EJ575-007 ir 009.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Tiek pinigų įkišo į rebrendinimą, tikriausiai už naujas schemas sumokėjo nemažą sumą, o dabar vėl naujos schemos ir vėl nauji pinigai jų sukūrimui? Krovininius šilumvežius dar neaišku kaip dažys. Na, bent jau du eksPKP TEM2, skirtus darbui 1435 mm vėže, nudažė tamsiai oranžine spalva, o ne geltona...
Comment
-
Iš LG buvusių ER9M-532 motorinių vagonų Latvijoje daromos automotrisė (pagal viską ji bus dvivagonė) Azerbaidžano geležinkeliams.
https://railgallery.ru/photo/160114/?vid=176726Paskutinis taisė Al1; 2022.07.14, 09:06.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr paskutinis Lietuvos geležinkelių ER9M dar gyvas, į maršrutus išrieda?
- 1 patinka
Comment
-
LTG net ir anas dovanas (2M62) darė ne savo noru. Ir kaip skaičiau kai kuriuose interneto puslapiuose apie geležinkelius, perdavė ir džiaukitės. Ta prasme, kad tai buvo modernizuotas 2M62, o Ukrainoje su juo kilus problemoms, iš LG nebuvo suteiktos net prašomos žodinės konsultacijos dėl gedimų ir jų šalinimo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKalba ėjo apie naujus HSR 250+ km/h riedmenis. Šiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVakar LTG vadovai intranete pasakojo, kad jau 2025 pradžioje į Lietuvą atvyks pirmieji 1520mm elektriniai ir elektriniai-bateriniai traukiniai.
Kokia jų paskirtis, jei 1520mm?
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
Kokia jų paskirtis, jei 1520mm?
Comment
-
Vis dėl to perkama tik 15 traukinių:
„LTG Link“ iš Šveicarijos kapitalo bendrovės „Stadler“ pirks 15 naujų elektrinių ir baterinių traukinių
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/lt...iniu-traukiniu
- 6 patinka
Comment
-
Teko praeitais metais pravažiuoti su tokiu du kartus Lenkijoje, vieną iš jų tarp Varšuvos ir Krokuvos. Pasirodė kaip gana triukšmingas, salonas nebuvo pats patogiausias ir kiek pavargęs, nors lyg ir PKP Flirt'ai pagaminti tik nuo 2015. Pesa Dart, kuri pagal savo konfigūraciją ir paskirtį beveik identiška Flirtams, pasirodė daug tylesnė ir patogesnė. Bet reikia tikėtis, kad lietuviškuose traukiniuose tai bus ištaisyta.
Įdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.
Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.
Comment
-
Kilo įtarimas, kad 30 per daug už 200 mln. Nors ir nebuvo nurodyta konkrečių modelių/specifikacijų, bet pagooglinus kitus pirkimus matėsi, kad nesueina galai.
Būtų fun komplektuoti su kokiu Starlinku, nes dabar Vilnius - Klaipėda su cellular coverage labai blogai, o LG internetą iš tinklo ima kaip suprantu. Tai kai nėra ryšio ir jų wifi neveikia.
- 2 patinka
Comment
-
Na kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.Paskutinis taisė DKL; 2023.06.21, 13:37.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąĮdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.
Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.
Comment
-
Štatdlerio pranešimas spaudai šiek tiek informatyvesnis:
LTG LINK will acquire 15 FLIRT multiple units (mandatory scope) with plans to exercise optional scope and additionally procure up to 13 electric FLIRT Intercity multiple units, 15 battery-electric FLIRT multiple units with 100km range and 11 battery-electric FLIRT multiple units with 70 km range. In a first call-off, Stadler will deliver nine electric FLIRT for intercity operations and six battery-electric FLIRT to be operated on non-electrified railway lines. The company will also supply a technical support and spare parts for 10 years from the delivery of the last vehicle
- 7 patinka
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąNa kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.
Comment
Comment