Truputį atnaujinimo iš Mažeikių, užfiksavau prieš savaitę šią technika stotyje. Keitė pervažos bėgius, darbo meto nepavyko užfiksuoti, greitai susisuko.
Geležinkelininkų dienos proga šiandien Kauno GS buvo demonstruojama geležinkeliečių technika. Niekada nebūčiau pamanęs, kad geležinkelį prižiūri tiek įvairios technikos. Didžioji dalis jos atvyko iš Jonavos, nes Kauno depas yra per mažas viską sutalpinti.
Kelios apžvalginės nuotraukos.
Šaunu, kad Lietuvos geležinkeliai suorganizavo tokį renginį, nors mieliau būčiau iš arčiau apžiūrėjęs keleivinius traukinius ar vieną kitą šilumvežį, paslaugūs geležinkeliečiai kelių priežiūros technika sugebėjo sudominti net ir tokį diletantą kaip aš
2012m. lapkričio 22 d. 8:20h. į Kauno geležinkelio stotį atvažiavo šilumvežis M62 (šonuose su užrašu "keleivinis"), traukiantis mėlynos spalvos į keleivinį panašų vagoną su srovės ėmikliais (pantografais, kaip elektrinio traukinio) ir "mansarda" ant stogo. Iš dviejų pantografų pakeltas buvo (kontaktinį laidą siekė) tik vienas. Ant vagono šonų buvo užrašai "Laboratorija kontaktnoj seti" (rus) ir "BČ" (rus).
Šilumvežis manevravo, vagonas 40 minučių stovėjo antrame kelyje. Kai šis "minisąstatas" pajudėjo atgal į Vilnių (9:00h), abu pantografai buvo nuleisti.
Comment