Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maybe I was dreaming, but I heard that EJ575 is not suited to stop every three kilometers, thus it physically can't take over any of the suburban services, be it Vilnius-Kaunas or Vilnius-Trakai, only the semi-fast and fast intercity ones.

    I am not sure though, I could be mistaken. Anyway, modernized Latvian trains are not bad either, I wouldn't get rid of them just yet.

    - - - - -

    Gal kažką susapnavau, bet lyg ir girdėjau, kad EJ575 fiziškai negali stodinėti kas kelis kilometrus, todėl tikrai neperims priemiestinių maršrutų, ar tai būtų Vilnius-Kaunas, ar Vilnius-Trakai, tik pusiau greituosius ir greituosius.

    Tiesa, aš nesu įsitikinęs, galiu ir smarkiai klysti. Bet kokiu atveju, modernizuoti latviški elektriniai traukiniai tikrai nėra blogi ir jų nepulčiau atsikratyti.

    Comment


      Kol kas nesitikekite, kad bus uzsakoma daugiau dviauskciu. 6 traukiniai tai tik gandai. Buvo kalbamaa apie 4. Taigi, dar uz poros menesiu turbut sulauksime ir 4-ojo. Tik idomu, ar tvarkarastis bus keiciamas nuo geguzes pabaigos, ar anksciau?

      Comment


        EJ575 should be fully universal, either for fast trains, or for pure suburban services like EJ471 in CZE, as our CityElefants stop in every station along route.

        Lets see in the future, I think that ordering next two units, will not be a miracle.
        www.locomods.eu
        www.youtube.com/ianto1983

        Comment


          4 dviaukščiai manau pilnai užpildytų dabartinį Vilnius-Kaunas tvarkaraštį. Jei tvarkaraštis dažnės, puiku. O dviaukštį Trakuose sunku įsivaizduoti, jau buvo diskusijų apie tai. Nors vasarą ten būna keleivių.

          Beje, šeštadienį teko važiuoti Kaunas- Vilnius visiškai senu ER9M su lipnia juosta užklijuotais langais, kietom sėdynėm ir kvailiojančiu šildytuvu. Įdomu, kodėl iškišo tą senieną, o ne modernizuotąjį ER9M? Berods, jų yra pakankamai.

          Comment


            Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
            EJ575 should be fully universal, either for fast trains, or for pure suburban services like EJ471 in CZE, as our CityElefants stop in every station along route.

            Lets see in the future, I think that ordering next two units, will not be a miracle.
            I see, thanks for straightening my misinformed mind up

            Comment


              M
              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kol kas nesitikekite, kad bus uzsakoma daugiau dviauskciu. 6 traukiniai tai tik gandai. Buvo kalbamaa apie 4. Taigi, dar uz poros menesiu turbut sulauksime ir 4-ojo. Tik idomu, ar tvarkarastis bus keiciamas nuo geguzes pabaigos, ar anksciau?
              Kiek žinau, dabar Lietuvoje (tiksliau - iš N.Vilnios į Kauną) dviaukščiai elektriniai traukiniai važinėja du. A/1 tur būt mintyje turi trečiojo sulaukimą.
              Pirmojo sulaukėme 2008m. berods rugsėjo mėnesį, keleivius vežioti pradėjo gruodžio 24 d.
              Jei naują dviaukštį elektrinį traukinį LG gaus už poros mėnesių, tai tris mėnesius juo bus vykdomi bandomieji važinėjimai, jie baigsis kaip tik ant tvarkaraščio keitimo dienos gegužės pabaigoje/birželio pradžioje.
              Du važinėja, trečias rezerve, techniniams apžiūrėjimams, aptarnavimams, remontams... Tik šitaip galima efektyviai užtikrinti keleivių reguliarų vežimą dviaukščiais elektriniais traukiniais, o ne kaip sausio 6-7 d.d. vietoje dviaukščio "modernizuoti ER9M", tačiau bilietai 2 klasės...

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Du važinėja, trečias rezerve, techniniams apžiūrėjimams, aptarnavimams, remontams...
                O gal toks varinatas:
                važinėja visi trys, kai vienas iš jų "pagenda" turi būt išleidžiama seniena su atitinkamai sumažinta kaina.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Visi tik ir kalba, kad į Trakus ej 575 nepaleisi. Tokio, koks jis mums įprastas, gal ir nepaleisi, bet ji gali būti ir toks:
                  Attached Files
                  blaivumas išlaisvina

                  Comment


                    http://translate.google.cz/translate...xt&sl=cs&tl=lt
                    www.locomods.eu
                    www.youtube.com/ianto1983

                    Comment


                      Parašė Zosys Rodyti pranešimą
                      Visi tik ir kalba, kad į Trakus ej 575 nepaleisi. Tokio, koks jis mums įprastas, gal ir nepaleisi, bet ji gali būti ir toks:
                      Gera mintis vasarai O bet tačiau sulopyti Senųjų Trakų - Trakų atšaką vis tiek reikia, kad traukiniai galėtų ir ne 40 km/h važiuoti.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        M

