Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pirmadienį mačiau, kaip ČME3M atitempė iš N. Vilnios sukabintus ER9M ir EJ575. ER9M važiavo į Trakus, o EJ575 - nemačiau kur. Bet jis pervažiavo į kitą kelią, o ER9M liko tame, į kurį atitempė.

    Comment


      Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1976 m. lapkričio 1 d.

      Comment


        Žurnalistai kaip visada, paisto nesąmonės: "Vienas naujas elektrinis dizelis..."

        Comment


          Vakar 10:25 h i Kauna is Vilniaus atvyko Er9M,tai kazkuri Skoda vel remonte.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Nebūtinai. Ir be jokių Škodų remontų pora kartų per dieną į Kauną gali atvykti ER9M.

            Comment


              Parašė IMIS
              EJ575-011 jau Ukrainoje: https://trainpix.org/photo/173227/
              Parašė Aleksio
              Važiuoja iš gamyklos Čekijoje į darbo vietą Vilniuje.
              Gal jau Lietuvoje?
              Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
              Kažkaip dar nepastebėjau...

              Comment


                Atkreipciau demesi, jog dazyma schema truputi pakeista (traukiniai piekis ir galas)

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Gal jau Lietuvoje?
                  Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
                  Kažkaip dar nepastebėjau...
                  Taip, prieš 2 savaites jis buvo pagautas važiuojantis į Kauną:

                  https://trainpix.org/photo/176878/
                  My Flickr
                  My Trainpix

                  Comment


                    Tai negi laikys iki tol, kol bus baigta elektrifikacija? Dažymo schema kiek kitokia. Bet ir LG jau perdažė pirmus du dviaukščius pilkai raudonai, sidabrinės spalvos nebeliko. Tas pats laukia ir 003.

                    Comment


                      Šiandien pavyko pataikyti į EJ575-011. Iš išorės pagrindinis skirtumas tikriausiai galinių vagonų priekinės dalies dažyme... 1 klasės salone sėdynės odinės, 2 klasės salone sėdynės šiek tiek kitokios, minkštesnės, audinys kitoks, spalva kita (mėlyna, bet tamsesnė su taškeliais), atlošo dalis skirta galvai kitokia. Ranktūriai mediniai. Vietoj sėdynių šonu 2 aukšte viename vagono gale yra lentynos bagažui, deja, jose telpa tik 4 ar 6 lagaminai. Visam vagono aukštui per maža, ypač jei traukinys važiuos į Minską. Kitame 2 aukšto gale vietoj sėdynių šonu yra 3 viengubos sėdynės išdėstytos viena prieš kitą, kaip ir visos likusios. 1 aukšte pagrindiniame salone taip pat yra lentynos bagažui. Salonuose taip pat yra LCD ekranai, kuriuose rodoma temperatūra, oro slėgis, laikas ir greitis (jo, deja, nerodė - visą laiką buvo 0), taip pat rodė traukinio padėtį realiame žemėlapyje (ne schemoje). Pastarasis per daug smulkus (detalus), matosi tik iš arti. Gal pakaktų schematinio žemėlapio, o ne realaus.

                      Comment


                        Važiavau aš vakar 011, mano nuomone, medžiaga malonesnė akiai, tačiau gan neilgaamžė, turėklai manau irgi greit apsidaužys. Greitį vakar jau rodė..

                        Comment


                          Šiek tiek įspūdžių iš mano kelionės. Vykau 2016-10-28 18:41 Kaunas Vilnius. Traukinio numerio nepasižymėjau, tačiau sprendžiant iš odinių sėdynių, LCD ekranų, turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba. Tačiau pati informacija veikė - greitis, temperatūra, pozicija žemėlapyje. Dar minusas, kad nebuvo irengtas WiFi, bet čia gal dėl to jog naujas modelis ir nespėjo.



                          Paskutinis taisė taspac; 2016.11.02, 15:29.

                          Comment


                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba.
                            Kol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Kol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.
                              Supratau, tokiu atveju, jei traukinys bus metomas tai marsrutui i Minska, tai vietiniam, reiketu funkcionalumo keisti kalbas. Speju LR apie tai nepagalvojo.

                              Comment


                                Į Minską gal po metų kokių.

                                Comment


                                  Testuoja dabar ant mūsiškio maršruto
                                  kk3

                                  Comment


                                    Su tokiu testavimu rusų kalba greitu metu gaus baudą iš kalbos komisijos ).

                                    Comment


                                      Nieko negaus. Kalba tikriausiai keičiasi periodiškai. Rusų kalba jokios grėsmės lietuvių kalbai nesudaro, o anglų kalbos grėsmė milžiniška. Taip kad reikėtų drausti angliškus užrašus.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 20:06.

                                      Comment


                                        Kiek supratau iš gerbiamo forumiečio taspac parnešimo tai kalba nebuvo kaitaliojama (galbūt blogai supratau). O kadangi maršrutas vidnis tai pagal įstatymus galimi užrašai tik valstybine kalba. Taigi čia esmė ne grėsmėse, o įstatymuose. Tuo tarpu teisingi jie ar ne čia jau tikrai ne šitos temos klausimas.

                                        Comment


                                          Jei jau kabinėtis prie kalbos, tai LG seniai reikėjo bausti už neaišku kokia kalba pateikiamus stočių pavadinimus traukiniuose į Rusiją. Už lenkiškus stočių pavadinimus RB traukinyje, nors tekstas skelbiamas lietuviškai, stotys - lenkiškai - Kowno, Kozłowa Ruda, Marjampol.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X