Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    4 varikliai motoriniam vagone? Tuomet jeigu turim keturių vagonų traukinį tai galia tokia gan solidi susidaro. Pagal šiuos parametrus EJ575 turėtų būti ekonomiškesnis kokius 3 kartus. Bet tai dar nieko nereiškia...
    Aš radau http://ekniga.info/Elektropoezd_ER9M-p23956.html , kur teigiama, jog traukinio visų variklių bendra galia yra 3640 kW. EJ575, nesunku paskaičiuoti, galia yra 2000 kW. Įdomu įdomu... Kita vertus, ER9M maksimaliai veža 400 žmonių, EJ575 - ~300.

    Comment


      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
      Aš radau http://ekniga.info/Elektropoezd_ER9M-p23956.html , kur teigiama, jog traukinio visų variklių bendra galia yra 3640 kW. EJ575, nesunku paskaičiuoti, galia yra 2000 kW. Įdomu įdomu... Kita vertus, ER9M maksimaliai veža 400 žmonių, EJ575 - ~300.
      Bijau nusišnekėti, bet jei atmintis nepaveda, prieš daugiau nei metus Vilniaus GS prie kasos skaičiau reklaminį EJ575 bukletą. Berods ten buvo nurodyta, kad dviaukštis maksimaliai gali vežti per 300 sėdinčių keleivių ir dar tiek pat stovinčių. Taigi iš viso gerokai per 600
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
        Aš radau http://ekniga.info/Elektropoezd_ER9M-p23956.html , kur teigiama, jog traukinio visų variklių bendra galia yra 3640 kW. EJ575, nesunku paskaičiuoti, galia yra 2000 kW. Įdomu įdomu... Kita vertus, ER9M maksimaliai veža 400 žmonių, EJ575 - ~300.
        ER9M gali būti formuojamas ir iš 10 vagonų. Tuomet žmonių bus tikrai ne 400 ir galia ne tokia.

        Comment


          Nemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.

          O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.

          Comment


            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
            Nemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.

            O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.
            ER serijos elektriniai traukiniai yra formuojami iš lyginio skaičiaus vagonų, iš kurių kas antras turi būti motorinis. Taip, kad 10 vagonų traukinyje yra 5 motoriniai, keturvagonyje - 2.

            Comment


              Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
              O gal gali pateikti išsamesnius techninius palyginimus skaičiais?
              Mašiništų padėjėjai sakė Sakė šitas faktas patikrintas yra

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                ER serijos elektriniai traukiniai yra formuojami iš lyginio skaičiaus vagonų, iš kurių kas antras turi būti motorinis. Taip, kad 10 vagonų traukinyje yra 5 motoriniai, keturvagonyje - 2.
                Kaip tik atidžiau pradėjęs nagrinėti tą knygelę perskaičiau tai. Vadinasi, keturvagonio variklių suminė galia yra 1456 kW. Tada viskas susidėlioja į savo vietas

                Comment


                  Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                  Kaip tik atidžiau pradėjęs nagrinėti tą knygelę perskaičiau tai. Vadinasi, keturvagonio variklių suminė galia yra 1456 kW. Tada viskas susidėlioja į savo vietas
                  Na va, dabar jau arčiau tiesos. Vienas motorinis vagonas turi du vežimėlius, o kiekvienas jų po du traukos variklius. Vieno traukos variklio nominali galia yra 155 kW. Taigi, vieno motorinio vagono galia gaunasi 620 kW. Dviejų vagonų - 1240 kW.

                  Šaltinis: http://emupages.narod.ru/datasheet/er9m.htm

                  Taigi, dabar jau šviesiau akyse pasidarė, aiškiau kodėl EJ575 sunaudoja pusantro karto daugiau energijos už ER9M.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Na va, dabar jau arčiau tiesos. Vienas motorinis vagonas turi du vežimėlius, o kiekvienas jų po du traukos variklius. Vieno traukos variklio nominali galia yra 155 kW. Taigi, vieno motorinio vagono galia gaunasi 620 kW. Dviejų vagonų - 1240 kW.

                    Šaltinis: http://emupages.narod.ru/datasheet/er9m.htm

                    Taigi, dabar jau šviesiau akyse pasidarė, aiškiau kodėl EJ575 sunaudoja pusantro karto daugiau energijos už ER9M.
                    Bet ir isibegeja daug greiciau, ir (kas dar svarbiau keleiviui) daug svelniau, t.y. isibegejimas ne laiptuotas.

                    Comment


                      O įdomu kiek elektrinio traukinio eksplotacija pigesnė lyginant su dyzeliniu, tarkim 50-čiai km.

                      Comment


                        Dėl dyzelinio traukinio nežinau, bet Vilnius-Klaipėda, traukiamas ne paties ekonomiškiausio lokomotyvo, suėda visam keliui 1000 litrų dyzelino. 50 kilometrų išeitų apie 150 litrų, t.y. apie 500 litų kuro sąnaudų. Elektrinis traukinys per tiek kilometrų suėda apie 500 kWh, o tas yra kokie 150 litų. Aišku, pervežamų keleivių skaičiai iš pagrindų skirtingi...

                        Viskas čia iš akies, už gryną pinigą neimkit.