                        Kiek žinau, dabar Lietuvoje (tiksliau - iš N.Vilnios į Kauną) dviaukščiai elektriniai traukiniai važinėja du. A/1 tur būt mintyje turi trečiojo sulaukimą.
                        Pirmojo sulaukėme 2008m. berods rugsėjo mėnesį, keleivius vežioti pradėjo gruodžio 24 d.
                        Jei naują dviaukštį elektrinį traukinį LG gaus už poros mėnesių, tai tris mėnesius juo bus vykdomi bandomieji važinėjimai, jie baigsis kaip tik ant tvarkaraščio keitimo dienos gegužės pabaigoje/birželio pradžioje.
                        Du važinėja, trečias rezerve, techniniams apžiūrėjimams, aptarnavimams, remontams... Tik šitaip galima efektyviai užtikrinti keleivių reguliarų vežimą dviaukščiais elektriniais traukiniais, o ne kaip sausio 6-7 d.d. vietoje dviaukščio "modernizuoti ER9M", tačiau bilietai 2 klasės...
                        Gal jau pastarieji du bus be vaikisku ligu. Trys vazineja, o ketvirtas rezerve.
                        Kazin, ar verta kazkokiu ypatingu tvarkarascio pakitimu tiketis. Turbut vietoj greituju, bet nemodernizuotu traukiniu, paleis naujuosius traukinius. Visgi is Vilniaus i Kauna reikalingas vakarinis greitasis traukinys apie 20.30.

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          M

                          Kiek žinau, dabar Lietuvoje (tiksliau - iš N.Vilnios į Kauną) dviaukščiai elektriniai traukiniai važinėja du. A/1 tur būt mintyje turi trečiojo sulaukimą.
                          Pirmojo sulaukėme 2008m. berods rugsėjo mėnesį, keleivius vežioti pradėjo gruodžio 24 d.
                          Jei naują dviaukštį elektrinį traukinį LG gaus už poros mėnesių, tai tris mėnesius juo bus vykdomi bandomieji važinėjimai, jie baigsis kaip tik ant tvarkaraščio keitimo dienos gegužės pabaigoje/birželio pradžioje.
                          Du važinėja, trečias rezerve, techniniams apžiūrėjimams, aptarnavimams, remontams... Tik šitaip galima efektyviai užtikrinti keleivių reguliarų vežimą dviaukščiais elektriniais traukiniais, o ne kaip sausio 6-7 d.d. vietoje dviaukščio "modernizuoti ER9M", tačiau bilietai 2 klasės...
                          Bandomųjų važiavimų nebus arba jie apsiribos tik viena dvi kelionėmis. Ankščiau bandomieji važiavimai buvo atliekami įsitikinti ar aplamai EJ575 tinkami naudoti mūsų geležinkelių infrastruktūroje. Tęsti analogiškus bandymus netikslinga.

                          Comment


                            Beje, naujieni elektriniai dviaukščiai nėra jau tokie ekonomiški, kaip atrodytų - su sena gelda ER9M sunaudojama tiek pat elektros energijos iš Vilniaus į Kauną ir dar pusė kelio iš Kauno, kiek dviaukštis sunaudoja tik pirmyn į Kauną .

                            Comment


                              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                              Beje, naujieni elektriniai dviaukščiai nėra jau tokie ekonomiški, kaip atrodytų - su sena gelda ER9M sunaudojama tiek pat elektros energijos iš Vilniaus į Kauną ir dar pusė kelio iš Kauno, kiek dviaukštis sunaudoja tik pirmyn į Kauną .
                              Tai gal atsilošiama „ant eksploatacijos“? Mažiau vagonų – mažiau vežimėlių, aširačių, trumpesnė techninė patikra ir pan.?
                              Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                              Comment


                                Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                Tai gal atsilošiama „ant eksploatacijos“? Mažiau vagonų – mažiau vežimėlių, aširačių, trumpesnė techninė patikra ir pan.?
                                Ir daugiau elektronikos, kur nebeužtenka paprasto meistro, o reikia kvalifikuoto specialisto?

                                Comment


                                  Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                  Beje, naujieni elektriniai dviaukščiai nėra jau tokie ekonomiški, kaip atrodytų - su sena gelda ER9M sunaudojama tiek pat elektros energijos iš Vilniaus į Kauną ir dar pusė kelio iš Kauno, kiek dviaukštis sunaudoja tik pirmyn į Kauną .
                                  O gal gali pateikti išsamesnius techninius palyginimus skaičiais?

                                  Comment


                                    va, va, norim pamatyt nors trumpa palyginima latviu ir čeku gaminiu!
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      EJ575

                                      Naudojami bėgiai: 1520 mm
                                      Maksimalus greitis: 160 km/h
                                      Ilgis: 79200 mm
                                      Plotis: 2820 mm
                                      Aukštis: 4635 mm
                                      Pirmos klasės vietos: 23
                                      Antros klasės vietos: 281
                                      Srovė: kintama
                                      Variklio galia: 4 x 500 kW
                                      Įtampa: 25 kV
                                      Ašys: 12
                                      Ašių išsidėstymas: Bo'Bo' + 2'2' + 2'2'

                                      Latvių gal kas kitas paieškos?

                                      Comment


                                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                        EJ575

                                        Latvių gal kas kitas paieškos?
                                        ER-9M
                                        Variklio galia: 4*728KW,
                                        maks. greitis: 130km/h

                                        Comment


                                          Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                          ER-9M
                                          Variklio galia: 4*728KW,
                                          maks. greitis: 130km/h
                                          4 varikliai motoriniam vagone? Tuomet jeigu turim keturių vagonų traukinį tai galia tokia gan solidi susidaro. Pagal šiuos parametrus EJ575 turėtų būti ekonomiškesnis kokius 3 kartus. Bet tai dar nieko nereiškia...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X