"...modernus kelio taisymo mašinų kompleksas, kurį sudaro austrų firmos „Plasser und Theurer“ pagrindinė kelio taisymo mašina 09-32CSM, kurios privalumas tas, kad valdant kompiuteriu automatiškai atstatoma taisyklinga kelio geometrija, kelio stabilizavimo mašina DGS ir kelio balasto planiravimo mašina BDS-200." Daugiau: http://www.mokslasirtechnika.lt/moks...modern-ja.html
Jau seniai norėjau paklausti: kam skirtos šios motrisės? Tokių mačiau Panevėžyje ir Jonavoje. Pernai liepą ar rugpjūtį važiuodamas traukiniu iš Kauno į Jonavą netyčia užtaikiau ant vokiečių railfanų grupelės (tai jau esu aprašęs šiame forume, berods temoje "Kelionė traukiniu"). Jų buvo 5 ar 6; išlipo Jonavoje ir persėdę į štai tokią motrisę nuvažiavo Kėdainių kryptimi.
Taigi kam šios motrisės skirtos? Kiek keleivių į jas telpa? Kiek jos gali nuvažiuoti? Kiek LG jų turi ir kam jas naudoja? Ar galima jas pritaikyti komerciniam reguliariam keleivių vežimui į labai atokias vietas (pvz.: Radviliškis-Pagėgiai, Šiauliai-Joniškis, Utena-Švenčionėliai arba Mažeikiai-Naujoji Akmenė)?
Tai kelininkų technika. Vežioja darbininkus, arba išvis dviese važiuoja kokių smulkių remonto darbų atlikti. Privirinti kokią iešmo rodyklę ir panašiai ("svarkės" kabelis apvyniotas ant autosankabos). Valdymas kaip automoblio, mech. pavarų dėžė.
Comment