Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    " Ar taisyklingai traukiniuose parašyta „stabdas“?

    Taisyklingai. Geležinkelininkų terminas stopkranas (rus. стоп-кран), reiškiantis tam tikrą traukinių stabdžių dalį, skirtą į darbą paleisti pačius stabdžius, vadinamas stabdu (žr. Rusų–lietuvių kalbų geležinkelių transporto žodynas, Vilnius, 1997, p. 153). Stabdas naudojamas prireikus staigiai sustabdyti traukinį."

    Šaltinis: Valstybinį lietuvių kalbos komisija (VLKK) (http://www.vlkk.lt)

    Comment


      Ej575

      (c) Izzy
      www.k-report.net
      Attached Files
      www.locomods.eu
      www.youtube.com/ianto1983

      Comment


        Kaip vadinasi tas daiktas metalinis (ant traukinio stogo) kuris liečiasi su elektros laidu?
        nuotrauka @ianto1983

        Comment


          /\ Pantografas.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Pantografas
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              O kodėl -grafas? Jis ką nors rašo?

              Comment


                /\Matyt kitaip nesugalvojo, nebus "panto" ar kaip kitaip, o be to tas žodis kilęs iš anglų "pantograph".

                Comment


                  Parašė Jotvingis Rodyti pranešimą
                  O kodėl -grafas? Jis ką nors rašo?
                  Pantografas visai lietuviškai vadinamas 'srovės imtuvu'. Jis taip vadinamas todėl, kad yra labai panašus į tokį prietaisą, kuris irgi vadinamas pantografu, tik naudojamas braižyboje.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                    /\Matyt kitaip nesugalvojo, nebus "panto" ar kaip kitaip, o be to tas žodis kilęs iš anglų "pantograph".
                    Pantografas yra graikiškos kilmės terminas (iš graikų šaknis pant-„visi, kas“ ir graf- „rašyti“).
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Ačiū.

                      Comment


                        Čia šiaip vaizdelis apie tai kas dedasi sugedus pantografui ... Čia panašu į bandymus, bet ne Lietuvoj (o ar yra LT kadanors taip buvę ?)

                        Propoganda ir penas mintims >>>

                        Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                        www.ted.com

                        Comment


                          Šiandien (rugpjūčio 3 d.) iš Vilniaus 11:15h vietoje dviaukščio elektrinio traukinio važiavo ER9M. Nusipirkau bilietą dviaukščiui (2 klasės), o atvažiavo paprastas. Apie kainos skirtumo gražinimus nebuvo jokios kalbos.
                          Koks traukinys iš Vilniaus išvažiavo 7:20h., nežinau, o šiaip važiuoja tas pats.
                          Kaip pastebėjau, rizikos faktorius vietoje dviaukščio elektrinio papulti paprastam lieka iš Vilniaus išvykstant 7:20 ir 11:15h., iš Kauno - 9:11 ir 13:40h. Belieka laukti ketvirto dviaukščio, ir tikėtis, kad vietoje dviaukščio paprastas elektrinis nepapuls.

                          Comment


                            M raidė pavadinime ER9M nereiškia, kad traukinys modernizuotas. Ją šitos modifikacijos traukiniai nešioja nuo gimimo.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              ЭР9М nuo ЭР9 skiriasi tuo, kad vietoj srovės padavimo kabelio motorinio vagono sienoje yra naudojama spinta su srovės padavimo strypais („šynomis“), ir originalios sėdynės yra pusiau minkštos, o ne mediniai suolai kaip ЭР9. „Lietuvos geležinkelių“ atliktas modernizavimas su M raide neturi nieko bendro. Lietuvoje nėra nė vieno ЭР9 elektrinio traukinio.

                              Comment


                                Geriau nelabai komfortiškas traukinys negu kad jokio. O pakeist visus traukinius naujais LG vargu ar išgalėtų, juolab, kai tai jiems tikrai ne prioritetinė investicija.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Parašė John
                                  Aišku

                                  Bet kokiu atveju, tai nieko nekeičia. Tai metalo laužas, kurio reiktų skubiai atsikratyti.
                                  Ir Vakaruose visokio šlamšto yra. Ten irgi niekas nemėto riedmenų. Modernizuoja ir naudoja.
                                  Beje, Rusijoje (Maskvoje ir S. Peterburge) seniems elektriniams traukiniams tarp vagonų vietoj SA-3 deda kietą sankabą БСУ-4. Taip sumažinamas bildėjimas, nesijaučia trūkčiojimų ir bildesio pajudant iš vietos, stabdant ir sustojant.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.08.03, 23:39.

                                  Comment


                                    Parašė John
                                    LG reiktų baigti visas nesąmones ir užsipirkti daugiau dviaukščių ar kitokių šiuolaikiškesnių EMU, o visus ER9/ER9M nurašyti į metalo laužą, nes iš esmės tai ir yra metalo laužas. O dar stebimės, kodėl daug kas nemėgsta važiuoti traukiniais. Koks malonumas važiuoti 1:30h iš Kauno į Vilnių kepinant 30C karščiui ir pro langus sklindant bėgių bildesio ir traukinio signalo triukšmui? Suprasčiau, jei bent jau nebūtų triukšmo ir veiktų AC, tai ir "lėtasis" būtų ne problema... o jei dar būtų pasiūlyta užkąsti ar atsigerti šaltų gėrimų... aš jau pradedu svajoti... panašu, kad LG tokie dalykai svarbiausiame šalies maršrute yra tik John svajonės... bet važinėti tomis ER9"M" skarbonkėmis gali tik aštrių ar sado-mazo pojūčių mėgėjai.
                                    Išties galėtų imti pavyzdį iš kaimynų estų, kurie užsakė partiją šveicariškų "Stadler Flirt"



                                    http://www.railwaygazette.com/news/s...rt-trains.html

                                    Ta pati kompanija pasirašė kontraktą ir su kitais mūsų kaimynais - baltarusiais.
                                    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Aišku

                                      Bet kokiu atveju, tai nieko nekeičia. Tai metalo laužas, kurio reiktų skubiai atsikratyti.
                                      Kad tau viskas metalo laužas, kas Lietuvoje važinėja

                                      Comment


                                        Nu, kai pabuni uzsienyje ir paziuri kokia moderni yra ju technika gelezinkelio skyriuje, tai tikrai atrodo jog tai metalo lauzas, palygink tu koki nors Stadler FLIRT ir ER9M, as tai asmeniskai esu truputi nusivyles kad LG nusipirko elektrinius traukinius is Cekijos (kalbant apie EJ575), vietoj to kad nusipirktu is kokio Stadler, Alstom, Bombardier ar Siemens kuriu kokybe yra tikrai geresne ir patikimesne

                                        Comment


                                          Britai savo Class 303 EMU drožė nuo 1959 iki 2002 metų. Buvo kledarai, metalo laužas - bet riedmenų parkas nėra pigus ir lengvai pakeičiamas, todėl iš kiekvieno kledaro bandoma išspausti tiek, kad po paskutinės kelionės jis ir ant detalių nebelabai tinka. Tokia jau yra realybė, ir ne vien Lietuvoje. Pavyzdžiui, Class 313 EMU jau 35 metus skaičiuoja, bet Londono apylinkes vis tiek aptarnauja.

                                          Žinoma, naujus traukinius pirkti reikia ir su laiku ЭР9М tikrai bus pakeisti kitais, bet skubėti nėra nei kur, nei kodėl.
                                          Paskutinis taisė Carnifex; 2010.08.03, 23:56.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X