LT-1 ar galetum supažindinti su šilumvežio M62 valdymo mazgais?
Na nezinau, ka turi omenyje sakydamas valdymo mazgais Siaip tai nemodernizuotame M-62 valdymas kaip ir kituose rusiskuose lokomotyvuose. Kita vertus, labai smulkiai ir negaliu papasakoti - nesu lokomotyvu ukio darbuotojas
Na nezinau, ka turi omenyje sakydamas valdymo mazgais Siaip tai nemodernizuotame M-62 valdymas kaip ir kituose rusiskuose lokomotyvuose. Kita vertus, labai smulkiai ir negaliu papasakoti - nesu lokomotyvu ukio darbuotojas
Na domejausi apie modernizuotą M62 lokomotyvą. Apie paprastesiunių valdymą daug maž žinau
Dekui už informacija. Tik tada kam yra reikalingas pedalas po valdymo pultu?
Kas del svirciu tai teisingai - ta kur foto auksciau - tiesioginis lokomotyvo stabdis , o ta zemiau - viso sastato (tame tarpe ir lokomotyvo) automatiniai stabdziai. Kas del pedalu, tai tiksliai nepamenu kokiame lokomotyve kuris ka daro, bet tie pedalai ivairiuose lokomotyvuose ir dyzeliniuose traukiniuose atlieka viena is siu funkciju - smelio padavimas po ratais, garsaus signalo ijungimas, budrumo prietaiso pedalas. Kai kuriuose lokomotyvuose buna ne vienas pedalas. M-62 pedalas berods paduoda smeli po ratais.
Na domejausi apie modernizuotą M62 lokomotyvą. Apie paprastesiunių valdymą daug maž žinau
Modernizuotame 2M-62 stabdziu valdymo svirtys tokios pat kaip ir nemodernizuotame, tik kontroleris jau paprasta rankenele o ne vairas. Ir aisku, 2M-62M jau prifarsiruotas elektronikos, kompiuteriu..
Modernizuotame 2M-62 stabdziu valdymo svirtys tokios pat kaip ir nemodernizuotame, tik kontroleris jau paprasta rankenele o ne vairas. Ir aisku, 2M-62M jau prifarsiruotas elektronikos, kompiuteriu..
O tiesa Lietuva kada nors turejo tokiu silumveziu kaip TE-3 as atsimenu mazas kai buvau tai per Kazlu Ruda jie neretai pravaziuodavo buvo kokie 1985 metai
Na laimingai pasibaige tada tavo pasakotas ivykis. Siaip yra reglamentuoti instrukcijose visu (masinisto, stoties budetojo, traukiniu eismo tvarkdario, regiono budetojo) veiksmai, ka tokiu atveju daryti.
2005 metais kenoje taip gerai nebuvo.. Per mazai buvo laiko ka nors pakeisti, be to taip jau susdeste ir nepalankios aplinkybes..:
O tiesa Lietuva kada nors turejo tokiu silumveziu kaip TE-3 as atsimenu mazas kai buvau tai per Kazlu Ruda jie neretai pravaziuodavo buvo kokie 1985 metai
Na as nezinau tiklsiai kam jie priklause, bet ir as tokiu metu mazas buvau ir i vilniu atvykes matydavau juos. Aisku butu galima pasiklausti pas senesnius lokomotyvininkus..
Jo idomu butu apie juos suzinot ten ta pati karta kaip ir TEP-60
Netgi masinisto valdymo pultas panasus, tik vat pas mus TEP-60 dar explotuojami o TE-3 ne, kaip suprantu TE-3 pakeite 2TE10 ir 2TE116 laikui begant
Na as nezinau tiklsiai kam jie priklause, bet ir as tokiu metu mazas buvau ir i vilniu atvykes matydavau juos. Aisku butu galima pasiklausti pas senesnius lokomotyvininkus..
Jo idomu butu apie juos suzinot ten ta pati karta kaip ir TEP-60
Netgi masinisto valdymo pultas panasus, tik vat pas mus TEP-60 dar explotuojami o TE-3 ne, kaip suprantu TE-3 pakeite 2TE10 ir 2TE116 laikui begant
Ne, TE-3 pakeite 2M-62. Ten pas juos labai daug kas vienoda.
Bet TE-3 turejo 1500AG M62 sekcija 1000AG, 2TE10 sekcija irgi 1500AG, pas kaimyna savo tada klausiau kodel lietuvai nebuvo skirta 2TE10 pasak jo cia pagal kelio profili ir stociu ilgius jie nereikalngi pilnai uztenka 2M62, jis tiesa labai antipatija jaucia TEP-60 sako triperis ten ir t.t nera net ka lygint su M62 kas liecia aptarnavima ir darba juose
Bet TE-3 turejo 1500AG M62 sekcija 1000AG, 2TE10 sekcija irgi 1500AG, pas kaimyna savo tada klausiau kodel lietuvai nebuvo skirta 2TE10 pasak jo cia pagal kelio profili ir stociu ilgius jie nereikalngi pilnai uztenka 2M62, jis tiesa labai antipatija jaucia TEP-60 sako triperis ten ir t.t nera net ka lygint su M62 kas liecia aptarnavima ir darba juose
na kiekvienas turi savo nuomone.. O M-62 ir TEP-60 nelabai ir imanoma lyginti, nes jie kardinaliai skirtingi - pirmasis krovininis, antrasis keleivinis.
Pasiskaicius atrodo, kad gelezinkelieciams amzini baliukai
Klausimas: Kaip ir iš kur yra užvedamas M62 lokomotyvas? (pasakykit gal nuvarysim ) aisku juokauju
kabinoj prie kaloriferio tumbleris yra ijungi su juo kuro siurbli, ir paskui raudona knopke ispaudi ir lauki kol apsipils dumais tik tiek zinau siaip masinu skyriuj dar garantuoju kazka ijungt reikia
Pasiskaicius atrodo, kad gelezinkelieciams amzini baliukai
Klausimas: Kaip ir iš kur yra užvedamas M62 lokomotyvas? (pasakykit gal nuvarysim ) aisku juokauju
Pasiskaicius atrodo, kad gelezinkelieciams amzini baliukai
Klausimas: Kaip ir iš kur yra užvedamas M62 lokomotyvas? (pasakykit gal nuvarysim ) aisku juokauju
Iš kabinos, arba tiesiai iš aukštos įtampos kameros.
Comment