad nebuvo aišku, kiek gi rezervinių traukinių reikia, kad būtų užtikrintas pastovus eismas. Jei į šį faktorių nekreiptume dėmesio, keturių traukinių turėtų būti užtektinai.

                                Bet kokiu atveju, nematau priežasties, kodėl negalima įsigyti dar keleto naujų elektrinių traukinių, galbūt mažesnių nei dabartiniai EMU. Galim dar kartą prisiminti jau daug kartų minėtą estų pavyzdį, kai jie pasinaudojo ES parama pirkdami elektrinius traukinius.
                                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                Comment


                                  Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                  Jau kažkada kažkurioj temoj bandėm skaičiuoti, kiek realiai reikia EMU, kad jie galėtų pakeisti senuosius ER9M. Problema buvo tame, kad nebuvo aišku, kiek gi rezervinių traukinių reikia, kad būtų užtikrintas pastovus eismas. Jei į šį faktorių nekreiptume dėmesio, keturių traukinių turėtų būti užtektinai.

                                  Bet kokiu atveju, nematau priežasties, kodėl negalima įsigyti dar keleto naujų elektrinių traukinių, galbūt mažesnių nei dabartiniai EMU. Galim dar kartą prisiminti jau daug kartų minėtą estų pavyzdį, kai jie pasinaudojo ES parama pirkdami elektrinius traukinius.
                                  Kol ministerijos politika nepasikeis, is ES pinigu traukiniu nenupirksim. Seip jeigu pasieskotumet, gal kur galima butu surasti kiek paraisku buvo del ES finansavimo keleiviniams riedmenims. Taciau ES pinigu skirstymas nuo ministeriju priklauso, o jos galvoja, kad tuos pingelius geriau kurnos kitur panaudoti...

                                  Del EMU rezervo, tai 1 turi buti rezervinis, o pagal dabartine rida 2-3 planiniuose remontuose pastoviai stovi. EJ-575 ir taip 4 yra, taciau kaip matome jiem vieniem su Kaunu susitvarkyti tikrai nepavyktu. Jei tai būtu vien EJ-575, tai manau planiniuose kokiu vienu traukiniu maziau stovetu, nes praktiskai jiem nereikia TP-2.

                                  Comment


                                    Reikalas tame, kad ER9M aptarnauja kartu ir N.Vilnios - (Vilniaus) - Kauno ir N. Vilnios -(Vilniaus) - Trakų maršrutus. Todėl traukinių reikia mažiau, nei jei vieni jų būtų priišti tik prie Kauno maršruto, o kiti tik prie Trakų. Be, manau, įtakos turi ir mašinistų, padėjėjų ir konduktorių darbo grafikų derinimas. 4 elektrinių traukinių visų dabar egzistuojančių 16 maršrutų (darbo d.; išeiginėmis mažiau) į Kauną aptarnavimui nepakanka. Paprastai kursuoja trys dviaukščiai ir berods 3 (o gal du) ER9M. Bet jie, kaip minėjau, dar atlieka reisus ir į Trakus. Atskirai Trakų maršrutui reikia beros dar 2 traukinių. Vienam greituoju maršrutu važiuojančiam traukiniui tarp Vilniaus ir Kauno reikia minimum 3 valandų suvažinėti pirmyn ir atgal. O jei traukinys važiuoja iš ir į N. Vilnią, tai ir 3 su puse - 3 val. 45 min. Lėtajam reikia 4 valandų jei tik iš (iki) Vilniaus ir 4,5 val. - 4 val 45 min jei iki N. Vilnios.

