Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažin kokios galimybės GSM-R ryšiu tiekti internetą ?
    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

    Comment


      Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
      ar bus wi-fi priklauso ne nuo traukinio, o nuo ryšio operatorių (tele-2, omnitel, bite ir t.t.). Kol operatoriai nepamatys naudos, tol interneto traukiniuose nebus. Jie net nevisur užtikrina paprastą mob. telefono ryšį palei begius, tai apie normalų internetą reiks dar ilgai svajoti...
      Pats tyčia bandžiau ryšio kokybę tarp Vilniaus ir Šiaulių prieš kelis mėnesius. Ryšys, tinkamas internetui (vagono viduje), yra, sakyčiau, ~30-50% kelio. Spėju, pastačius ant vagonų viršaus antenas jis turėtų būti geresnis. Taip kad labai norint wi-fi vagonuose veikti galėtų. Tiesiog jis nebūtų labai patikimas ir veiktų tik kai kuriuose ruožuose. Gal dėl to ir neįrengia, nes tokią paslaugą reiktų reklamuoti. O reklamuoti kažką, kas pusiau veikia, pusiau ne, būtų nelabai korektiška, nes pasipiltų skundai ir dejavimai, kad blogai veikia internetas.
      Paskutinis taisė John; 2013.06.13, 23:21.

      Comment


        nu jeigu tik taip tai gal išvis tada nereikia. Čia jau ryšio operatoriai patys turėtų plėsti 3G tinklą. Nes tuoj bus, kad prisijungs trečdalis traukinio ir užluš tas jų wifi. O kas dėl durų atidarymo garso traukinyje, tai tikrai pradeda erzint

        Comment


          Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
          nu jeigu tik taip tai gal išvis tada nereikia. Čia jau ryšio operatoriai patys turėtų plėsti 3G tinklą. Nes tuoj bus, kad prisijungs trečdalis traukinio ir užluš tas jų wifi. O kas dėl durų atidarymo garso traukinyje, tai tikrai pradeda erzint
          Nekalbu apie 3G. Didžijoje dalyje tebūna 2G EDGE.

          Nors iš esmės tai tikrai būtent operatorių problema. Panašu, kad kol kas geležinkelių maršrutai (netgi pagrindiniai) jiems nėra svarbi "rinka".

          Comment


            LG patys turi imtis iniciatyvos, taigi toki pliusą užsidėtu, (bent jau iš manęs) kai reik rinktis transporto priemonę.

            Comment


              KAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...

              Comment


                Parašė taspac Rodyti pranešimą
                KAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...
                Mobilusis ryšys kur kas geriau išvystytas ties pagrindiniais (ir net ne visai pagrindiniais) keliais. Geležinkeliams tai negalioja, nes ryšys nepatikimas ir netolygus.

                Comment


                  Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
                  Šiandien atrodo šitu nauju ir važiavau. Salonas naujai kvepia, o yra jau įrengti elektros lizdai keleiviams.
                  Gal norėta pasakyti "elektros lizdai, skirti pajungti keleivių kompiuterio akumuliatorius"?
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Koks skirtumas esmė manau aiški.

                    Comment


                      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                      Iš pagrindinės sostinės EJ812 (6.20) prisipažinsiu važiuoti neteko, kiek keleivių juo važiuoja man tebėra paslaptis. O absoliučiai visus kartus, kai teko važiuoti dvivagoniu, vietų užtekdavo visiems keleiviams, ir ant laiptų sėdėti netenka niekam. Šį rytą 6.57 (E876) į Vilnių trivagonis buvo pustuštis. 11.15 į Kauną trivagonis taip pat atrodė ne ką linksmiau - dvivagonis pilnai patenkintų vietų poreikį. Būtų įdomu palyginti šių traukinių elektros sąnaudas.
                      Šiandien rytą pastebėjau, kad iš Vilniaus 6:20h (Nr 813) išvažiavęs dvivagonis dviaukštis keleivių į kauną atvežė netaip mažai. Į Kauną tokiu laiku rgreituoju važiuoti ir atvykti 7:42h (manau) yra "pats tas". Ypač vasarą. O iš Kauno 8:08h į Vilnių dvivagonio aukščio netgi buvo mažoka. Pasiguosti galima, kad šiandien ketvirtadienis. O jei būtų pirmadienis?
                      Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų trivagonis dviaukštis.
                      Paskutinis taisė Vitas; 2013.06.27, 13:50. Priežastis: Buvo klaida

                      Comment


                        turėjai aišku omenyje: važiuoti tūrėtų trivagonis

                        Comment


                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Šiandien rytą pastebėjau, kad iš Vilniaus 6:20h (Nr 813) išvažiavęs dvivagonis dviaukštis keleivių į kauną atvežė netaip mažai. Į Kauną tokiu laiku rgreituoju važiuoti ir atvykti 7:42h (manau) yra "pats tas". Ypač vasarą. O iš Kauno 8:08h į Vilnių dvivagonio aukščio netgi buvo mažoka. Pasiguosti galima, kad šiandien ketvirtadienis. O jei būtų pirmadienis?
                          Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų dvivagonis.
                          Ypač dabar, kai dalis reisų nevažiuoja dėl remonto, likę traukiniai turėtų būti ilgesni..

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Ypač dabar, kai dalis reisų nevažiuoja dėl remonto, likę traukiniai turėtų būti ilgesni..
                            faktas kaip blynas, bet tai LG - ne motais...

                            Vakar vaziavau Vilnius -Kaunas 16:42h.

                            Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.

                            Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?

                            Comment


                              Nuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.
                                Kodėl neteks?

                                Comment


                                  Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimą
                                  Kodėl neteks?
                                  Dėl 68 autobuso.

                                  Comment


                                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                    Dėl 68 autobuso.
                                    tikrai nemanau, jog neteks. Mazai kas mainys idelu susiseikima gelezinkeliu su Vilniaus paciu centru, ji pasiekiant per 20min. su LG i Zuoko ismislus persedinejant

                                    Comment


                                      Dar ir kaip dalis mainys, nes sutaupys virš 100 Lt per mėnesį.

                                      Comment


                                        Reikia LG keisti savo terminuotų bilietų strategiją nes jie akivaizdžiai per brangūs.
                                        Dear Sir,

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Dar ir kaip dalis mainys, nes sutaupys virš 100 Lt per mėnesį.
                                          Mažiau. Iki naujųjų metų d.d. Lentvaris - Vilnius buvo 108 lt, dabar 79.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X