Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Neoficialiais duomenimis elektrodepe iš viso yra jau 6 dviaukščiai.
    Kažkaip nesitiki, reikėtų patikrinti.

    Comment


      #62
      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
      Neoficialiais duomenimis elektrodepe iš viso yra jau 6 dviaukščiai.
      Kažkaip nesitiki, reikėtų patikrinti.
      kazkaip nesitiki kad juos butu atitempe nepagautus akylu railfanu
      juk pirmuju vos ne visa kelione fotkese buvo galima stebet, va isvaziavo bandymams prie gamyklos, va jau Lenkijoj kazkur nufotkinti pakeiliui ir pan.
      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

      Comment


        #63
        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Neoficialiais duomenimis elektrodepe iš viso yra jau 6 dviaukščiai.
        Kažkaip nesitiki, reikėtų patikrinti.
        Vagonai ar traukiniai?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #64
          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
          Atvaizdas


          Gal šis?
          Ne, numeris, berods, 4014. Be to nuotraukoje aiskiai matosi sidabrine spalva,

          Comment


            #65
            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Vagonai ar traukiniai?
            Traukiniai.

            Comment


              #66
              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Traukiniai.
              Labai sunku patikėti. LG nebūtų praleidusi šanso dar kartą viešai pasigirti, kaip jie rūpinasi keleivių vežimu nepaisant nuostolingumo.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #67
                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Labai sunku patikėti. LG nebūtų praleidusi šanso dar kartą viešai pasigirti, kaip jie rūpinasi keleivių vežimu nepaisant nuostolingumo.
                Šiandien jau nenulėksiu į elektrodepą pažiūrėti, gal kas pirmesnis bus?

                Comment


                  #68
                  Buvau nuvažiavęs tik ką iki elektrodepo.. deja nei vieno dviauksčio elektrinio traukinio nemačiau.
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    #69
                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Neoficialiais duomenimis elektrodepe iš viso yra jau 6 dviaukščiai.
                    Kažkaip nesitiki, reikėtų patikrinti.
                    Zinant,kad Lietuvoje krizine situacija ir keleiviu vezimas neduoda didelio pelno,tai veikiau antis,nesu linkes tiketi,kad LG sugebetu ir pajegtu,juos isigyti.
                    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                    Comment


                      #70
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Neoficialiais duomenimis elektrodepe iš viso yra jau 6 dviaukščiai.
                      Kažkaip nesitiki, reikėtų patikrinti.
                      Tai gal 6 dviauksciai vagonai ? Juk taip ir yra is tiesu, kiekviena traukini po 3 vagonus sudaro

                      Comment


                        #71
                        Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                        Zinant,kad Lietuvoje krizine situacija ir keleiviu vezimas neduoda didelio pelno,tai veikiau antis,nesu linkes tiketi,kad LG sugebetu ir pajegtu,juos isigyti.
                        Praeitų metų rudenį LG iš tų pačių tiekėjų papildomai įsigijo dar 2 analogiškus dvaukščius elektrinius traukinius.
                        Jų tiekimas kaip tik turėtų būti šį rudenį.
                        Greitai viso turėsime 4 dviaukščius elektrinius traukinius.

                        Comment


                          #72
                          Įdomu, kiek dar laiko vyks jų testavimas? Kad turėsime, tai gerai, bet kada jie važiuos?

                          Comment


                            #73
                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Įdomu, kiek dar laiko vyks jų testavimas? Kad turėsime, tai gerai, bet kada jie važiuos?
                            Jie testavimo darbai turėtų užtrukti neilgai, kadangi visi suderinamumo trūkumai jau išaiškinti atvykus dviem pirmiems traukiniams. Čekai juos turėjo pašalinti gamybos procese.

                            Comment


                              #74
                              Štai ir žadėtas Specialisto siurprizas
                              Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                              Comment


                                #75
                                Tai gaunasi,kad jei jie bus,tokiu atveju marsrute Vilnius-Kaunas jie visiskai pakeis rvr?
                                "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                                Comment


                                  #76
                                  Nepakeis. 4 vnt. vazines tik greitaisisais marsrutais. Nes tam, kad vietoj sugedusios dviaukscio nereiketu leisti modernizuoto ER9M, nepakanka dvieju dviauksciu traukiniu didesniam greituju reisu skaiciui per diena uzikrinti.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Tai gal 6 dviauksciai vagonai ? Juk taip ir yra is tiesu, kiekviena traukini po 3 vagonus sudaro
                                    Ko gero taip ir yra. Turbūt vienam asmeniui apsilankius elektrodepe susisuko galva ir prisakė man kažin ko.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Jie testavimo darbai turėtų užtrukti neilgai, kadangi visi suderinamumo trūkumai jau išaiškinti atvykus dviem pirmiems traukiniams. Čekai juos turėjo pašalinti gamybos procese.
                                      Pasirasyta sutartis jau 2008u lapkriti ar gruodi tarp LG ir Skoda ir tik dviems dviauksciams EMU. Bet jie bus paleisti 2010tais marsrutu Vilnius-Trakai, o ne Vilnius - Kaunas, kaip kai kas tikisi.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė dumdum Rodyti pranešimą
                                        Pasirasyta sutartis jau 2008u lapkriti ar gruodi tarp LG ir Skoda ir tik dviems dviauksciams EMU. Bet jie bus paleisti 2010tais marsrutu Vilnius-Trakai, o ne Vilnius - Kaunas, kaip kai kas tikisi.
                                        Jau įsigijus pirmuosius dviaukščius buvo šnekų, kad vasarą jie važiuos į Trakus, berods stotyje ties kasomis esančioje reklamoje buvo apie tai rašyta. Nustebau, kad joks mano žiniomis dviaukštis traukinys dar niekada į Trakus nenuvažiavo. Beje, dumdum, kokie tavo šaltiniai?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Beje, dumdum, kokie tavo šaltiniai?
                                          Ne vienas periodinis, kaip European Railway Review ar Railvolution rase jau beveik metai atgal apie dar dvieju 575 klases EMU ir dar desimties Eurorunner klases dyzeliniu loku uzsakymus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X