Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    vlaky.net

    Comment


      Bevartant nuotraukas atradau įdomų dalyką, kad Estijoj EVR ER2T-2207/2208 sudarytas iš trijų vagonų, o ne iš keturių kaip turėtų būti. Kilo klausimas kodėl Lietuvoje nieko panašaus nesugalvojama su ER9M, kadangi vakare paskutiniais reisais jie beveik tušti važinėja. Nuoroda, kur galima tai pamatyti http://gallery.balticrailpics.net/di...lbum=10&pos=95
      Paskutinis taisė audriusktu; 2010.03.31, 22:25.

      Comment


        Reikia kapitalinio motorinio vagono perdarymo i motorini su valdymo kabina. Taip padare estai. Traukini sudaro du motoriniai (prikabinamas ir su valdymo kabina) ir bemotoris su valdymo kabina. Trivagonis - vienas motorinis ir du bemotoriniai su valdymo kabinomis - pagal konstrukcija nenumatyti. Galima butu perdarineti ir suformuoti toki traukini, bet jo dinamines charakteristikos (isibegejimo pagreitis, greitis ir kt.) butu prastos del per mazos vieno motorinio vagono galios.

        Comment


          Nelabai smagu būdavo, kada nusipirkus 2 klasės bilietą vietoje išsvajoti dviaukščio elektrinio traukinio atvažiuodavo ER9M. Pradėjus važinėti trečiam dviaukščiui, tokių nutikimų lyg ir nepasitaikė.
          Bet balandžio 19-30 d.d. dėl kelio remonto darbų, kiek suprartau - dėl eismo tarpstotyje Vievis_Žasliai tik vienais bėgiais ne kelias valandas per dieną, o ilgą laiką ištisai, bus kažkiek keičiamas tvarkaraštis. Vieni traukiniai važiuos anksčiau, kito vėliau, nuimtio neradau nė vieno.
          Tačiau įdomiai gaunasi su greituoju elektriniu traukiniu, kuris iš Vilniaus išv. 16:30h, iš Kauno 17:50h.(išvyks 18:00h). Apie jį www.litrail.lt parašyta:
          "Balandžio 19-29 d.d. važiuos maršrutu Vilnius-Kaunas dyzeliniu sąstatu (3 klasė) nuo Kaišiadorių pakeistu tvarkaraščiu: Kaišiadorys 17.14-15, Kaunas atv.17.40. Ruože N.Vilnia-Vilnius nevažiuos.
          Panašu, kad vietoje dviaukščio elektriniio traukiniu tame laikotarpyje EJ819/EJ820 važinės DR1A (o gal D1 ?). Gal kažkuriam laikui dėl remonto kontaktiniame tinkle bus atjungiama elektros srovė? Bet įkandin (iš Vilniaus 16:35h) elektrinis traukinys važiuos...
          Įdomu...

          Comment


            Tikriausiai bus atjungiamas elektros tiekimas dėl remonto darbų.
            Apie tai nerašo, bet tikėtina, kad kai kuriuos lėtus elektrinius temps šilumvežis.

            Comment


              Neįgalieji pasinaudoja žemagrindžio traukinio privalumu. Žmogus su vežimėliu jau užvažiavęs, nespėjau nutraukti.

              Comment


                [QUOTE=Vytautas_LT;428068]Neįgalieji pasinaudoja žemagrindžio traukinio privalumu. Žmogus su vežimėliu jau užvažiavęs, nespėjau nutraukti.

                Atvaizdas
                [/QUOTE6

                štai už tokį įrengimą ir foto iš karto 10 balų, jei tik galima būtų vertint ! Įdomu, kaip neįgaliąjam tektų iššsiropšti iš DR1A...

                Comment


                  [QUOTE=statyba;428158]
                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Neįgalieji pasinaudoja žemagrindžio traukinio privalumu. Žmogus su vežimėliu jau užvažiavęs, nespėjau nutraukti.

                  Atvaizdas
                  [/QUOTE6

                  štai už tokį įrengimą ir foto iš karto 10 balų, jei tik galima būtų vertint ! Įdomu, kaip neįgaliąjam tektų iššsiropšti iš DR1A...
                  Jeigu is DR1A, tai nebent issokimo su vezimeliu budu.......

                  Comment


                    Tai tam specialūs liftai. Atkreipkite dėmesį, kad jie stovi kai kuriose didesnėse stotyse. Bet mažesnėse stotyse tikrai kiltų problemų.