                        Comment


                          Taigi jau pernai rasiau, kad nuo Kaunas-1 iki Vilniaus vienas ER9M motorinis vagonas suvalgo lygiai 1000 kWh, vaziuojant marsrutu, kai stojama tik stambesnese stotyse. Motoriniame vagone yra visiems atviri skaitikliai. Taigi, ER9M keturvagonis sunaudoja 2000 kWh. Ziema daugiau. Ir siaip realios sanaudos svyruoja priklausomai nuo paros laiko (apsvietimas), metu laiko (sildymas ir apsvietimas), stabdymo ir isibegejimo daznumo ir t.t. Galingumus lyginti ir skaiciuoti sanaudas nera korektiska. Nes pilnu galingumu variklis realiai dirba tik nedidele dali laiko, o kur dar papildomos energijos sanaudos kitiems traukinio irengimams ir aparaturai maitinti. Kur dar EJ575 rekuperacija...

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Nemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.

                            O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.
                            Dvigubą ER9M mačiau ne kartą. Ne tik per dainų šventę. Daugiau papuolė matyti dienomis, kai Vilniaus-Kauno ruože vykdavo kokie darbai, ir dėl "lango" jiems būdavo atšaukti keli elektrinių traukinių reisai, tiksliau - kai atšauktų reisų kiekkiai skirtingomis kryptimis buvo nevienodi.
                            Kartais du elektriniai traukiniai susijungdavo Kaune, kartais Kaune išsiskirdavo du poroje atvykę iš Vilniaus. Daugiau matydavau dvigubų važiuojančių iš Kauno į Vilnių.
                            Kai elektrinių traukinių dar nebuvo, dažniau dvigubi D1 važiuodavo iš Vilniaus į Kauną, Kaune išsiskyrę nuvažiuodavo skirtingais maršrutais.

                            Comment


                              Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                              Nemanau, kad 10 vagonų ER9M turi daugiau motorinių, nei mūsuose naudojami 4 vagonų, tai ir suminė variklių galia nesikeičia... O vietas, žinoma, aš skaičiavau abiem atvejais tik sėdimas, stovimas skaičiuoti sunkiau.

                              O pamatyti 10 vagonų ER9M savotiškai įdomu būtų. Deja, jei atmintis neapgauna, kažkada per dainų šventę buvo leidžiami du keturvagoniai vienas paskui kitą.
                              Cia. Tik ne vienas po kito, o sukabinti. 2009 m.
                              http://www.miestai.net/forumas/showt...t=5945&page=52,
                              1034 pranesimas

                              Comment


                                dar 1996m. teko vaziuoti su originalia 8 vagonu elektricka is Vilniaus i Kaisiadoris. ir ne viena syki.
                                kuo toliau, tuo labiau traukiniai trumpejo, is pradziu iki 6, paskui iki 4 vagonu... dyzeliukai DR-1A tada irgi buvo ilgesni - 6 vagonu...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi jau pernai rasiau, kad nuo Kaunas-1 iki Vilniaus vienas ER9M motorinis vagonas suvalgo lygiai 1000 kWh, vaziuojant marsrutu, kai stojama tik stambesnese stotyse. Motoriniame vagone yra visiems atviri skaitikliai. Taigi, ER9M keturvagonis sunaudoja 2000 kWh. Ziema daugiau. Ir siaip realios sanaudos svyruoja priklausomai nuo paros laiko (apsvietimas), metu laiko (sildymas ir apsvietimas), stabdymo ir isibegejimo daznumo ir t.t. Galingumus lyginti ir skaiciuoti sanaudas nera korektiska. Nes pilnu galingumu variklis realiai dirba tik nedidele dali laiko, o kur dar papildomos energijos sanaudos kitiems traukinio irengimams ir aparaturai maitinti. Kur dar EJ575 rekuperacija...
                                  Ar galima plačiau apie "rekuperaciją"? Žinau kas tai vėdinime, bet traukinyje tai turbūt ne tas procesas?

                                  Comment


                                    „Rekuperacija“ elektrinėse transporto priemonėse, tarkim, kad ir tuose pačiuose troleibusuose, yra toks gudrumas, kad už stabdžius naudojamas elektros generatorius, kuris sunaudoja perteklinę kinetinę energiją gaminti elektrai, kurią sukrauna į akumuliatorius arba atgal į kontaktinį tinklą, jei jis tam pritaikytas. Po to tą elektrą galima vėl sunaudoti

                                    Nežinojau, kad elektriniuose traukiniuose naudojama, bet šiaip būtų logiška.

                                    Comment


                                      Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                      „Rekuperacija“ elektrinėse transporto priemonėse, tarkim, kad ir tuose pačiuose troleibusuose, yra toks gudrumas, kad už stabdžius naudojamas elektros generatorius, kuris sunaudoja perteklinę kinetinę energiją gaminti elektrai, kurią sukrauna į akumuliatorius arba atgal į kontaktinį tinklą, jei jis tam pritaikytas. Po to tą elektrą galima vėl sunaudoti

                                      Nežinojau, kad elektriniuose traukiniuose naudojama, bet šiaip būtų logiška.
                                      ER9M ne tik rekuperacinių, bet net ir elektrodinaminių stabdžių neturi.

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        ER9M ne tik rekuperacinių, bet net ir elektrodinaminių stabdžių neturi.
                                        Al1 grasinasi, kad EJ575 rekuperacinius turi

                                        Comment


                                          Guys, does anybody have some current photos (or links) of 575 in snow? I hunger for such a pictures ;-)
                                          Aciu!
                                          www.locomods.eu
                                          www.youtube.com/ianto1983

                                          Comment

                                          Working...
                                          X