Deja, korupcija, pasenusios vertybės, atsilikęs mentalitetas ir šiuolaikinių valdymo metodų stoka Lietuvos Geležinkeliuose nėra tai, ką John gali tiesiog imti ir pakeisti.
O gal John tiesiog patogu apsimesti protingu ir šiltai sėdėti vakaruose?
Aišku, kad nepakanka blizgučių. Jau minėjau ir ne kartą, kad reikia tiesiog įgyvendinti šiuolaikinės vadybos ir marketingo elementus. Nauji traukiniai - viena iš esminių dalių. Tai tikrai nėra kažkas nesuvokiamo. Viso labo elementari logika ir vadybos pagrindai.
Lietuvos geležinkeliuose galima įgyvendinti dar daug pagerinimų, kurie už kur kas mažesnę kainą atneštų kur kas didesnį efektą nei naujų traukinių pirkimas. Džiugu, kad mokėtės logiką ir vadybą, bet ekonomikos paskaitos irgi nepakenktų.
Juo labiau, kad tai NIEKO papildomai nekainuotų, BET neštų tegul ir nedidelį, bet PELNĄ. Nesuprantu, kaip galima nesuvokti tokių elementarių dalykų. Ir kodėl tie patys lietuviai mielai perka maistą ar kitus menkniekius lėktuvuose ar bet kur kitur, nors "galima nusipirkti pigiau" parduotuvėje?
Nieko nekainuotų? Jaunuolis bent kažkiek esate susipažinęs su smulkiąja prekyba? O ir lėktuvai ne vieną valandą skrenda. Dėl šios priežasties traukiniuose Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Sankt Peterburgas, kurie važiuoja toli, galimybė įsigyti smulkmės yra. Tokia pati galimybė priemiestiniuose traukiniuose yra toks pats nonsensas, kaip pardavinėti šokoladukus troleibusuose.
Į kitus punktus net neatsakinėsiu, nes paistomi visiški vėjai.
Jeigu John nuomone LG dirba neefektyviai, labai norėtųsi pamatyti John raštus parašytus LG vadovybei apie LG vadybos klaidas. Pakolkas spasakymas vakarų traukiniai yra super , sovietiniai yra metalo laužas niekur neveda.
Labai prašyčiau prieš teigimus "Pasinaudoti ES pinigais" pasiskaityti kam šie pinigai yra skiriami - kokiose programose galima pasinaudoti šiais pinigais ir nusipirkti traukinius. Beje, atsakymo raštu LG vadovybei taip ir nesulaukiau.
Tiesa, kiek supratau pats apart nuotraukų iš Baltarusijos nesi nieko daugiau matęs ir ten nesi buvęs.
Padorūs tvarkaraščiai, internetinė prekybos bilietais sistema - taip pat ilgalaikės investicijos, tik kur kas efektyvesnės. ES fondų pinigai, kiek man žinoma, yra ne labdara, ir po to už juos reikia atidirbti. Dėl to, kad nauji traukiniai yra ilgalaikė investicija, žinoma, sutinku, bet vien dėl naujų traukinių keleiviai kaip mana iš dangaus kristi nepradės. Paprasčiau tariant, reikia kompleksinių priemonių, manau, su tuo sutinka visi (ir mūsų pozicijos nėra tokios radikaliai skirtingos, kaip tamsta bandote parodyti).
O kalbėdamas apie smulkiąją prekybą turėjau omenyje patentus, nerealizuotą produkciją ir daug kitų niuansų, kurie tą nedidelį pelną labai greitai nukapsėtų į nedidelį nuostolį.
Kokiomis ES programomis naudojasi Latvija ir Estija? Struktūrinių fondų? Padengiama 85% sumos. Lyg ir nesunku paskaičiuoti.
O iš tamstos taip ir nesulaukiau atsakymo, kodėl senų Tarybinių kledarų naudojimas yra geriau, nei ES finansuojamų naujų šiuolaikiškų riedmenų naudojimas.
Ir patikslinti programą pagal kurią dengiama 85 proc lėšų transporto priemonių įsigijimui.
Beje, vis tik norėčiau išgirsti John tikrus darbus, kuriuos jis padarė , kad riedmenys būtų atnaujitni - parašytas raštas LG vadovybei, straipsnis spaudoje ir etc.
Tiesiog matosi kad distucija betikslė, iš kitos pusės - visi pradėkime nuo savęs ir ne žodžiais o darbais.
