Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai baltarusiai TEM-TMH pavadinoTMЭ1? Ar čia jų pačių naujasis kūrinys?
    Al, įsižiūrėk, čia gi ČME3M o jie jį pavadino TME1 )) buvęs ČME3-6364

    Comment


      #335 žinutėje pirmoje nuotraukoje šilumvežio priekyje matosi dėže su 2 ventiliatoriais viršuje. Kokia tos dėžes paskirtis? Dinaminio stabdžio varžos, aušinimo skysčio radiatoriai ar kas?

      Comment


        Parašė FeO Rodyti pranešimą
        #335 žinutėje pirmoje nuotraukoje šilumvežio priekyje matosi dėže su 2 ventiliatoriais viršuje. Kokia tos dėžes paskirtis? Dinaminio stabdžio varžos, aušinimo skysčio radiatoriai ar kas?
        variklio aušinimo blokas

        Comment


          Turiu viena klausima, koks skirtumas yra tarp krovininiu silumveziu (M62, ER20) ir manevriniu?, turi skirtingas paskirtis, skirtingus vagonus tampo ar kaip?

          Comment


            Manevriniai (sąstatams kelynuose formuoti, nedideliems atstumams traukti)
            TEM2
            TGK2
            ČME3

            Comment


              Parašė Raptor Rodyti pranešimą
              Turiu viena klausima, koks skirtumas yra tarp krovininiu silumveziu (M62, ER20) ir manevriniu?, turi skirtingas paskirtis, skirtingus vagonus tampo ar kaip?
              iš esmės pagal techninį paruošimą, manevriniai nuo magistralinių skiriasi tuo, kad vieni pritaikyti greitai reversuoti savo judėjimo kryptį (manevriniai), kiti (magistraliniai) keičiant kabiną. Nors galimybė važiuoti "atbulai" turi visi lokomotyvai. Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).

              Comment


                Vilnius. ČME3MG-6339.

                Comment


                  Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                  iš esmės pagal techninį paruošimą, manevriniai nuo magistralinių skiriasi tuo, kad vieni pritaikyti greitai reversuoti savo judėjimo kryptį (manevriniai), kiti (magistraliniai) keičiant kabiną. Nors galimybė važiuoti "atbulai" turi visi lokomotyvai. Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).
                  Tamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
                  Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Tamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
                    Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.
                    O kaip TEM TMH lyginant su ČME3M įvairiais aspektais?
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Tamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
                      Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.
                      nu man įdomu ar kolegai teko tai reguliuoti pačiam?
                      tuo labiau forumietis domėjosi koks yra skirtumas tarp prekinio ir manevrinio ir keleiviniai čia ne prie ko..
                      reguliuok kaip nori, bet su tais pačiais ETV ir traukos pavara ir 2M62UM ir TEM TMH the same...
                      ir dar noriu patikslinti, kad CAT3512BHD ir CAT3512 DITA turi skirtingas galias, pirmas 1700 kW, antras 1455kW, o paskutinio traukai naudojama apie 1000 kW, t.y. apie 160 kW kiekvienam aširačiui... tai kam tos 8 ašis?...

                      Comment


                        Man šiaip yra svarbus rezultatas ir lyginant ČME3MG, TEM TMH traukos charakteristikų grafikus su 2M62M matau labai didelių skirtumų. Ką gi, tenka apgailestauti, kad lokomotyvus konstruojantys žmonės nejaučia esminių slirtumų tarp manevrinio ir prekinio magistralinio lokomotyvų, gal todėl, ten kur dirba (didelėse skirstymo stotyse) ČME3M ir TEM TMH nuo bėgių ir iešmų smėlį kastuvais tenka kasti.
                        Tamstos žiniai, kad Jūsų "kūriniai" nebuksuotų traukdami sunkius sąstatus, reikėtų padidinti sukibimo su bėgiais koeficientą. Tai galima padaryti padidinant ašinę apkrovą ( kas praktiškai neįmanoma) arba lokomotyve padidinti ašių skaičių (kas teoriškai neįmanoma).
                        Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
                        Tiesa esminių konstrukcinių skirtumų tarp paminėtų 3512 serijos vidaus degimo variklių neįžiūriu. Tik gal, kad HD yra šiek tiek "pajėginti".

