Rytoj planuojame su vaikais važiuoti traukiniu iš Vilniaus į Kauną ir atgal. Kelionės esmė - pasivažinėti traukiniu. Vaikai "normaliu" traukiniu nevažiavę, tik Siauruku. Rytoj pagal Litrail infromaciją mums tinkamu metu važiuoja šie traukiniai:
EJ815, EJ 820
E877, E884
D393, D394
Gal galėtumėte patarti, kurie iš šių traukinių galėtų būti įdomesni vaikams? Ar apibūdinti, kuo jie skiriasi. Radau tik tiek info, kad D - dyzelinis, E - elektrinis. Bet kuo jie skiriasi viduje, taip pat nežinau... Maždaug prieš 15 metų iš Vilniaus į Kauną veždavo toks senas traukinys su kupe (važiuodavo iki Šeštokų). Ar jis dar važinėja?
Tas traukinys su kupe važinėjo dar prieš 2 metus, bet dabar toks nevažinėja. maršrute Nr D393 ir D394 Vilnius-Šeštokai ir Šeštokai-Vilnius jį pakeitė Rygos vagonų gamykloje pagamintas dyzelinis, tiek viduje, tiek išorėje labai panašus į toje pat gamykloje pagamintus elektrinius (tokių tvarkaraštyje numeriai su "E" raide priekyje).
Manau, kad pramoginėje kelionėje iš Vilniaus į Kauną ir atgal viena kryptimi reikėtų išmėginti dviaukštį elektrinį traukinį (kurio numeris su "EJ"), kirta kryptimi - paprastą (senąjį) elektrinį traukinį (numeris su "E" raide), nors didelio skirtumo nejausite, važiuodami tiek su paprastu elektriniu, tiek su Šeštokų dyzeliniu.
Jei būtinai norite išmėginti traukinį su tais klasinio tipo vagonais, tada gabaliuką iš Vilniaus į Kaišiadoris arba iš Kaišiadorių į Vilnių reikėtų važiuoti traukiniu Vilnius-Klaipėda (Nr 17, 19) arba Klaipėda-Vilnius (Nr 20, 22).
Rytoj planuojame su vaikais važiuoti traukiniu iš Vilniaus į Kauną ir atgal. Kelionės esmė - pasivažinėti traukiniu. Vaikai "normaliu" traukiniu nevažiavę, tik Siauruku. Rytoj pagal Litrail infromaciją mums tinkamu metu važiuoja šie traukiniai:
EJ815, EJ 820
E877, E884
D393, D394
Gal galėtumėte patarti, kurie iš šių traukinių galėtų būti įdomesni vaikams? Ar apibūdinti, kuo jie skiriasi. Radau tik tiek info, kad D - dyzelinis, E - elektrinis. Bet kuo jie skiriasi viduje, taip pat nežinau...
Maždaug prieš 15 metų iš Vilniaus į Kauną veždavo toks senas traukinys su kupe (važiuodavo iki Šeštokų). Ar jis dar važinėja?
Patarčiau su vaikais važiuoti tik EJ traukiniais, be to būtinai sėstis traukinio gale antrame aukšte esančiame pirmos klasės salone(tai nieko nekainuoja) už staliuko, kur keturiese galima susėsti už bendro stalo. Jei vaikai maži pasiimkit kokių žaisliukų, su kuriais ant to stalo patogu pažaisti. Beto šiame salone yra labai modernus ir švarus tualetas, visai kaip lėktuve, vaikus jis tikrai sužavi. Važiavau irgi pasivažinėjimo tikslais(į zoologijos sodą) su vaikais prieš kokį menesį, tai vaikai iki dabar tik traukinius žaidžia ir klausia kada vėl važiuosim. Spėju, kad to nebūtų jei būtume važiavę senaisiais traukiniais , o ne naujuoju dviaukščiu...
