Pirmose trejose nuotraukose esantys kranai prieš gerą mėnesį dirbo aplink Telšius. Ne kartą juos mačiau Telšių stotyje statant naujus iešmus , bei demontuojant senus. Beje kam skirtas ELB1-20/29 ?
Trečiadienį uostamiestyje apsilankė išskirtinė transporto priemonė - geležinkelio bėgiais važiuoti galintis sunkvežimis.
"Mercedes-Benz" priklausančios "Unimog" markės, pagarsėjusios specializuota didelio pravažumo technika, modelis U423, pritaikytas važiuoti ne tik keliais, bet ir bėgiais, į uostamiestį atkeliavo tiesiai iš logistikos parodos Miunchene.
Vakar su jo panaudojimo galimybėmis buvo supažindinti uostamiesčio geležinkelininkai, uosto bei pramonės įmonių atstovai.
Plasser & Theurer USP 2000 SW. Stovi Kauno geležinkelio stotyje 1435mm kelyje. Kito forumiečio skaičiau parašyta , kad nuomojami iš lenkijos RB vėžei , bet ant šio buvo parašyta "Geležinkelio tiesimo centras". Tai LG savo turi , arba nusipirko tokį.
Plasser & Theurer USP 2000 SW. Stovi Kauno geležinkelio stotyje 1435mm kelyje. Kito forumiečio skaičiau parašyta , kad nuomojami iš lenkijos RB vėžei , bet ant šio buvo parašyta "Geležinkelio tiesimo centras". Tai LG savo turi , arba nusipirko tokį.
Būtų Lenkijos geležinkelių, tai būtų lyg su tokiais dideliais žibintais apačioje (iš tikrųjų - ten ne vieni žibintai po tais dideliais stiklais). Kiek įžiūriu (o nuotraukoje šioje temoje anksčiau matyti geriau, matyt - fotografuota gersniu oru) sukabinimas rusiškas. Tai tur būt čia ta kelio mašina tikrai priklauso Geležinkelių tiesimo centrui, tik ratai pakeisti 1435 mm vėžei, nes "Rali_Baltica" ruožui nuo Lenkijos apsienio iki Kauno kelio mašinų reikės.
O gal aš klystu????????
Comment