Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vis tiek tai nemažai daliai važiuojančių yra nemaži pinigai. Tuo labiau, kad Vilniaus miesto mėnesinius didelė dalis ir taip turi. Žinoma, kelionė autobusu užtruks ilgiau, bet dalis keleivių tikrai persės į autobusus. Ir ypač iš Naujojo Lentvario, kurie anksčiau eidavo į geležinkelio stotį pėsčiomis. Jiems bendras kelionės laikas į Vilnių mažai pasikeis, nes bus sutaupyta ėjimo į stotį laiko sąskaita ir tai kompensuos ilgesnę kelionę autobusu nei traukiniu.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.07.03, 09:16.

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      faktas kaip blynas, bet tai LG - ne motais...

      Vakar vaziavau Vilnius -Kaunas 16:42h.

      Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.

      Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?
      Prisimenu, kai prieš kelis metus traukiniu grįžau iš Vilniaus į Kauną. Traukiniui artėjant prie Pravieniškių, stotį pranešdamas mašinistas išlipančių keleivių paprašė ateiti į priekinį vagoną. Priekin einančių keleivių buvo netaip mažai. Stebėdamas situaciją, pamačiau peronų remontą. Keleiviams įlipti išlipti buvo likę tik vieno vagono ilgio gabaliukai.
      Taip ir sukabintų dviejų traukinių atveju išlipančių galima paprašyti pereiti į priekinio galą ir antrojo priekį, tai dėl galimai per trumpo perono problemų nekils. O šiaip nepetogumų dėl kelio remontų susidaro netiek jau mažai, tai prieš išlipant tokie "pasivaikščiojimai" po traukinį būtų menkniekis...
      Paskutinis taisė Vitas; 2013.07.16, 22:31.

      Comment


        Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno peronų ilgis nebuvo sutrumpintas. Vadinasi, laisvai galima įlipti ir išlipti iš 8 vagonų Er9M traukinio. O gal ir 10.

        Comment


          Lentvaryje 3-io perono ilgis ~180 m.
          Er9M vagono ilgis 20 m.

          Comment


            O kaip dažnai ER9M važiuoja maršrutu Vilnius-Trakai?
            Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

            Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

            Comment


              Pagal tvarkaraštį visi reisai, išskyrus pirmąjį, ER9M. Bet pagal galimybes, bet kuriame reise gali būti EJ575.

              Comment


                Užvakar (16:42 Kauno kryptimi) turėjo važiuoti ER9M, bet atvažiavo EJ575-010. Ar tuo metu buvo sugedęs ER9M, ar važinėjo į Trakus?
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                  Ar tuo metu buvo sugedęs ER9M, ar važinėjo į Trakus?
                  Vakar rašiau:
                  Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                  Bet pagal galimybes, bet kuriame reise gali būti EJ575.

                  Comment


                    EJ575-004 motorinio vagono vežimeliai tikriausiai po kapitalinio gamykloje?



                    Comment


                      Buvo jie susidėvėję ar kaip, kad kapitalino vagono vėžimėlius?
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Tai aš ir klausiu ar po kapitalinio. O gal ką praleidau, gal čia visiškai nauja vežimėlių pora. Nes kol vežimėliai kapitalinami, traukiniui prastova. Racionaliau turėti vieną porą atsarginių. Bemotoriams kapitalinio matyt reikia rečiau.

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                          Užvakar (16:42 Kauno kryptimi) turėjo važiuoti ER9M, bet atvažiavo EJ575-010. Ar tuo metu buvo sugedęs ER9M, ar važinėjo į Trakus?
                          Iš Kauno atgal tas traukinys išvyksta 18:48h.
                          Viaduko ties Rykantais remonto metu (birželio 25-liepos19 d.), kai traukiniai važinėjo pagal laikiną tvarkaraštį, kiek kartų tokiu metu užklydau į Kauno geležinkelio stotį, porą kartų juo ir važiuoti teko į Palemoną ir Kaišiadoris, tai visada traukinys pasitaikė dviaukštis. Pamatyti jį lengva kad ir nuo Tunelio gatvės, kadangi atvažiuoja į aklikelį.
                          Nuo liepos 20 iki liepos 31 d. (kai traukiniai važinėjo pagal galiojantį pastovų tvarkaraštį) situacijos pastebėti neteko, o kaip bus nuo rugpjūčio 1 iki 26 d., bus matyti...

                          Comment


                            Dėl kelio remonto Vilniaus-Kauno ruožė (kur tiksliai - nežinau, spėju, kad tarp Vievio ir Lentvario) nuo rugpjūčio 1 iki 26 d. keleiviniai traukiniai važinėja pagal laikiną tvarkaraštį, kuris pasižymi traukinių eismo praretinimu. Tai pastebėjau, kad senukas ER9M realiai išlikęs tik iš Vilniaus 18:30h, iš Kauno - darbo dienomis ir šeštadieniais 4:48h, sekmadieniais - 4:58h. Pagal tvarkaraštį dar atrodo, kad ER9M Važiuoja iš Vilniaus 16:42h, iš Kauno 18:45h, bet realiai pamačiau, kad šiuo reisu važiuoja dviaukštis. Kelis kartus mačiau ir tuos du ankstyvuosius, tarp kurių laiko intervalas Kaune sutrumpėjęs iki 10 minučių
                            (4:48 ir 4:58h), o keleivių abiejuose traukiniuose būna maždaug po 5 (tik penkis ! ! ! ), tai tur būt pats aiškiausias pavyzdys, kad vietoje dviejų užtektų vieno. Atitinkamai nereikia ankstyvojo greitojo iš Vilniaus į Kauną (jis dabar laikinai nuimtas).