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
                          Tikiuosi taip vadinamas "Busteris": Slug (railroad)



                          At low speeds, a diesel-electric locomotive prime mover is capable of producing more electric power than its traction motors can use effectively. Extra power would simply cause the wheels to slip and possibly overheat the traction motors. A slug increases the number of traction motors available to the locomotive, increasing both the pulling and braking power. In addition the load on each traction motor is reduced, which helps prevent overheating from excess current. Slugs typically carry ballast to increase their weight and improve traction. Large blocks of concrete are frequently used for this purpose, substituting for the weight of the now-absent prime mover.
                          Šaltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Slug_%28railroad%29

                          Comment


                            Parašė VLRD-1
                            Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).
                            Traukos reduktorių perdavimo skaičius teoriškai turėtų skirtis. Taip pat ilgalaikės traukos greitis, kuris paprastai magistraliniams apie 20, o manevriniams - apie 11 km/h.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Man šiaip yra svarbus rezultatas ir lyginant ČME3MG, TEM TMH traukos charakteristikų grafikus su 2M62M matau labai didelių skirtumų. Ką gi, tenka apgailestauti, kad lokomotyvus konstruojantys žmonės nejaučia esminių slirtumų tarp manevrinio ir prekinio magistralinio lokomotyvų, gal todėl, ten kur dirba (didelėse skirstymo stotyse) ČME3M ir TEM TMH nuo bėgių ir iešmų smėlį kastuvais tenka kasti.
                              Tamstos žiniai, kad Jūsų "kūriniai" nebuksuotų traukdami sunkius sąstatus, reikėtų padidinti sukibimo su bėgiais koeficientą. Tai galima padaryti padidinant ašinę apkrovą ( kas praktiškai neįmanoma) arba lokomotyve padidinti ašių skaičių (kas teoriškai neįmanoma).
                              Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
                              Tiesa esminių konstrukcinių skirtumų tarp paminėtų 3512 serijos vidaus degimo variklių neįžiūriu. Tik gal, kad HD yra šiek tiek "pajėginti".
                              gerai, tiek to..tik mindaugiečiai labai viską išmano super, tinka

                              Comment


                                Paneriai
                                TEM TMH-005

                                Comment


                                  Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                                  Tikrai taip.

                                  Comment


                                    Būtų įdomu sužinoti apie LG planus eksportuoti TEM TMH? Kažkada lyg ir buvo minėta, kad šilumvežis buvo pristatytas parodoje, o vienas ir išsiųstas į Rusiją "test drive'ui"? Ar yra ta linkme pasistūmėta, ar kol kas numatoma surinkinėti tik savo reikmėms?

                                    Comment


                                      Parašė audriusktu Rodyti pranešimą
                                      Vakar 2010 09 30 Palemono stotyje teko matyti manevruojant TEM TMH-002. Deja, nespėjau padaryti foto.
                                      TEM TMH-002 jau beveik kaip mėnuo nuolatinis Palemono stoties "gyventojas", pakeitęs vieną iš dviejų iki tol ten rezidavusių TEM2 (kompanijoje liko TEM2-328 ). Jei kam įdomu, galiu nofotografuot abu.

                                      P.S. Šianakt stotyje vėl nakvojo abu "mėlynieji" - TME2-328 ir TME2-2735
                                      Paskutinis taisė IksEr; 2011.02.18, 07:26.

                                      Comment


                                        Įdomus atvejis - TEM TMH 006 keturi aširačiai su iščiuožomis. Nežinau koks čia mašinistų indėlis, bet paskaitęs komentarus susidariau nuomonę, kad labiau techninis brokas.

                                        Comment


                                          stabdžių sistemos brokas? ar negi pačių aširačių?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X