Ruošiamos specifikacijos EMU maršrutui Vilnius-Klaipėda pirkimui. Tuom pačiu bus perkami ir dyzeliniai traukiniai matyt kad eliminuoti DRakonus.
Įdomu kad dyzeliniui traukiniui nurodyta 150 vietų, iš jų 20% I klasė, vidutinis kelionės atstumas 150 km. Vienintelis maršrutas kuriam tinka - Ignalina. Tik nesuprantu kam ten pirma klasė. Į Marcinkonis tuo labiau nereik.
Elektriniai 250 vietų iš jų min. 15% I klasė. Tai čia dabartinės škodos tiktų.
Dabartinės Škodos netiktų. Nes yra reikalavimas specifikacijose sėdynėms. Škodų sėdynės neatitinka 2 klasės IC tipo sėdynių. Škodose yra 2 klasė priemiestinio ar regioninio tipo. O IC 2 klasės sėdynių į Škodą sukišti 2+2 neįmanoma, tik 2+1. Vadinasi, jei Škoda, tai tik 4 ar net 5 vagonų sąstatas. Visgi tikriausiai Klaipėdai pirks vieno aukšto traukinius.
Ne traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio
Ne traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio
Turbūt šitas vagonas
Čia buvo tiesiog vagonas ne, traukinys. Deja, nei modelio, nei kas gamino nežinau.
Gal būt užteko, kol dviaukščiai elektriniai traukiniai važinėjo maršrutais Kaunas-Naujoji Vilnia ir Trakai-Naujoji Vilnia. Dabar, jei teisingai suprantu, jie iš Vilniaus į Naująją Vilnią ir priešinga kryptimi važinėja tušti (keleivių neveža, važiuoja be konduktorių...)...
Ar taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.
Ar taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.
Vienas pirkinys - elektrinis traukinys ER2 - siūlomas Rygoje - https://m.ss.com/msg/lv/transport/ot...6UuWXDe43Ucgu4
Bet Lietuvos geležinkelių kontaktiniame tinkle teka kintama srovė, o traukiniui ER2 reikalinga nuolatinė. Yra tįeigiančių, kad į ER2 tereikia įmontuoti transformatorių ir lygintuvą, ir ir toks traukinys Lietuvoje važinėtų... Kad ir iš Kenos į Trakus.
O gal Vilniuje dar likęs neparduotas ER9M?
Buvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?
Buvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?
Turiu žinių, kad šiandien (gruodžio 27 d.) 12:40h ir vėlesniais reisais jis važiuos iš Vilniaus į Trakus. Belieka pasidomėti...
Comment