Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKad tau viskas metalo laužas, kas Lietuvoje važinėja
Aišku, smagu turėti dviaukščius tarp Vilniaus ir Kauno (jais važiuojant galima pasijusti lyg Vakarų Europoje), tačiau tokių traukinių turėtų būti daugiau. Mano nuomone, visi mūsų elektriniai traukiniai turėtų būti pakeisti dviaukščiais elektriniais, o dyzeliniai kažkuo panašiu kaip dabar perka estai.
Comment
-
Visų elektrinių traukinių keisti dviaukščiais tikrai nėra prasmės. Kaip tik manyčiau, kad maršrutą Vilnius-Trakai ir priemiestinius reisus Vilnius-Kaunas, kur stojama prie kiekvienos bobutės namo, reikėtų aptarnauti kokiais nors vienaaukščiais iš dviejų vagonų (piko valandomis juos galbūt sukabinti, kad per siūles nesutrūktų nuo lentvariškių), o dviaukščius rezervuoti tik greitiesiems Vilnius-Kaunas.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąVisų elektrinių traukinių keisti dviaukščiais tikrai nėra prasmės. Kaip tik manyčiau, kad maršrutą Vilnius-Trakai ir priemiestinius reisus Vilnius-Kaunas, kur stojama prie kiekvienos bobutės namo, reikėtų aptarnauti kokiais nors vienaaukščiais iš dviejų vagonų (piko valandomis juos galbūt sukabinti, kad per siūles nesutrūktų nuo lentvariškių), o dviaukščius rezervuoti tik greitiesiems Vilnius-Kaunas.
Comment
-
Taigi taip ir daroma - arba perkami nauji, arba modernizuojami seni. Tik, kaip Vytautas paminėjo, kartais ta modernizacija tik su teptuku padaroma. Ką padarysi, be darbinio broko neapsieinama. O tokių entuziastų, kurie skardinėje su mediniais suolais mielai sėdėtų, tai tikrai nėra labai daug.
Comment
-
Parašė JohnMan kai kurie "pasiteisinimai" dėl kledarų naudojimo labai primena senamadišką sovietinę nostalgiją... na maždauv "nu a možėt byt vsio taky možna modernizyrovat? Nu eto ž očėn chorošyjė pojėzdy... ech". Tik nemanau, kad be mažos grupelės tokių "entuziastų" tai kam nors naudinga.
Realybė ta, kad tie traukiniai iš esmės yra atgyvenę ir turi būti arba pakeisti arba kardinaliai modernizuojami, kad atitiktų šiandieninius komforto kriterijus. Taigi, variantai paprasti:
- pirkti naujus traukinius (ką daro estai, latviai, baltarusiai)
- kardinaliai modernizuoti esamus (instaliuoti AC, gerinti garso izoliaciją, keisti variklius, sankabas ir t.t.).
Mano nuomone, modernizuoti mes neturime ko, nes tie moraliai atgyvenę traukiniai tikę tik muziejuje atsidurti - įlipimo ten žemesnio nepadarysi šiaip ar taip, kam dar kišti pinigus į kondicionierius ir pan. dalykus?
Taip pat LG turėtų plačiau pasidairyti po vakarų rinkas ir vienu metu pirkti ne po 2 ar 4 traukinius, o atnaujinti visą parką, sukurti kokį projektėlį a la "saugokim gamtą su elektriniais traukiniais", gauti ES paramą ir nusipirkti kad ir tuos pačius Stadler traukinius. Tikiu, kad jie yra visaip kaip pranašesni už visą tą šlamštą, kurį ruseliai turbūt bando prakišti seniems pažįstamiems LG bosams.
