Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    EJ575-007 ir 009.




    Comment


      Tiek pinigų įkišo į rebrendinimą, tikriausiai už naujas schemas sumokėjo nemažą sumą, o dabar vėl naujos schemos ir vėl nauji pinigai jų sukūrimui? Krovininius šilumvežius dar neaišku kaip dažys. Na, bent jau du eksPKP TEM2, skirtus darbui 1435 mm vėže, nudažė tamsiai oranžine spalva, o ne geltona...

      Comment


        Iš LG buvusių ER9M-532 motorinių vagonų Latvijoje daromos automotrisė (pagal viską ji bus dvivagonė) Azerbaidžano geležinkeliams.

        https://railgallery.ru/photo/160114/?vid=176726
        Paskutinis taisė Al1; 2022.07.14, 09:06.

        Comment


          Ar paskutinis Lietuvos geležinkelių ER9M dar gyvas, į maršrutus išrieda?

          Comment


            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Ar paskutinis Lietuvos geležinkelių ER9M dar gyvas, į maršrutus išrieda?
            Šiemet jau nebevažiuoja.

            Comment


              Galėtų jį padovanoti Ukrainai

              Comment


                LTG net ir anas dovanas (2M62) darė ne savo noru. Ir kaip skaičiau kai kuriuose interneto puslapiuose apie geležinkelius, perdavė ir džiaukitės. Ta prasme, kad tai buvo modernizuotas 2M62, o Ukrainoje su juo kilus problemoms, iš LG nebuvo suteiktos net prašomos žodinės konsultacijos dėl gedimų ir jų šalinimo.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Kalba ėjo apie naujus HSR 250+ km/h riedmenis. Šiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.
                  Vakar LTG vadovai intranete pasakojo, kad jau 2025 pradžioje į Lietuvą atvyks pirmieji 1520mm elektriniai ir elektriniai-bateriniai traukiniai.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Vakar LTG vadovai intranete pasakojo, kad jau 2025 pradžioje į Lietuvą atvyks pirmieji 1520mm elektriniai ir elektriniai-bateriniai traukiniai.

                    Kokia jų paskirtis, jei 1520mm?

                    Comment


                      Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą


                      Kokia jų paskirtis, jei 1520mm?
                      Su RB tai nesusiję.

                      Comment


                        Vis dėl to perkama tik 15 traukinių:

                        „LTG Link“ iš Šveicarijos kapitalo bendrovės „Stadler“ pirks 15 naujų elektrinių ir baterinių traukinių


                        https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/lt...iniu-traukiniu

                        Comment


                          Teko praeitais metais pravažiuoti su tokiu du kartus Lenkijoje, vieną iš jų tarp Varšuvos ir Krokuvos. Pasirodė kaip gana triukšmingas, salonas nebuvo pats patogiausias ir kiek pavargęs, nors lyg ir PKP Flirt'ai pagaminti tik nuo 2015. Pesa Dart, kuri pagal savo konfigūraciją ir paskirtį beveik identiška Flirtams, pasirodė daug tylesnė ir patogesnė. Bet reikia tikėtis, kad lietuviškuose traukiniuose tai bus ištaisyta.

                          Įdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.


                          Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.

                          Comment


                            Kilo įtarimas, kad 30 per daug už 200 mln. Nors ir nebuvo nurodyta konkrečių modelių/specifikacijų, bet pagooglinus kitus pirkimus matėsi, kad nesueina galai.
                            ​​
                            Būtų fun komplektuoti su kokiu Starlinku, nes dabar Vilnius - Klaipėda su cellular coverage labai blogai, o LG internetą iš tinklo ima kaip suprantu. Tai kai nėra ryšio ir jų wifi neveikia.

                            Comment


                              Na kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.
                              Paskutinis taisė DKL; 2023.06.21, 13:37.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.


                                Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.
                                Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.
                                  LTG atrašė, kad pagal kontrakrą gali pirkti dar 15, tai gal yra tikimybė, kad visgi pirks dar 15?

                                  Comment


                                    Štatdlerio pranešimas spaudai šiek tiek informatyvesnis:

                                    LTG LINK will acquire 15 FLIRT multiple units (mandatory scope) with plans to exercise optional scope and additionally procure up to 13 electric FLIRT Intercity multiple units, 15 battery-electric FLIRT multiple units with 100km range and 11 battery-electric FLIRT multiple units with 70 km range. In a first call-off, Stadler will deliver nine electric FLIRT for intercity operations and six battery-electric FLIRT to be operated on non-electrified railway lines. The company will also supply a technical support and spare parts for 10 years from the delivery of the last vehicle
                                    https://www.stadlerrail.com/media/pd...thuania_en.pdf

                                    Comment


                                      Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                      Na kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.
                                      Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.

                                      Comment


                                        Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                        Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.
                                        Ant dalių pirks tuos 13 papildomų flirtų.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                          Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.
                                          Gal tuos 10 metų į patvorį nenuvarys dalims.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X