Maybe I was dreaming, but I heard that EJ575 is not suited to stop every three kilometers, thus it physically can't take over any of the suburban services, be it Vilnius-Kaunas or Vilnius-Trakai, only the semi-fast and fast intercity ones.
I am not sure though, I could be mistaken. Anyway, modernized Latvian trains are not bad either, I wouldn't get rid of them just yet.
- - - - -
Gal kažką susapnavau, bet lyg ir girdėjau, kad EJ575 fiziškai negali stodinėti kas kelis kilometrus, todėl tikrai neperims priemiestinių maršrutų, ar tai būtų Vilnius-Kaunas, ar Vilnius-Trakai, tik pusiau greituosius ir greituosius.
Tiesa, aš nesu įsitikinęs, galiu ir smarkiai klysti. Bet kokiu atveju, modernizuoti latviški elektriniai traukiniai tikrai nėra blogi ir jų nepulčiau atsikratyti.
I am not sure though, I could be mistaken. Anyway, modernized Latvian trains are not bad either, I wouldn't get rid of them just yet.
- - - - -
Gal kažką susapnavau, bet lyg ir girdėjau, kad EJ575 fiziškai negali stodinėti kas kelis kilometrus, todėl tikrai neperims priemiestinių maršrutų, ar tai būtų Vilnius-Kaunas, ar Vilnius-Trakai, tik pusiau greituosius ir greituosius.
Tiesa, aš nesu įsitikinęs, galiu ir smarkiai klysti. Bet kokiu atveju, modernizuoti latviški elektriniai traukiniai tikrai nėra blogi ir jų nepulčiau atsikratyti.
Comment