Comment
-
Keistas Jūsų požiūris - oi mes čia užsienyje gyvenam tai viskas kas Lietuvoje yra - laužas, va vakarietiška technika tai super. Nėra jau ta vakarietiška technika super - nes Jūs nežinote visų nuansų - ji gana sėkmingai lūžta ir turi visokių kitokių problemų. Tarkim vokiečiai labai nustebę, kad mūsų Siemensuose yra tualetas, o jų vakarietiškoje versijoje tokio daikto nerasta... Vat ir Jums požiūris į žmogų vakaruose, vat ir jums vakarų technika
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKeistas Jūsų požiūris - oi mes čia užsienyje gyvenam tai viskas kas Lietuvoje yra - laužas, va vakarietiška technika tai super. Nėra jau ta vakarietiška technika super - nes Jūs nežinote visų nuansų - ji gana sėkmingai lūžta ir turi visokių kitokių problemų. Tarkim vokiečiai labai nustebę, kad mūsų Siemensuose yra tualetas, o jų vakarietiškoje versijoje tokio daikto nerasta... Vat ir Jums požiūris į žmogų vakaruose, vat ir jums vakarų technika
Comment
-
Mano sprendimo būdas - pirma bent jau sumažinti keleivių vežimo nuostolius, derinant autobusų traukinių grafikus, skelbiant akcijas, mažinant administracines išlaidas ir t.t. Ir tik vėliau pirkti traukinius. Kam tie nauji traukiniai, jei nėra kas su jais važiuotų ? Beje, ER9MBaltarusijoje pakankamai gerai naudojami , o kodėl neperka naujų ir ieško vakarietiškų- todėl kad RVR beveik nebeliko. Taip kad visai ne tame šaknys...
Comment
-
Skaitau ir stebiuosi.. Ko jau tas ER9M uzkliuvo.. Buvau tiek toj pacioj Britanijoj(Londone ir aplink ) tiek Prancuzijoje(Paryziui ir aplink),tai teko vaziuot tokiais traukinias, kur man pasirode musu nemodernizuoti geriau atrodo isilaike.. Dviauksciai aisku be kalbu yra super, taciau ir ER9M ypac modernizuoti man neatrodo lauzas.. John, tu nori visko ir iskarto,o taip nebuna..
Comment
-
Kol Vilnius-Kaunas marsutu vazines tiek autobusu,kas 15 min, toltvarkos nebus.. Jau dabar piko metu Is Vilniaus pajuda pilnuteliai traukiniai,sunku kartais rasti laisvos vietos.Pats pazistu nemazai zmoniu,kurie naudojasi siuo marsutu bent dukart i savaite,tai jiems ir senieji elektriniai labai patinka, taip kad tavo nuomone subjektyvi.
Comment
-
Matosi , kad plaukioji toli toli .. kažkur anapus... Kas yra dabartiniai traukinio keleiviai - studentai ir pensininkai, labai retai dirbantys. Jei dirbantys tai jie įsėda Lentvaryje, vievyje, bet ne Kaune. AR jis pirks tas tavo bombonkes ? Ne. Nes lietuvis yra racionalus žmogus - kam mokėti brangiau traukinyje , jei prie stoties esančioje parduotuvėje viskas kainuoja pigiau. Studentai pirks , pensininkai pirks? Ne.
Beje, lygini nelyginiamus dalykus - elektriniai traukiniai Estijoje aptarnauja Talino satelitus, o ir keleivių srautai Estijoje nepalyginimai didesni. Mus iki tokių srautų toooli toooli...
Jeigu nori srautų - reikia darbų, reikia geros ekonomikos, o ne svaigti apie dviaukščius traukinius...
Comment
-
Pagrindinės problemos tikrai ne traukinių būklėje. Pagrindinė problema yra kelionės greitis. Gerai, traukiniu nuo Vilniaus GS iki Kauno GS tu nuvažiuosi greičiau, negu automobiliu. Bet kas iš to? Tau reikės nuvažiuot iki stoties Vilniuje, sulaukti traukinio, paskui Kaune vėl važiuoti autobusu ar troleibusu iki galutinio kelionės tikslo ir tu gali sugaišti dvigubai daugiau laiko nei važiuodamas automobiliu. O jei, neduok Dieve, pavėluosi į traukinį tai ką - sėdėk stoty pusantros valandos kito laukdamas...