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Dėl kelio remonto Vilniaus-Kauno ruožė (kur tiksliai - nežinau, spėju, kad tarp Vievio ir Lentvario) nuo rugpjūčio 1 iki 26 d. keleiviniai traukiniai važinėja pagal laikiną tvarkaraštį, kuris pasižymi traukinių eismo praretinimu. Tai pastebėjau, kad senukas ER9M realiai išlikęs tik iš Vilniaus 18:30h, iš Kauno - darbo dienomis ir šeštadieniais 4:48h, sekmadieniais - 4:58h. Pagal tvarkaraštį dar atrodo, kad ER9M Važiuoja iš Vilniaus 16:42h, iš Kauno 18:45h, bet realiai pamačiau, kad šiuo reisu važiuoja dviaukštis. Kelis kartus mačiau ir tuos du ankstyvuosius, tarp kurių laiko intervalas Kaune sutrumpėjęs iki 10 minučių
                              (4:48 ir 4:58h), o keleivių abiejuose traukiniuose būna maždaug po 5 (tik penkis ! ! ! ), tai tur būt pats aiškiausias pavyzdys, kad vietoje dviejų užtektų vieno. Atitinkamai nereikia ankstyvojo greitojo iš Vilniaus į Kauną (jis dabar laikinai nuimtas).
                              Jau geriau tuos 4 ryto valandos reisus perkeltų į vidurdienį. Nekalbu apie laikiną tvarkaraštį, tačiau ir pastoviame tvarkaraštyje dieną susidaro 2 valandų tarpas ir keleiviai priversti rinktis autobusus arba dušmanus.

                              Comment


                                Parašė disident Rodyti pranešimą
                                Jau geriau tuos 4 ryto valandos reisus perkeltų į vidurdienį. Nekalbu apie laikiną tvarkaraštį, tačiau ir pastoviame tvarkaraštyje dieną susidaro 2 valandų tarpas ir keleiviai priversti rinktis autobusus arba dušmanus.
                                Techninė eismo pertrauka tuo metu.
                                Rytinį Vilnius-Kaunas tai aišku, kad reiktų naikint, tačiau tada reiktų iš vakaro į Kauną traukinį nugabent, kuris galbūt būtų šiek tiek pilnesnis. Bet nuimt nepavyks, nes tuoj atsiras skundai. Dėl kelių keleivių ambicijų tuščius traukinius reik varinėt...

                                Comment


                                  Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                  Techninė eismo pertrauka tuo metu.
                                  Rytinį Vilnius-Kaunas tai aišku, kad reiktų naikint, tačiau tada reiktų iš vakaro į Kauną traukinį nugabent, kuris galbūt būtų šiek tiek pilnesnis. Bet nuimt nepavyks, nes tuoj atsiras skundai. Dėl kelių keleivių ambicijų tuščius traukinius reik varinėt...
                                  Kodėl kitur, pvz., Italijoje, nėra tokių "techninių pertraukų" ir traukiniai tarp tokio dydžio miestų važinėtų kas pusvalandį?

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Kodėl kitur, pvz., Italijoje, nėra tokių "techninių pertraukų" ir traukiniai tarp tokio dydžio miestų važinėtų kas pusvalandį?
                                    Nes ten jie "nesimaiso" pelna nesanciams krovininiams traukiniams, kaip kad yra pas mus

                                    Comment


                                      Vietoje dviaukščio (?) važiavo paprastas

                                      Jau ne naujiena bet kuriuo elektrinio traukinio reisu vietoje "senuko" ER9M atvažiuojantis dviaukštis. Ne išimtis - Nr.871 4:53h iš Vilniaus ir Nr.876 iš Kauno pagal pastovų tvarkaraštį 6:57h (spalio mėn. pagal laikiną - 7:05h). Pripratome.
                                      Ir neįprasta buvo spalio 10 d. rytą buvo šiuo reisu pamatyti "senuką"
                                      ER9M.

                                      Comment


                                        nieko nuostabaus. jei bilietas parduodamas i 3 kl traukini, nenusikaltimas,kad vaziuos senas elektrinis traukinys. is tiesu, darbuotojams, aptarnaujantiems traukini yra daug mieliau dirbti su senomis elektrickomis.........

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          nieko nuostabaus. jei bilietas parduodamas i 3 kl traukini, nenusikaltimas,kad vaziuos senas elektrinis traukinys. is tiesu, darbuotojams, aptarnaujantiems traukini yra daug mieliau dirbti su senomis elektrickomis.........
                                          Nuostabos tik tiek, kad dažną rytą matydamas dviaukštį traukinį, tą dieną buvo netikėta pamatyti senąjį ER9M.
                                          Kad reise su visais sustojimais patogesnis senasis ER9M, pastebėjau seniai. Tiek durų atidarymas, tiek konduktoriui patikrinti bilietus ir apibilietuoti vienas aukštas yra lengviau.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2013.10.21, 09:38.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X