Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Bevartant nuotraukas atradau įdomų dalyką, kad Estijoj EVR ER2T-2207/2208 sudarytas iš trijų vagonų, o ne iš keturių kaip turėtų būti. Kilo klausimas kodėl Lietuvoje nieko panašaus nesugalvojama su ER9M, kadangi vakare paskutiniais reisais jie beveik tušti važinėja. Nuoroda, kur galima tai pamatyti http://gallery.balticrailpics.net/di...lbum=10&pos=95Paskutinis taisė audriusktu; 2010.03.31, 22:25.
Comment
-
Reikia kapitalinio motorinio vagono perdarymo i motorini su valdymo kabina. Taip padare estai. Traukini sudaro du motoriniai (prikabinamas ir su valdymo kabina) ir bemotoris su valdymo kabina. Trivagonis - vienas motorinis ir du bemotoriniai su valdymo kabinomis - pagal konstrukcija nenumatyti. Galima butu perdarineti ir suformuoti toki traukini, bet jo dinamines charakteristikos (isibegejimo pagreitis, greitis ir kt.) butu prastos del per mazos vieno motorinio vagono galios.
Comment
-
Nelabai smagu būdavo, kada nusipirkus 2 klasės bilietą vietoje išsvajoti dviaukščio elektrinio traukinio atvažiuodavo ER9M. Pradėjus važinėti trečiam dviaukščiui, tokių nutikimų lyg ir nepasitaikė.
Bet balandžio 19-30 d.d. dėl kelio remonto darbų, kiek suprartau - dėl eismo tarpstotyje Vievis_Žasliai tik vienais bėgiais ne kelias valandas per dieną, o ilgą laiką ištisai, bus kažkiek keičiamas tvarkaraštis. Vieni traukiniai važiuos anksčiau, kito vėliau, nuimtio neradau nė vieno.
Tačiau įdomiai gaunasi su greituoju elektriniu traukiniu, kuris iš Vilniaus išv. 16:30h, iš Kauno 17:50h.(išvyks 18:00h). Apie jį www.litrail.lt parašyta:
"Balandžio 19-29 d.d. važiuos maršrutu Vilnius-Kaunas dyzeliniu sąstatu (3 klasė) nuo Kaišiadorių pakeistu tvarkaraščiu: Kaišiadorys 17.14-15, Kaunas atv.17.40. Ruože N.Vilnia-Vilnius nevažiuos.
Panašu, kad vietoje dviaukščio elektriniio traukiniu tame laikotarpyje EJ819/EJ820 važinės DR1A (o gal D1 ?). Gal kažkuriam laikui dėl remonto kontaktiniame tinkle bus atjungiama elektros srovė? Bet įkandin (iš Vilniaus 16:35h) elektrinis traukinys važiuos...
Įdomu...
Comment
-
[QUOTE=Vytautas_LT;428068]Neįgalieji pasinaudoja žemagrindžio traukinio privalumu. Žmogus su vežimėliu jau užvažiavęs, nespėjau nutraukti.
Atvaizdas
[/QUOTE6
štai už tokį įrengimą ir foto iš karto 10 balų, jei tik galima būtų vertint ! Įdomu, kaip neįgaliąjam tektų iššsiropšti iš DR1A...
Comment
-
[QUOTE=statyba;428158]Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNeįgalieji pasinaudoja žemagrindžio traukinio privalumu. Žmogus su vežimėliu jau užvažiavęs, nespėjau nutraukti.
Atvaizdas
[/QUOTE6
štai už tokį įrengimą ir foto iš karto 10 balų, jei tik galima būtų vertint ! Įdomu, kaip neįgaliąjam tektų iššsiropšti iš DR1A...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNeįgalieji pasinaudoja žemagrindžio traukinio privalumu. Žmogus su vežimėliu jau užvažiavęs, nespėjau nutraukti.Parašė AB13 Rodyti pranešimąJeigu is DR1A, tai nebent issokimo su vezimeliu budu.......Parašė sknts Rodyti pranešimąTai tam specialūs liftai. Atkreipkite dėmesį, kad jie stovi kai kuriose didesnėse stotyse. Bet mažesnėse stotyse tikrai kiltų problemų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Prisiminiau vaikystę. Alytuje gyveno (gal ir dabar dar gyvena, nes nebuvo labai senas) neįgalusis - be kojų virš kelių. Mieste jis važinėdavo su tokiu primityviu vežimėliu - lenta su ratukais. Pasistumdavo rankomis, kuriose laikė kaladėles su rankenomis. Pats įlipdavo ir į autobusą, tik kartais paprašydavo įkelti jo lentą su ratukais.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikriausiai bus atjungiamas elektros tiekimas dėl remonto darbų.
Apie tai nerašo, bet tikėtina, kad kai kuriuos lėtus elektrinius temps šilumvežis.
Comment
-
Vievio geležinkelio stotyje atliekami vieno traukinių priėmimo-išleidimo kelio ilginimo darbai. Kadangi šis kelias yra tiesiamas šalia nelyginės krypties pagrindinio kelio, traukinių eismas šiuo keliu nutrauktas. Abiejų krypčių traukiniai iki 2010-04-30 tarpstočiu Vievis- Žasliai važiuos vienu lyginiu keliu. Kontaktinio tinklo įtampa bus išjungta ir elektrinius traukinius trauks šilumvežiai tik kitos savaitės pabaigoje, kai šalia nutiesto kelio esančių naujųjų atramų bus montuojamas kontaktinis tinklas.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąŠiandien vietoj dviaukščio, išv. iš Vilniaus apie 16:30 vyko DR1A.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ka, pritruko elektriniu traukiniu ar tokiu budu tarp Vilniaus ir Kauno bus siunciami dyzeliniai traukiniai?
Comment
-
Tą ir turėjau omenyje. O kaip su Radviliškiu? Ar nevertėtų atgaivinti tik šiek tiek kitokiu variantu dyzelinio traukinio bent penktadieniais į Šiauliuis per Kauną, o sekmadieniais - iš Šiaulių per Kauną į Vilnių?
Beje, ketvirtadienį mačiau vietoj elektrinio laikinai paleistą dyzelinį traukinį Vilnius - Kaunas Lentvaryje. Lentvaryje jis nestoja, bet pro langus matėsi, kad keleivių mažai.Paskutinis taisė Al1; 2010.04.23, 09:08.
Comment
-
Sveiki,
būčiau labai dėkinga už patarimą.
Rytoj planuojame su vaikais važiuoti traukiniu iš Vilniaus į Kauną ir atgal. Kelionės esmė - pasivažinėti traukiniu. Vaikai "normaliu" traukiniu nevažiavę, tik Siauruku. Rytoj pagal Litrail infromaciją mums tinkamu metu važiuoja šie traukiniai:
EJ815, EJ 820
E877, E884
D393, D394
Gal galėtumėte patarti, kurie iš šių traukinių galėtų būti įdomesni vaikams? Ar apibūdinti, kuo jie skiriasi. Radau tik tiek info, kad D - dyzelinis, E - elektrinis. Bet kuo jie skiriasi viduje, taip pat nežinau...
Maždaug prieš 15 metų iš Vilniaus į Kauną veždavo toks senas traukinys su kupe (važiuodavo iki Šeštokų). Ar jis dar važinėja?
Comment
Comment