Patarčiau su vaikais važiuoti tik EJ traukiniais, be to būtinai sėstis traukinio gale antrame aukšte esančiame pirmos klasės salone(tai nieko nekainuoja) už staliuko, kur keturiese galima susėsti už bendro stalo. Jei vaikai maži pasiimkit kokių žaisliukų, su kuriais ant to stalo patogu pažaisti. Beto šiame salone yra labai modernus ir švarus tualetas, visai kaip lėktuve, vaikus jis tikrai sužavi. Važiavau irgi pasivažinėjimo tikslais(į zoologijos sodą) su vaikais prieš kokį menesį, tai vaikai iki dabar tik traukinius žaidžia ir klausia kada vėl važiuosim. Spėju, kad to nebūtų jei būtume važiavę senaisiais traukiniais , o ne naujuoju dviaukščiu...
Bijau, kad su vaikais gali būti blogiau. Mane vaikystėje irgi panašiai tėvai pavežiojo, ir tai lėmė, kad iki šiol esu geležinkelininkas.
Ačiū už patarimus!
Ir pirmyn, ir atgal važiavome dviaukščiu, vaikams labai patiko. Buvome 7-se, tai keturviečio staliuko nebūtų užtekę, bet modernus tualetas vaikams taip pat paliko gerą įspūdį. O šiaip išbandė viską: pagulėti ant sėdynių, pajoti ant atlošų ir pavažiuoti bagažui skirtose lentynėlėse
Aš irgi iš vaikystės prisimenu, kaip pirmą kartą važiavau elektriniu traukiniu. Su tėvais važiavome į Trakus. Iki tol traukiniais važinėjau daug kartų, bet tik dyzeliniais. Tai buvo keista ir įdomu, kai elektrinis traukinys pajudėdavo iš vietos visai kitaip - su dideliu pagreičiu - nei dyzelinis.
Naują (2010/2011 metų) betėmijant parūpo, ar tikrai reisais Nr EJ815 ir EJ819 (iš Vilniaus išv. 7:20 ir 11:15), Nr EJ 878 ir EJ882 (iš Kauno išv. 9:11 ir 13:40h) važinės dviaukštis elektrinis traukinys. Pirmąją naujojo trarkaraščio galiojimo dieną (gegužės 30) įsitikinau, kad tikrai taip. Kažkiek netikėta, kad reisas Nr 882 (iš Kauno išv. 13:40h, į Vilnių atv. 15:14h) nuo Kauno iki Vilniaus (nekreipiu dėmesio į maršruto tęsinį iki Naujosios Vilnios) yra su 12 sustojimų. Dviaukštis elektrinis trauykinys stoja ne tik stotyse, bet ir keliose stotelėse: Karčiupyje, Kaugonyse, Rykantuose, Kariotiškėse, Vokėje.
Taigi, jau važinėja visi trys turimi elektriniai traukiniai. Įdomu dėl ketvirto, kuris (kaip skelbta anksčiau) jau paskutinis. Kur jis dabar?
Sveiki , esu naujokas šitam forume
Norėjau paklaust kaip yra su tom klasėm , nes marazmas kažkoks
Tarkim , turiu nusipirkęs terminuotą bilietą ir važinėju tiek trečia klase , tiek antra. Nei kontrolieriai , nei tie revizoriai , ar kaip vadinami(dviese kur kartais praeina visą traukinį įlipę bet kurioj stotelėj) - nieko nesako.
Kažkada draugas įlipo su tokiu pat terminuotu bilietu į Šeštokų traukinį , antrą klasę(pirmam vagone , maža dalis) , tai sakė išvarė Na ką , sekančią dieną pakliuvo ir man grįžti namo Šeštokų traukiniu , tai specialiai nuėjau į antrą klasę ir žiūrėjau ką sakys , nes , na , juk dviaukštis skaitosi antra klasė. Tai ką , prisikabino , žinoma , liepė primokėt skirtumą arba išeit. Ginčijaus ginčijaus , tai nieko nepešė iš manęs , o kaip yra iš tiesų?
