Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar jums buvo toks atvejis:
    Kai važiuoji dviaukščiu traukiniu pirmajam arba trečiajame vagone, ir kai nori pereit į vidurinį vagoną (važiuojant traukiniui), mygtuko paspaudimu neatsidaro durys (tarpvagonų) ???

    Comment


      Turi atsidaryti. Kaip gi konduktorius vaikščiotų.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Turi atsidaryti. Kaip gi konduktorius vaikščiotų.
        Gal rankom atstumia? Jei sugedę, tai kitos išeities ir nėra.

        Comment


          O aš pasekiau jį: pasirodo jis turi rankeną.... Kaži kodėl rakinėjo duris(vasarą)? Ir nuo tada aš pradėjau sėst į vidurinį vagoną. Iš vidurinio vagono galiu vaikščiot

          Comment


            Lietuvos Geležinkeliai. Elektrinių traukinių depas

















            Keliamoji galia - 25 tonos.




            Traversa, sunkių mechanizmų kėlimui






            Žvilgsnis iš paukščio skrydžio







            Comment


              Poliuretaninės dangos su kaučiuko granulėmis dengimas.

              Mano žiniomis eksploatuojami du naujieji ŠKODA VAGONKA traukiniai padengti šia danga.
              Ateityje planuojama dengti viduje esančių laiptų pakopų kraštus. Neduokdiev...kokia bobulytė iš Šeštokų paslys ir pargrius su savo tašėm..








              Comment


                išties įdomu ir niekas nei nepagalvojo, kai dar neseniai pirktus traukinius, dažo, daro kažką keleivių patogumui (kad nepaslįstų kokia bobutė ar kiti keleiviai) tikiuosi kažkada buvo minėta forume, kad pesa laipteliai žiema slidesni tampa, gal šita medžiaga ir jų laiptelius padegs ?

                Comment


                  Hello again guys...

                  I would like to ask you if you know how reliable is the service of EJ575 in general. After 2 years of service, are LG and passengers satisfied?

                  Thank you for your feedback...
                  www.locomods.eu
                  www.youtube.com/ianto1983

                  Comment


                    EJ575- 001, 002, 003 and 004.

                    Comment


                      Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
                      Hello again guys...

                      I would like to ask you if you know how reliable is the service of EJ575 in general. After 2 years of service, are LG and passengers satisfied?

                      Thank you for your feedback...
                      I, as a passenger, am very satisfied
                      The first class is great
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        /\ :-D And is LG happy as you are?
                        www.locomods.eu
                        www.youtube.com/ianto1983

                        Comment


                          Well, the initial reliability problems seem to have gone away, and with the four units LG is able to provide consistent service along Vilnius-Kaunas route, however, what we really need now is some single-deck EMUs of comparable quality, because, frankly, EJ575 is an overkill for any early-morning or late-evening intercity service, especially during the winter months. It would also allow to make peak services more frequent and maybe also allow to gradually phase out the worn out ЭР9М units.

                          Comment


                            I am happy to hear that!
                            www.locomods.eu
                            www.youtube.com/ianto1983

                            Comment


                              Trakai
                              Seniausias Lietuvoje elektrinis, ER9M-378.



                              Comment


                                Kokio jis amžiaus?

                                Comment


                                  1976 m.

                                  Comment


                                    Elektriniams traukiniams Lietuvoje – 35 metai

                                    Comment


                                      Kad elektrinių traukinių parke yra net 96 ER9M vagonai, tai tikrai nepatikėsiu...

                                      Comment


                                        Panašiai tiek galėjo būti per visus 35 metus.

                                        Comment


                                          „Lyginant dviaukščius EJ575 su ER9M į akį krenta ne tik akivaizdus naujųjų traukinių komforto pranašumas, bet ir tai, kad jie sunaudoja net 15 proc. mažiau elektros energijos“, – teigė Keleivių vežimo direkcijos direktorius dr. Raimondas Burkovskis.
                                          Netikiu, kad tai tiesa.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X