Tiek pinigų įkišo į rebrendinimą, tikriausiai už naujas schemas sumokėjo nemažą sumą, o dabar vėl naujos schemos ir vėl nauji pinigai jų sukūrimui? Krovininius šilumvežius dar neaišku kaip dažys. Na, bent jau du eksPKP TEM2, skirtus darbui 1435 mm vėže, nudažė tamsiai oranžine spalva, o ne geltona...
LTG net ir anas dovanas (2M62) darė ne savo noru. Ir kaip skaičiau kai kuriuose interneto puslapiuose apie geležinkelius, perdavė ir džiaukitės. Ta prasme, kad tai buvo modernizuotas 2M62, o Ukrainoje su juo kilus problemoms, iš LG nebuvo suteiktos net prašomos žodinės konsultacijos dėl gedimų ir jų šalinimo.
Teko praeitais metais pravažiuoti su tokiu du kartus Lenkijoje, vieną iš jų tarp Varšuvos ir Krokuvos. Pasirodė kaip gana triukšmingas, salonas nebuvo pats patogiausias ir kiek pavargęs, nors lyg ir PKP Flirt'ai pagaminti tik nuo 2015. Pesa Dart, kuri pagal savo konfigūraciją ir paskirtį beveik identiška Flirtams, pasirodė daug tylesnė ir patogesnė. Bet reikia tikėtis, kad lietuviškuose traukiniuose tai bus ištaisyta.
Įdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.
Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.
Kilo įtarimas, kad 30 per daug už 200 mln. Nors ir nebuvo nurodyta konkrečių modelių/specifikacijų, bet pagooglinus kitus pirkimus matėsi, kad nesueina galai.
Būtų fun komplektuoti su kokiu Starlinku, nes dabar Vilnius - Klaipėda su cellular coverage labai blogai, o LG internetą iš tinklo ima kaip suprantu. Tai kai nėra ryšio ir jų wifi neveikia.
Na kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.
Įdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.
Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.
Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.
Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.
LTG atrašė, kad pagal kontrakrą gali pirkti dar 15, tai gal yra tikimybė, kad visgi pirks dar 15?
Štatdlerio pranešimas spaudai šiek tiek informatyvesnis:
LTG LINK will acquire 15 FLIRT multiple units (mandatory scope) with plans to exercise optional scope and additionally procure up to 13 electric FLIRT Intercity multiple units, 15 battery-electric FLIRT multiple units with 100km range and 11 battery-electric FLIRT multiple units with 70 km range. In a first call-off, Stadler will deliver nine electric FLIRT for intercity operations and six battery-electric FLIRT to be operated on non-electrified railway lines. The company will also supply a technical support and spare parts for 10 years from the delivery of the last vehicle
Na kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.
Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.
Comment