Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantama
O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
M62 modernizacijos nenusimato?
Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?
Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
Ten yra Radviliskio - Pagegiu rinktinis traukinys. Kaip jau rasiau, modernizacijos programa eina i pabaiga. Kokie bus nauji sprendimai (ar dar bus modernizuojama, ar dar perkama nauju), pamatysime veliau.
Del M62 remotorizavimo tiksliai nepasakysiu.
16 kartu per diena is esmes reiskia kas valanda ar dar dazniau... tai jau sis tas
Beje, dar mazas klausimas LT-1
Kodel dalis 2M62 buvo remotorizuoti, o kita dalis modernizuoti? Ar nevertejo modernizuoti visu? Ir kiek ilgai dar LG planuoja 2M62 naudoti apskritai?
Na sakai ar nevertejo modernizuoti visu.. O kodel neklausi, ar nevertejo nemodernizuoti, neremotorizuoti, o pirkti tik Siemensus? Viskas turi buti paskaiciuota ekonomiskai. Pinigu juk nera tiek kiek nori.. O remotorizacija uz modernizacija pigesne keleta kartu. Todel ir buvo nuspresta taip daryti. Kita vertus, esminiai sprendimai del lokomotyvu ukio atnaujinimo priimti pries keleta metu, kai generaliniu dar Birziskis buvo. Jei dabar butu kuriama panasi strategija, turbut kazkas skirtusi.. Na bet kaip ten bebutu, manyciau, jog lokomotyvu ukio atnaujinimas yra labai sekmingas projektas. Na bet visada galima padaryti dar geriau...
O kas del naudojimo, tai modernizuotus planuojama naudoti apie 15-20 metu, remotorizuotus - 10-15 metu.
tai buvo labai seniai.. Pastaruosius keletą (o gal ir daugiau) metu priklause ir po modernizacijos priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (apie tai byloja uzrasas ant sono - LT-1).
P.S. kodėl modernizuojant nedėjo 16 cilindrų 3000 AJ CAT variklių į 2M62? Permažas svoris mkės sunkesniems sąstatams. Kaip vieninteliam Latvijoje sekasi su tokiu varikliu?
Tai kodėl ne į Klaipėdą? Tiesiogiai įtakoja "Klaipėdos naftos" darbą kompresoriai silpni.
P.S. kodėl modernizuojant nedėjo 16 cilindrų 3000 AJ CAT variklių į 2M62? Permažas svoris mkės sunkesniems sąstatams. Kaip vieninteliam Latvijoje sekasi su tokiu varikliu?
. O kodel nedejo galingesniu varikliu nezinau - tai buvo sprendziama seniai... O kaip latviu silumveziui sekasi negirdejau..
Šiandien pavakare su šio forumo dalyviu Niku buvome nulėkę į Pakenės stotelę, esančią tarp Kyviškių ir Kenos stočių. Traukinių judėjimas vakare nemažas: pravažiuoja du tarptautiniai traukiniai ("Lietuva" Vilnius - Maskva ir "Jantar" Kaliningradas - Maskva) ir krūva prekinių traukinių. Įkeliu šios dienos nuotraukas ir tikiuosi, jums bus įdomu pažiūrėt.
Prekinis traukinys su 2M62k-0180, eina į Kyviškių pusę:
Baltarusių 2TE10U-0389 ("Fantomas"):
ir dar vienas prekinis su originaliu lokomotyvu 2M62-0056 ("Marusia"):
Teigdamas, kad tai originalus lokomotyvas, turiu omenyje, kad jis nėra modernizuotas ar remotorizuotas. Įdomu, kiek tokių dar išlikusių yra ir kokie jų numeriai?
Jei neklystu, kažkuriame poste buvo užsimenama, kad šilumvežių 2M62 modernizacija ir remotorizacija eina į pabaigą. O ką darys su senais lokomotyvais, kurie nei remotorizuoti, nei modernizuoti?
Spėju, kad dar važinės ilgiausiai 2-4 metus ir eis į metalo laužą..
Šiandien apie 18 valandą pro Kyviškes nuo Kenos pusės aplinkeliu į Vaidotus pravažiavo prekinis traukinys, kurį traukė du lokomotyvai 2M62-0516 ir 0048 (spėju, kad ir antras šilumvežis buvo valdomas iš vienos kabinos.t.y. pirmojo šilumvežio). Sąstatą sudarė 78 vagonai(!).
Šiandien apie 18 valandą pro Kyviškes nuo Kenos pusės aplinkeliu į Vaidotus pravažiavo prekinis traukinys, kurį traukė du lokomotyvai 2M62-0516 ir 0048 (spėju, kad ir antras šilumvežis buvo valdomas iš vienos kabinos.t.y. pirmojo šilumvežio). Sąstatą sudarė 78 vagonai(!).
Įdomu, kokia jo masė gali būti?
Svoris buvo be keliu tonu 6200. Valde tuos silumvezius kiekvieno ju masinistai, o ne is vienos kabinos abu.
Ne bandymai... Tiesiog kartais traukiniu buna i viena puse daugiau nei i kita, tad sukabinami 2 silumveziai ir veza sunkesni satata. Taip daryti tik tada ir apsimoka, kai yra atliekamos traukos. O anuo atveju (kai buvo vezamas 71 vagonas, 6200 tonu) neracionaliai isnaudojama trauka. Galima teoriskai "isskaidyti" taip - vienas silumvezis veza maksimaliai kiek jam leista, t.y. 5000 tonu, o kitam belieka tik 1200 tonu. O juk galetu abu atskirai vezti 10000 tonu (po 5000)..
Comment