Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dviaukščiams - jau 10 metų.
    Pirmasis reisas - 2008.12.24.


    Comment


      Parašė DKL Rodyti pranešimą
      Ruošiamos specifikacijos EMU maršrutui Vilnius-Klaipėda pirkimui. Tuom pačiu bus perkami ir dyzeliniai traukiniai matyt kad eliminuoti DRakonus.
      Įdomu kad dyzeliniui traukiniui nurodyta 150 vietų, iš jų 20% I klasė, vidutinis kelionės atstumas 150 km. Vienintelis maršrutas kuriam tinka - Ignalina. Tik nesuprantu kam ten pirma klasė. Į Marcinkonis tuo labiau nereik.
      Elektriniai 250 vietų iš jų min. 15% I klasė. Tai čia dabartinės škodos tiktų.

      Comment


        Dabartinės Škodos netiktų. Nes yra reikalavimas specifikacijose sėdynėms. Škodų sėdynės neatitinka 2 klasės IC tipo sėdynių. Škodose yra 2 klasė priemiestinio ar regioninio tipo. O IC 2 klasės sėdynių į Škodą sukišti 2+2 neįmanoma, tik 2+1. Vadinasi, jei Škoda, tai tik 4 ar net 5 vagonų sąstatas. Visgi tikriausiai Klaipėdai pirks vieno aukšto traukinius.
        Paskutinis taisė Al1; 2019.01.02, 18:49.

        Comment


          Ne traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio

          Comment


            Į Klaipėdą elektrinisi nevažinėja.
            Gsl už kelių metų.

            Comment


              Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
              Ne traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio
              Turbūt šitas vagonas

              Click image for larger version

Name:	9BDF52a.png
Views:	264
Size:	136,4 kB
ID:	1708782
              Čia buvo tiesiog vagonas ne, traukinys. Deja, nei modelio, nei kas gamino nežinau.

              Comment


                Vilnius - Kaunas, 13.30 iš Vilniaus. EJ575-002 ir hibridas 001+006 (motorinis vagonas).

                Comment


                  Įdomu kodėl nepratesė maršruto Kaunas - Vilnius iki Kenos? Kodėl sukabina du traukinius, ten tiek keleivių prisirenka?

                  Comment


                    Nes toks grafikas dėl RB tiesimo, kad reikia į Kauną "užmesti" porą traukinių. Iki Kenos užtenka ir automotrisės.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      <...> Iki Kenos užtenka ir automotrisės.
                      Gal būt užteko, kol dviaukščiai elektriniai traukiniai važinėjo maršrutais Kaunas-Naujoji Vilnia ir Trakai-Naujoji Vilnia. Dabar, jei teisingai suprantu, jie iš Vilniaus į Naująją Vilnią ir priešinga kryptimi važinėja tušti (keleivių neveža, važiuoja be konduktorių...)...

                      Comment


                        Ar taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ar taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.
                          Vienas pirkinys - elektrinis traukinys ER2 - siūlomas Rygoje -
                          https://m.ss.com/msg/lv/transport/ot...6UuWXDe43Ucgu4
                          Bet Lietuvos geležinkelių kontaktiniame tinkle teka kintama srovė, o traukiniui ER2 reikalinga nuolatinė. Yra tįeigiančių, kad į ER2 tereikia įmontuoti transformatorių ir lygintuvą, ir ir toks traukinys Lietuvoje važinėtų... Kad ir iš Kenos į Trakus.
                          O gal Vilniuje dar likęs neparduotas ER9M?

                          Comment


                            Turim kaip minimum vieną er9m. Dar neseniai važiavo jis.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Turim kaip minimum vieną er9m. Dar neseniai važiavo jis.
                              Maršrutu Kena-Vilnius-Trakai jis ir galėtų važinėti. Šiam būnant remonte, TA ir kt pavaduoti galėtų dvivagonis dviaukštis.

                              Comment


                                Galėtų, bet nevažiuos. LG jį laiko tik rezervui, jei vienu metu užsilenktų keli dviaukščiai.

                                Comment


                                  Buvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Buvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?
                                    Turiu žinių, kad šiandien (gruodžio 27 d.) 12:40h ir vėlesniais reisais jis važiuos iš Vilniaus į Trakus. Belieka pasidomėti...

                                    Comment


                                      Tai panašu, kad tiesa iš FB foto, geros žinios

                                      Comment


                                        O kaip šiandien? ER9M važiavo?

                                        Comment


                                          Šiandien į Trakus važiavo ER9M-389.






                                          Comment

                                          Working...
                                          X