Neoficialiais duomenimis elektrodepe iš viso yra jau 6 dviaukščiai.
Kažkaip nesitiki, reikėtų patikrinti.
kazkaip nesitiki kad juos butu atitempe nepagautus akylu railfanu
juk pirmuju vos ne visa kelione fotkese buvo galima stebet, va isvaziavo bandymams prie gamyklos, va jau Lenkijoj kazkur nufotkinti pakeiliui ir pan.
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Neoficialiais duomenimis elektrodepe iš viso yra jau 6 dviaukščiai.
Kažkaip nesitiki, reikėtų patikrinti.
Zinant,kad Lietuvoje krizine situacija ir keleiviu vezimas neduoda didelio pelno,tai veikiau antis,nesu linkes tiketi,kad LG sugebetu ir pajegtu,juos isigyti.
Zinant,kad Lietuvoje krizine situacija ir keleiviu vezimas neduoda didelio pelno,tai veikiau antis,nesu linkes tiketi,kad LG sugebetu ir pajegtu,juos isigyti.
Praeitų metų rudenį LG iš tų pačių tiekėjų papildomai įsigijo dar 2 analogiškus dvaukščius elektrinius traukinius.
Jų tiekimas kaip tik turėtų būti šį rudenį.
Greitai viso turėsime 4 dviaukščius elektrinius traukinius.
Įdomu, kiek dar laiko vyks jų testavimas? Kad turėsime, tai gerai, bet kada jie važiuos?
Jie testavimo darbai turėtų užtrukti neilgai, kadangi visi suderinamumo trūkumai jau išaiškinti atvykus dviem pirmiems traukiniams. Čekai juos turėjo pašalinti gamybos procese.
Nepakeis. 4 vnt. vazines tik greitaisisais marsrutais. Nes tam, kad vietoj sugedusios dviaukscio nereiketu leisti modernizuoto ER9M, nepakanka dvieju dviauksciu traukiniu didesniam greituju reisu skaiciui per diena uzikrinti.
Jie testavimo darbai turėtų užtrukti neilgai, kadangi visi suderinamumo trūkumai jau išaiškinti atvykus dviem pirmiems traukiniams. Čekai juos turėjo pašalinti gamybos procese.
Pasirasyta sutartis jau 2008u lapkriti ar gruodi tarp LG ir Skoda ir tik dviems dviauksciams EMU. Bet jie bus paleisti 2010tais marsrutu Vilnius-Trakai, o ne Vilnius - Kaunas, kaip kai kas tikisi.
Pasirasyta sutartis jau 2008u lapkriti ar gruodi tarp LG ir Skoda ir tik dviems dviauksciams EMU. Bet jie bus paleisti 2010tais marsrutu Vilnius-Trakai, o ne Vilnius - Kaunas, kaip kai kas tikisi.
Jau įsigijus pirmuosius dviaukščius buvo šnekų, kad vasarą jie važiuos į Trakus, berods stotyje ties kasomis esančioje reklamoje buvo apie tai rašyta. Nustebau, kad joks mano žiniomis dviaukštis traukinys dar niekada į Trakus nenuvažiavo. Beje, dumdum, kokie tavo šaltiniai?
Ne vienas periodinis, kaip European Railway Review ar Railvolution rase jau beveik metai atgal apie dar dvieju 575 klases EMU ir dar desimties Eurorunner klases dyzeliniu loku uzsakymus.
Comment