Nežinau į kurią temą rašyti , tad rašau čia. Prieš porą savaičių teko girdėti , kad buvo bandomas EJ-575 tarpstotyje Kaišiadorys - Pravieniškės ir buvo pasiektas 163 km/h greitis.
Ne gandai , o šį faktą pateikė iš VGI dirbantis asmuo.
Kai kuriuose ruožuose padidinus greitį ekspresus galima būtų sutalpinti į 1 val., kitiems irgi šiek tiek sutrumpinti kelionę. Eiliniams priemiestiniams, sustojantiems kiekvienoje stotelėje, irgi galima sutrumpinti kelionės laiką, nes tiesiog velkasi, kai galėtų normaliai važiuoti...
kas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
kas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min
Daug kas neleidžia. Visų pirma signalizacija, taip pat iešmai stotyse (bet kokiu atveju per stotis reikės važiuoti lėčiau), kreivės, pervažos (reikia visas daryti su šlagbaumais), intensyvus krovininių traukinių eismas. Bet kokiu atveju 160 vis tiek būtų atskiruose ruožuose. Į 40 min. sutalpinti negalima niekaip, tam reikia visiškai naujos linijos. Nebūtinai nauja trasa, bet kelių, einančių šalia esančios linijos ir minimaliai susijungiančių su stočių keliais nutiesimas, kai kurių ruožų pertvarkymas (kaip kad Vilnius - Paneriai, kur greitis apgailėtinas) tai ir būtų nauja linija.
Daug kas neleidžia. Visų pirma signalizacija, taip pat iešmai stotyse (bet kokiu atveju per stotis reikės važiuoti lėčiau), kreivės, pervažos (reikia visas daryti su šlagbaumais), intensyvus krovininių traukinių eismas. Bet kokiu atveju 160 vis tiek būtų atskiruose ruožuose. Į 40 min. sutalpinti negalima niekaip, tam reikia visiškai naujos linijos. Nebūtinai nauja trasa, bet kelių, einančių šalia esančios linijos ir minimaliai susijungiančių su stočių keliais nutiesimas, kai kurių ruožų pertvarkymas (kaip kad Vilnius - Paneriai, kur greitis apgailėtinas) tai ir būtų nauja linija.
Dauguma pervažų yra prie stočių, kur greitis vienaip ar kitaip turi būti numetamas.
Jeigu greitis būtų didinamas, tai reikėtų ir pervažų šlagbaumų, nes viena, kai stotis prašliaužiama ant 20-40 km/h, ir visai kas kita, kai ant 80-100 km/h. Be to juk ne visose stotyse stoja traukiniai. Kalba eina apie greituosius ir ekspresus, o ne tuos, kurie stoja kiekvienoje stotelėje. Jie tai net iki 120 km/h niekur neįsibėgėja. Šiaip tai pervažos menka problema ir santykinai pigiai bei greitai išsprendžiama. Ne tiek jų ir daug tarp Vilniaus ir Kauno, o pačios kritiškiausios ir taip su šlagbaumais. Taip pat didinant greitį reikėtų aptverti geležinkelį arti gyvenamųjų namų ir kaimų.
Kai kuriuose ruožuose padidinus greitį ekspresus galima būtų sutalpinti į 1 val. ...
Kažkada, ir jau pakankamai seniai (199X m.), ekspresas važinėjo per 59 min.
Po to vėl padidino mažiausią laiką iki 1:13 ar 1:16 val.
Tai reiškia yra techninės galimybės sutalpinti į 1 val., bent jau buvo.
Dabar trumpiausias laikas yra 1.05 val. Kiti ekspresai važiuoja ilgiau, 1.09 ar dar pora trejetą minučių ilgiau. Daug kas priklauso nuo kitų traukinių, ypač krovininių ir tranzitinių, dyzelinių, grafikų. Dar vienas momentas - Vilniaus stoties kelynas, kuriuo šliaužiama. Pertvarkius būtų galima dar laimėti apie porą minučių. O pertvarkius daugumos stočių kelynus, kad stotis būtų galima pravažiuoti 100-120 km/h greičiu, ir dar kokias 5-7 minutes būtų galima išspausti. Tiesa, čia iškils problema su keleivių ant perono saugumu. Tai išsprendžiama ekspresus ir greituosius leidžiant keliais be peronų, bet kad jie atsirastų, reikia pertvarkyti daugumos tarpinių stočių kelynų. O tai jau rimtos investicijos.
Dabar trumpiausias laikas yra 1.05 val. Kiti ekspresai važiuoja ilgiau, 1.09 ar dar pora trejetą minučių ilgiau. Daug kas priklauso nuo kitų traukinių, ypač krovininių ir tranzitinių, dyzelinių, grafikų. Dar vienas momentas - Vilniaus stoties kelynas, kuriuo šliaužiama. Pertvarkius būtų galima dar laimėti apie porą minučių. O pertvarkius daugumos stočių kelynus, kad stotis būtų galima pravažiuoti 100-120 km/h greičiu, ir dar kokias 5-7 minutes būtų galima išspausti. Tiesa, čia iškils problema su keleivių ant perono saugumu. Tai išsprendžiama ekspresus ir greituosius leidžiant keliais be peronų, bet kad jie atsirastų, reikia pertvarkyti daugumos tarpinių stočių kelynų. O tai jau rimtos investicijos.
O dar padidinus greitį tarp stočių iki 160 tai sutilptų ir į 40 min.
Na ką, 2020 m. nauji elektriniai traukiniai į Klaipėdą per 2 val.
Įdomu ką nusipirks?
Direktoriaus interviu. Jam svarbu:
-greitis, greičiau nei per 3 val., galbūt per 2 val.
-gamyba gali trukti 3 metus
-elektrinė trauka, nes bus elektrifikuota.
Comment