Jeigu užmiršai europinė vėžė neatitinka mūsų vėžės. Individualūs užsakymai iškelia projekto kainą dvigubai jei ne trigubai. Bet matyt tokie ekonominės vadybos argumentai nė motais...
Šiaip, tai netoli tiesos. Iš keleivinių ne metalo laužas, ko gero, tėra dviaukščiai ir galbūt PESA matrisės (nors dėl pastarųjų tik spėju ).
Nejau teigi, kad ER9M yra šioms dienoms tinkamas EMU? Na tiesiog neįsivaizduoju, kaip pateisinti tokių kledarų naudojimą, nes kad ir kaip pažvelgsi, tai kledarai ir metalo laužas, nepriklausomai nuo to, kur jie važinėja.
Tai esminis dalykas, negu tu nori, kad kokiu nors maršrutu Vilnius-Marcinkonys ar Panevėžys-Rokiškis važinėtų nauji prabangūs traukiniai? Pagal šiandieninę ekonominę situaciją tokie traukiniai visai normalūs.
Dėl kompleksinių prieminių sutinku, tik visgi niekaip nesuprantu, kaip tai įmanoma pasiekti naudojant pasenusius riedmenis ir perkant šlamštą?
Nesiūlau gi pirkti Siemens Velaro ar Bombardier Zefiro, o viso labo Stadler Flirt ar Siemens Desiro t.y. bene pigiausius variantus, skirtus priemiestiniam susisiekimui.
Yra sudaromi labai griežti reikalavimai, kuriuos įmonė turi įvykdyti po gautos paramos. Atleiskit, bet detalių nepapasakosiu, nes pačiam neteko.
Dėl Siemens Desiro ir Stadler Flirt - o jie pritaikyti 1520mm vėžei? Jei taip - būtinai parašykit į LG, kad va yra tokie traukiniai, tokia kaina, kodėl neperkat? Gal daugiau pinigų ant jų remonto išeis nei bus sutaupyta ant pirkimo? Yra niuansų, reikia įsigilinti.
„Pasenusių“ riedmenų naudojimas yra santykinai pigus. Šlamšto pirkimas - kita šneka, bet nuo to niekas neapsaugotas.
Atrodo, kad greit tie FLIRT bus pritaikyti ir 1520 mm vėžėi.
Ir gal net į naudą tas 'vėlesnis' jų pirkimas, bo estai ir baltarusiai juos pirkdami gerai išbandys, o kai LG sugalvos modernizuoti, jau žinos, ar tai katė maiše ar ne.
Dėl Siemens Desiro ir Stadler Flirt - o jie pritaikyti 1520mm vėžei? Jei taip - būtinai parašykit į LG, kad va yra tokie traukiniai, tokia kaina, kodėl neperkat? Gal daugiau pinigų ant jų remonto išeis nei bus sutaupyta ant pirkimo? Yra niuansų, reikia įsigilinti.
Estams ir baltarusiams Stadler gamins 1520mm. tad taip. Rusai aptarnauti Sočio OG užsakė berods 38 Siemens Desiro, kurie taip pat riedės 1520mm. O dėl eksploatacinių išlaidų tai ar šie modeliai yra tokie nauji, kad nebūtų galimybės pasidomėti jų eksploataciniais kaštais?
Estams ir baltarusiams Stadler gamins 1520mm. tad taip. Rusai aptarnauti Sočio OG užsakė berods 38 Siemens Desiro, kurie taip pat riedės 1520mm. O dėl eksploatacinių išlaidų tai ar šie modeliai yra tokie nauji, kad nebūtų galimybės pasidomėti jų eksploataciniais kaštais?
P.S. Suomijoje taip pat berods 1520mm?
Taip, Suomijoje 1524 mm.
Ir ten Stadler'is vazineja
Plačios ir standartinės vėžės tariamo nesuderinamumo argumentas yra pastoviai metamas spartesnio atsinaujinimo (ypač vakarietiška technika) priešininkų. Juokingiausia tai, kad kažkada vienas iš forume rašinėjančių geležinkeliečių buvo aprašęs tarybinio traukinio vežimėlio pritaikymo standartinei vėžei technologija. Darbas atliekamas kūjo pagalba, užtrunka kelias dienas max. Nemanau, kad atvirkštinis procesas būtų žymiai sudėtingesnis.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
I have read on k-report.net forum, that LG is unable to pay for the 4th EJ575 unit.
That unit was bought by Bulgarian railways BDŽ. Train should be delivered unchanged, even with LG signs, and modified to BDŽ needs in Bulgaria. Is that true?
Comment