LG ras paaiškinimų, kad saugoti traukinį naktį nėra kur, kad apsauga kainuoja (kai realiai traukiniai vis tiek nakvoja). Kad mašinistų nakvynė ir darbo užmokestis naktį miegant irgi kainuoja. O kas draudžia turėti kelis elektrinių traukinių mašinistus, kurie gyvena Kaune? Taip pat ir konduktorius. Galima būtų spartinti traukinių apsisukimus tarp Vilniaus ir Kauno. Dabar gi vien dėl darbo ir poilsio režimo mašinistai ir kontrolieriai turi ilsėtis Kaune, kai juos galėtų pakeisti kiti ir traukiniui nereikėtų daryti ilgesnės atstovos. vėlyvų ir ankstyvų reisų traukinių mašinistams ir konduktoriams atpultų apnakvyndinimo poreikis (ir išlaidos) ir nereikėtų mokėti algų už miegą naktį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.
Comment
-
Tai tik mano pasvarstymai. LG nieko neperka. Vadinasi, maža tikimybė, kad į Keną važinės elektriniais traukiniai, nes esamų neužteks, net ir įdarbinus visus likusius ER9M (berods likę tik 3 traukiniai). Nebent nuo naujo tvarkaraščio įsigaliojimo bus kardinialiai peržiūrėti elektrinių traukinių grafikai ir kažkaip išspausta pora traukinių į Keną. Arba bent vienas, tada dalis reisų į Keną vis tiek liks Pesoms.Paskutinis taisė Al1; 2017.09.15, 18:54.
Comment
-
Elektrinis traukinys maršrute Kaunas - Karaganda.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąElektrinis traukinys maršrute Kaunas - Karaganda.
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Comment
Comment