Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.
    Pagal mano duomenis (dirbu geležinkelyje) dirbančių DRkių yra 10.

    Comment


      Aiškėja kaip atrodys naujieji traukiniai.
      Click image for larger version  Name:	ltglink1.jpeg Views:	1 Size:	115,7 kB ID:	2059167
      Click image for larger version  Name:	ltglink2.jpeg Views:	1 Size:	113,1 kB ID:	2059168
      Click image for larger version  Name:	ltglink3.jpeg Views:	1 Size:	255,3 kB ID:	2059169
      Click image for larger version  Name:	ltglink4.jpeg Views:	1 Size:	238,6 kB ID:	2059170

      Comment


        Dažymo schema ir spalvos panašios į RŽD

        Comment


          Kitas dažymo variantas

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Dažymo schema ir spalvos panašios į RŽD
            Tai RŽD spalvos panašios į LG/LTG.

            Comment


              Parašė DKL Rodyti pranešimą
              Kitas dažymo variantas

              Metų pradžioje tokiu traukiniu važinėjau Baltarusijoje, (ten jis vadinasi ЭПм), viskas šiaip gerai vietos užtenka, važiuoja tyliai. Bet vat durys, kad įeiti į vagoną truputį per siauros, galėtų būti geriau tokios kaip Estiškų ar senesnių Baltarusiškų Stadler’ių.

              Comment


                Pažymėtina, kad pateikiamos pirminės vizualizacijos, tad dizainas tikrai dar keisis. Dar tik prasidės projektavimo etapas

                Comment


                  Patikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
                  Designing trains for LTG Link, Stadler's engineers have focused largely on travel comfort and state-of-the-art vehicle design. Comfy seats in passenger areas, a friendly interior design and a bistro will ensure a high comfort event during long-distance travels.
                  Paskutinis taisė Perfect; 2023.06.23, 13:26.

                  Comment


                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                    Patikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
                    FLIRT = Fast Light Intercity and Regional Train.

                    Tai priklauso matyt grynai nuo interjero konfigūracijos ir gali būti tiek pilnavertis Intercity, tiek Regio traukinys.

                    Nors visgi pažiūrėjau, tai LTG perkami FLIRT160 yra vadinami Regional, o Intercity vadinami FLIRT200, kurių LTG neperka. Nors LTG FLIRTai turės tik po vienas duris per vagoną, kas reiškia, kad tai visgi Intercity pritaikytas variantas.
                    Paskutinis taisė John; 2023.06.23, 14:00.

                    Comment


                      Apsipirkinėja LG. Čia maždaug ~10-15 lokomotyvų gausis, tai turbūt 2M62 keitimui?

                      https://www.vz.lt/transportas-logist...niu-lokomotyvu

                      Comment


                        Štadleris jau paruošė bukletus apie LTG Link perkamus traukinius. Įdomu tai, kad paliekama galimybė operatoriui išmontuoti dalį sėdimų vietų ir vietoje jų įrengti dviračių vietas.

                        https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgemu0823e.pdf

                        https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgbemu0823e.pdf

                        Comment


                          Po n’tojo LG rebrandingo, kelis metus visuomet pasitaikydavo mix’u su vagonais, tokios Škodos dar neteko matyt. Šiaip tas senas dizainas su ąžuolo lapais man labai neblogai žiūrėjosi
                          P.S. Išorinės švieslentės panašu, kad naujos
                          Click image for larger version  Name:	IMG_9035.jpeg Views:	1 Size:	1,36 MB ID:	2135104
                          Paskutinis taisė Garbanius; 2024.06.08, 10:00.

                          Comment


                            Praėjo 4 metai, o riedmenų perdažymo taip ir nebaigė. Man atrodo, pilnai rebrandinti tik keli traukiniai. Jau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.

                            Comment


                              Aplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi

                              Comment


                                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                Jau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.
                                Raudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Raudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.
                                  Ar tikrai? Kiek žinau bent kelis paskutinio kapitalinio metu perdažinėjo.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Aplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi
                                    Geltonai šiaip jau visur įprasta dažyti visokią remonto ir priežiūros techniką. Ne tik geležinkeliuose, bet ir automobilių keliuose. O čia kažkokie tai "dizaineriai" už gerus pinigus "sukūrė" kažką "naujo" ir "išskirtino"...

                                    Comment


                                      Click image for larger version  Name:	1904272-473943-756x425.jpg Views:	0 Size:	38,7 kB ID:	2162676
                                      Naujieji traukiniai išsiskirs ryškių, veržlių spalvų akcentais, kurie atspindi jau atpažįstamą „LTG Link“ identitetą, siūlantį tvarų darnaus judumo būdą ir įsimenančią patirtį, kuri įprastą važiavimą paverčia kelione. Nauji traukiniai bus lengvai atpažįstami, nes jų dizainas buvo kuriamas išlaikant ir tęstinumą su visu traukinių parku.
                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...6Y9wbyYQurk5Aw

                                      Trūksta vyčio...

                                      Comment


                                        Ne problema užklijuoti. Vietos tarp mašinisto lango ir pirmojo salono lango pakankamai.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X