                                    Bet nereikia šokinėti aukščiau bambos. ER9M dar neatitirbo savo rezurso ir dar bent dešimtmetį dalis jų tikrai turėtų važinėti. Galbūt būtų racija pora ER9M perdaryti į dvivagonius su vienu motoriniu. Estai kelis ER2 traukinius yra perdarę į trivagonius su dviem motoriniais, Rusijoje irgi yra perdarytų į dvivagonius ER2 traukinių tarnybiniams poreikiams. Žinoma, ER2 traukinių konstrukvija skiriasi nuo ER9M, bet visgi, perdaryti galima. Bent jau Trakų maršrutui tokie dvivagoniai būtų pats tas. O ir į Kauną kai kurie lėtieji traukiniai dienos metu ar vėlai vakare važiuoja pustuščiai.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Bet nereikia šokinėti aukščiau bambos. ER9M dar neatitirbo savo rezurso ir dar bent dešimtmetį dalis jų tikrai turėtų važinėti. Galbūt būtų racija pora ER9M perdaryti į dvivagonius su vienu motoriniu. Estai kelis ER2 traukinius yra perdarę į trivagonius su dviem motoriniais, Rusijoje irgi yra perdarytų į dvivagonius ER2 traukinių tarnybiniams poreikiams. Žinoma, ER2 traukinių konstrukvija skiriasi nuo ER9M, bet visgi, perdaryti galima. Bent jau Trakų maršrutui tokie dvivagoniai būtų pats tas. O ir į Kauną kai kurie lėtieji traukiniai dienos metu ar vėlai vakare važiuoja pustuščiai.

                                      ER9M jau atidirbo savo resursą su kaupu ir jie eksploatuojami tik delto, kad šiuo metu nėra lėšu kuom juos pakeisti... Apie kokį dešimtmeti dar gali būti kalba, kai motoriniai vagonai 1975-1978 m gamybos... Ir tie perdarymai, modernizacijos jau visiškai nebetikslingos, pinigų mėtymas į balą. Tai metalo laužo+ KR/ER3 remonto kainos vertės traukiniai.
                                      P.S. ER9M eksploatuojami tik 8

                                      Comment


                                        Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                        ER9M jau atidirbo savo resursą su kaupu ir jie eksploatuojami tik delto, kad šiuo metu nėra lėšu kuom juos pakeisti... Apie kokį dešimtmeti dar gali būti kalba, kai motoriniai vagonai 1975-1978 m gamybos... Ir tie perdarymai, modernizacijos jau visiškai nebetikslingos, pinigų mėtymas į balą. Tai metalo laužo+ KR/ER3 remonto kainos vertės traukiniai.
                                        P.S. ER9M eksploatuojami tik 8
                                        Būtų įdomu sužinoti tų likusių važiuojančių traukinių numerius, bet turbūt sudėtinga, nes visų traukinių vagonai turės skirtingus vagonus.

                                        Comment


                                          35 metai elektriniam traukiniui nėra taip jau daug. Bet kokiu atveju jie dar važinės ilgai, nes pinigų trūksta šilumvežių parko atnaujinimui. Artimiausiame penkmetyje neverta tikėtis visų ER9M pakeitimo naujais traukiniais. Na, gal dar 2-3 dviaukščius nupirks maršrutams į Kauną. Tuomet Kauno maršrutams pakaktų vien dviaukščių, kuriuos retkarčiais pakeistų ER9M. O su Trakų ruožu problematiška. Nuo Senųjų Trakų iki Trakų reikia kapitalinio. Keleivių mažai, jei jau vietoje elektrinių porą reisų žadama pakeisti automotrisėmis. Jei taip ir toliau, tai ateityje elektriniai važiuos nebent tik rytinio ir popietinio - vakarinio piko metu. Tiems reisams pakaks poros elektrinių traukinių.

                                          Šiaip tai su Vilniaus ir Trakų susisiekimu yra visiškas marazmas. Jei žiūrėti Europos pavyzdžių, tai tarp Trakų ir Vilniaus priemiestiniai autobusai neturėtų iš viso kursuoti. Tuo labiau, kad autobusai nuo Trakų važiuoja iki pat Trakų Vokės stotelės buvusiais karjero laukais ir mišku, kur jokios stotelės nėra ir nereikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X