                    Comment


                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Neįgalieji pasinaudoja žemagrindžio traukinio privalumu. Žmogus su vežimėliu jau užvažiavęs, nespėjau nutraukti.
                      štai už tokį įrengimą ir foto iš karto 10 balų, jei tik galima būtų vertint ! Įdomu, kaip neįgaliąjam tektų iššsiropšti iš DR1A...
                      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                      Jeigu is DR1A, tai nebent issokimo su vezimeliu budu.......
                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      Tai tam specialūs liftai. Atkreipkite dėmesį, kad jie stovi kai kuriose didesnėse stotyse. Bet mažesnėse stotyse tikrai kiltų problemų.
                      O tai ką, kiba autobusų stotyse tokie patys liftai yra? Man dar tokių neteko matyti... Įdomu, kaip neįgalusis vežimėlyje įliptų į autobusą ir važiuotų, tarkim, iš Vilniaus į Kėdainius. Kita vertus, įdomu už kokias lėšas pagal įstatymą (ir realiai) tokia įranga perkama.
                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Prisiminiau vaikystę. Alytuje gyveno (gal ir dabar dar gyvena, nes nebuvo labai senas) neįgalusis - be kojų virš kelių. Mieste jis važinėdavo su tokiu primityviu vežimėliu - lenta su ratukais. Pasistumdavo rankomis, kuriose laikė kaladėles su rankenomis. Pats įlipdavo ir į autobusą, tik kartais paprašydavo įkelti jo lentą su ratukais.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tikriausiai bus atjungiamas elektros tiekimas dėl remonto darbų.
                          Apie tai nerašo, bet tikėtina, kad kai kuriuos lėtus elektrinius temps šilumvežis.
                          Būtų įdomu sulaukti nuotraukų su šilumvežio tempiamu (o gal stumiamu?) elektriniu traukiniu Vievio ar Žaslių stotyse

                          Comment


                            Vakar netampė. Bet gali būti, jog kurią dieną ar kelias, kai bus permontuojamas kontaktinis tinklas, šilumvežio gali prireikti.

                            Comment


                              Vievio geležinkelio stotyje atliekami vieno traukinių priėmimo-išleidimo kelio ilginimo darbai. Kadangi šis kelias yra tiesiamas šalia nelyginės krypties pagrindinio kelio, traukinių eismas šiuo keliu nutrauktas. Abiejų krypčių traukiniai iki 2010-04-30 tarpstočiu Vievis- Žasliai važiuos vienu lyginiu keliu. Kontaktinio tinklo įtampa bus išjungta ir elektrinius traukinius trauks šilumvežiai tik kitos savaitės pabaigoje, kai šalia nutiesto kelio esančių naujųjų atramų bus montuojamas kontaktinis tinklas.

                              Comment


                                Šiandien vietoj dviaukščio, išv. iš Vilniaus apie 16:30 vyko DR1A.

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Šiandien vietoj dviaukščio, išv. iš Vilniaus apie 16:30 vyko DR1A.
                                  Dyzelinis traukinys šiuo maršrutu važiuos iki 2010-04-30, o įsigaliojus naujam traukinių eismo grafikui (2010 gegužės pabaigoje) jis šiuo maršrutu važiuos nuolatos.

                                  Comment


                                    Tai ka, pritruko elektriniu traukiniu ar tokiu budu tarp Vilniaus ir Kauno bus siunciami dyzeliniai traukiniai?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Tai ka, pritruko elektriniu traukiniu ar tokiu budu tarp Vilniaus ir Kauno bus siunciami dyzeliniai traukiniai?
                                      Tokiu būdu bus atsisakyta rezervinio dyzelinių traukinių gainiojimo iš/į Kauną po remontų ir techninių priežiūrų.

                                      Comment


                                        Tą ir turėjau omenyje. O kaip su Radviliškiu? Ar nevertėtų atgaivinti tik šiek tiek kitokiu variantu dyzelinio traukinio bent penktadieniais į Šiauliuis per Kauną, o sekmadieniais - iš Šiaulių per Kauną į Vilnių?

                                        Beje, ketvirtadienį mačiau vietoj elektrinio laikinai paleistą dyzelinį traukinį Vilnius - Kaunas Lentvaryje. Lentvaryje jis nestoja, bet pro langus matėsi, kad keleivių mažai.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 09:08.

                                        Comment


                                          Sveiki,

                                          būčiau labai dėkinga už patarimą.

                                          Rytoj planuojame su vaikais važiuoti traukiniu iš Vilniaus į Kauną ir atgal. Kelionės esmė - pasivažinėti traukiniu. Vaikai "normaliu" traukiniu nevažiavę, tik Siauruku. Rytoj pagal Litrail infromaciją mums tinkamu metu važiuoja šie traukiniai:

                                          EJ815, EJ 820
                                          E877, E884
                                          D393, D394

                                          Gal galėtumėte patarti, kurie iš šių traukinių galėtų būti įdomesni vaikams? Ar apibūdinti, kuo jie skiriasi. Radau tik tiek info, kad D - dyzelinis, E - elektrinis. Bet kuo jie skiriasi viduje, taip pat nežinau...
                                          Maždaug prieš 15 metų iš Vilniaus į Kauną veždavo toks senas traukinys su kupe (važiuodavo iki Šeštokų). Ar jis dar važinėja?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X