Tiesa , šiandien 8:09 iš Kaišiadorių į Kauną EJ vėlavo kone pusvalandžiu. Kai atėjo kontrolierius , kaip visad paklausiau kokio velnio vėl vėluoja , o šį kartą taip smarkiai - tai numygė , kad jie niekuo dėti , nes dviaukštis vėl buvo sugedęs , tik kaip suprantu pusiaukelėj sutaisytas
Terminuoti galioja II ir III klasės elektroniuose, o dyzeliniuose - tik III klasės vagonuose (salonuose). Seniau terminuoti galiojo visų traukinių tik III klasės vagonuose. Bet kai buvo nupirkti dviaukščiai, kuriuose I Ir II klasės, tai terminuoti ėmė galioti ir II klasės elektriniuose.
Tarp Kauno ir Vilniaus daugiausiai nuolatiniai keleviai perka terminuotus bilietais. Būtų tekę įvedinėti tik III ar tik II, ar mišrius terminuotus. Tai būtų atbaidę keleivius, nes prisirišti prie tik II ar tik III klasės yra nepatogu, o jei dar brangesnis mišrus bilietas... Dauguma keleivių važiuoja pirmu pasitaikiusiu traukiniu, kada jiems reikia. Atskiri bilietai, keleivių nepasitenkinimas... Vienu žodžiu LG kažin ar būtų ką nors laimėjusi, jei būtų įvedusi kelių rūšių klasinius terminuotus bilietus.
Todėl, kad negalioja. Negalioja dyzeliuose ir paprastas bilietas, kuris pagal nutylėjimą parduodamas III klasei ir tik paprašius kasoje, gali nusipirkti II klasei. O elektriniuose padarė tik kad mažiau problemų būtų... Tiesą sakant, gal kas žino. Galbūt įsigijus ir paleidus dviaukščius traukinius, mėnesiniai N. Vilnios - Vilniaus - Kauno ruože šiek tiek pabrango?
Heh , šiandien 11:00 iš Kauno išvyko NEmodernizuotas ER9M , su vienu modernizuotu vagonu.
Kur gi aš ten skaičiau , kad kažkas kažkada matė atvirkštinį variantą?
Tiesa , Al1 , dėl kainos tai neatkreipiau dėmesio , nes ar taip ar taip tie bilietai vis po biškį brangdavo...
Dėl šito traukinys gerokai vėlavo į Kauną penktadienį , po visų liūčių - nubraukė visą šoną dviaukščio su šakom , bet Kaune apžiūrėjau , kad lyg neapibraižė
Jau antra ar trečia savaitė kai 001 ir 003 dviaukščių traukinių motoriniuose vagonuose girdisi kažkoks bildėjimas, kurio neturėtų būti, tuo tarpu su EJ-575 002 kol kas viskas tvarkoje, tokio bildėjimo nesigirdi. Gal kas gali plačiau paaiškinti?
Dar pernai rašiau, kad vienas ER9M vagonas yra nudažytas vietoj sidabrinių dažų panaudojant šviesiai pilkus. Nuo pat pernai taip ir neteko daugiau pamatyti šio vagono, nors el. traukiniais važinėju dažnai. Šiandien pagaliau jį vėl pamačiau. Tai 393-09 vagonas, važinėjantis su kitais dviem 393 ir dar vienu, nebepamenu kokiu (berods 5xx) vagonu. Kiti 393 vagonai nudažyti su sidabriniais dažais.
Gaila, neturėjau su savimi fotoaparato.
Užtikau nuorodą apie traukinių (ER9M, DR1A) interjero modernizavimą, estai "Aeston" pertvarkydavo mazdaug po vieną traukinį per metus. Linkas čia: http://www.aeston.ee/en/projects/. Pasižiūrėjau nuotraukas, radau įdomų užrašą "Avarinis Stabdas", kiekviename pertvarkytame traukinyje su ta pačia klaida. Galėčiau suprasti, jei vieną kartą tokį įdėtų, o čia metų metais kartojasi, jau nuo 2003 metų gal. Kažkaip galėjo jau ir LG sureaguoti per tiek metų į "stabdą", negi visai nežiūri, ką priima.
Comment