Tarkim aplink Maskvą zujančioms priemiestinėms električkoms net iki lietuviško komforto lygio dar labai toli, o apie modernizacijas ir kondicionierius ten ir kalbos nėra. Bet žmonės jomis naudojasi, nes tai greičiausias keliavimo būdas ir dažnai geriau pusvalandį stumdytis alkūnėmis perpildytame traukinyje, kuriame net atsisėst nebėra kur, negu pusantros valandos sėdėt kondicionuojamame automobilyje.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė JohnAišku. Tavo logika maždaug tokia: A za čiom ką nors keisti? I tak chorošo.
Sprendžiant iš LG veiklos (nors gal ir Susisiekimo ministerija turėtų tuo užsiimti), jie su tavimi sutiktų. Dėl to ir sėdi Lietuvos keleivių vežimas giliai vienoje vietoje ir sėdės tol, kol vyraus toks Tarybinis mąstymas.
Iš kitos pusės - jei aš jau toks tarybinis - puiku- galėtum grįžti į Lietuvą, tapti Keleivių vežimo valdybos direktoriumi ir vadovauti. Kam savo protingas mintis švaistai iš užsienio ? Tiesiog paim ir įgyveindink.
Comment
-
Ir dabar dėl to, kad John netyčia pakliuvo teptuku pamodernizuotas ЭР9М vietoj EJ575, visi gatavi snukius išsidaužyti... Vienintelis padoriai modernizuotos „metalinės skardinės“ ЭР9М trūkumas yra labai aukšti įlipimo laipteliai. Kitais aspektais kelionės komfortas beveik niekuo nesiskiria nuo važiavimo tuo pačiu EJ575, technika patikima ir nesunkiai remontuojama.
Tuo pačiu reikėtų ne tik šaukti, bet ir išgirsti savo pašnekovą, John. Švaistotės visokiais hiperbolizuotais pareiškimais, kurie jūsų argumentus daro juokingus. Jei jums važiuoti tarybiniu elektriniu traukiniu tolygu būti užkastam į žemę, tai problema jau nebe traukiniuose, man atrodo. Udrius visai teisingai šneka - keleivių vežimas geležinkeliais Lietuvoje yra smarkiai nuostolingas, ir keliant tokias revoliucijas, apie kokias jūs šnekate, viskas baigsis tuo, kad traukiniai visai nebevažinės, nes nebebus už ką. LG šiuo metu daro viską teisingai, savalaikiškai perka naujus riedmenis, modernizuoja senus, ir kažkaip, padedami prekių pervežimo, išeina į pliusą. Ateis laikas, bus ir visiškai modernūs traukiniai, bet gal nenorėkime per vieną naktį viską pakeisti.
Pasiūlymas dėl pardavinėjamų dalykų kelionės metu nelogiškas. Galbūt jei būtų pardavimo automatai, bet ir jie tikriausiai visiškai neatsipirktų. Lietuviai yra paprasti žmonės ir į traukinį lipa ne saldainių, kramtomos gumos ir laikraščio nusipirkti, o jei ir užsimano, tai valandą pakentėti iki galutinės stoties - niekam ne iššūkis. Neprimeskim lietuviams konsiumerizmo (poreikio pirkti visur ir viską), kurio tiesiog nėra.
Dėl bilietų pardavimo automatų sutinku, bet šita tema jau nustekenta forume. Neseniai pirmą kartą važiavau Kautros autobusu su namie atsispausdintu bilietu. Neįtikėtinai patogu. „Lietuvos geležinkeliai“ net tokios prekybos internetu sistemos iki šiol nesulipdė, tai ką jau apie automatus bekalbėti. Čia išties yra kur pasitempti. Dar yra kur pasitempti keleivinių traukinių grafikuose, nes persėdimų sąvoka Lietuvoje vis dar neegzistuoja, o bet kokie pasiūlymai tuos persėdimus padaryti yra visaip išvartomi kaip neapsimokantys.
Na ir paskutinė pastaba - toks mąstymas vadinasi ne „tarybinis“, o „konservatyvus“. Įtemptesnėje diskusijoje prie stalo už tokį pasakymą būtų galima ir į nosį užsidirbti. Atsargiau rinkitės žodžius.
Comment
Comment