Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė FeO Rodyti pranešimą#335 žinutėje pirmoje nuotraukoje šilumvežio priekyje matosi dėže su 2 ventiliatoriais viršuje. Kokia tos dėžes paskirtis? Dinaminio stabdžio varžos, aušinimo skysčio radiatoriai ar kas?
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąTuriu viena klausima, koks skirtumas yra tarp krovininiu silumveziu (M62, ER20) ir manevriniu?, turi skirtingas paskirtis, skirtingus vagonus tampo ar kaip?
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąiš esmės pagal techninį paruošimą, manevriniai nuo magistralinių skiriasi tuo, kad vieni pritaikyti greitai reversuoti savo judėjimo kryptį (manevriniai), kiti (magistraliniai) keičiant kabiną. Nors galimybė važiuoti "atbulai" turi visi lokomotyvai. Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).
Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTamsta ne visiškai teisus. Manevriniai lokomotyvai nuo prekinių ir keleivinių radikaliai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. Kiekvienas lokomotyvas projektuojamas ir jegainės sureguliuojamos priklausomai nuo lokomotyvo paskirties. Tarkim manevriniams lokomotyvams būtina su didele jėga pajudėti iš vietos ir ją palaikyti nuo 1 iki 30 km/h, keleivinio lokomotyvo jėgainė sureguliuojama taip, kad lokomotyvas tolygiai pajudėtų iš vietos ir savo jėgos neprarastų esant dideliems greičiams ir t.t.
Nežiūrint tai, kad 2M62M ir TEM TMH lokomotyvuose sumontuoti analogiški CAT 3512 vidaus degimo varikliai, tačiau TEM TMH jis per daug galingas. TEM TMH su sunkiu sąstatu pajudant iš vietos dažnai užsibuksuoja. Jeigu TEM TMH turėtų 8 ašis ir svertų bent jau 160 t., tada CAT3512 jam tiktų.
tuo labiau forumietis domėjosi koks yra skirtumas tarp prekinio ir manevrinio ir keleiviniai čia ne prie ko..
reguliuok kaip nori, bet su tais pačiais ETV ir traukos pavara ir 2M62UM ir TEM TMH the same...
ir dar noriu patikslinti, kad CAT3512BHD ir CAT3512 DITA turi skirtingas galias, pirmas 1700 kW, antras 1455kW, o paskutinio traukai naudojama apie 1000 kW, t.y. apie 160 kW kiekvienam aširačiui... tai kam tos 8 ašis?...
Comment
-
Man šiaip yra svarbus rezultatas ir lyginant ČME3MG, TEM TMH traukos charakteristikų grafikus su 2M62M matau labai didelių skirtumų. Ką gi, tenka apgailestauti, kad lokomotyvus konstruojantys žmonės nejaučia esminių slirtumų tarp manevrinio ir prekinio magistralinio lokomotyvų, gal todėl, ten kur dirba (didelėse skirstymo stotyse) ČME3M ir TEM TMH nuo bėgių ir iešmų smėlį kastuvais tenka kasti.
Tamstos žiniai, kad Jūsų "kūriniai" nebuksuotų traukdami sunkius sąstatus, reikėtų padidinti sukibimo su bėgiais koeficientą. Tai galima padaryti padidinant ašinę apkrovą ( kas praktiškai neįmanoma) arba lokomotyve padidinti ašių skaičių (kas teoriškai neįmanoma).
Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
Tiesa esminių konstrukcinių skirtumų tarp paminėtų 3512 serijos vidaus degimo variklių neįžiūriu. Tik gal, kad HD yra šiek tiek "pajėginti".
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
At low speeds, a diesel-electric locomotive prime mover is capable of producing more electric power than its traction motors can use effectively. Extra power would simply cause the wheels to slip and possibly overheat the traction motors. A slug increases the number of traction motors available to the locomotive, increasing both the pulling and braking power. In addition the load on each traction motor is reduced, which helps prevent overheating from excess current. Slugs typically carry ballast to increase their weight and improve traction. Large blocks of concrete are frequently used for this purpose, substituting for the weight of the now-absent prime mover.
Comment
-
Parašė VLRD-1Tarkim TEM TMH ir 2M62UM pagal savo galimybes nieko nesiskiria, tik tuo ką aprašiau (išskyrus aišku bendro riedmens galingumo).
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąMan šiaip yra svarbus rezultatas ir lyginant ČME3MG, TEM TMH traukos charakteristikų grafikus su 2M62M matau labai didelių skirtumų. Ką gi, tenka apgailestauti, kad lokomotyvus konstruojantys žmonės nejaučia esminių slirtumų tarp manevrinio ir prekinio magistralinio lokomotyvų, gal todėl, ten kur dirba (didelėse skirstymo stotyse) ČME3M ir TEM TMH nuo bėgių ir iešmų smėlį kastuvais tenka kasti.
Tamstos žiniai, kad Jūsų "kūriniai" nebuksuotų traukdami sunkius sąstatus, reikėtų padidinti sukibimo su bėgiais koeficientą. Tai galima padaryti padidinant ašinę apkrovą ( kas praktiškai neįmanoma) arba lokomotyve padidinti ašių skaičių (kas teoriškai neįmanoma).
Šiaip, jeigu tamsta domiesi lokomotyvais, siūlyčiau palyginti kiekvieno lokomotyvo pagrindines technines charakteristikas: traukos jėgą pajudant iš vietos; ilgalaikę traukos jegą ir greitį. Taip pat pasidomėti dėl ko pasaulyje prie manevrinių lokomotyvų tam tikrais atvejais prikabinami "busteriai".
Tiesa esminių konstrukcinių skirtumų tarp paminėtų 3512 serijos vidaus degimo variklių neįžiūriu. Tik gal, kad HD yra šiek tiek "pajėginti".
Comment
-
Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimąTikiuosi taip vadinamas "Busteris": Slug (railroad)
Atvaizdas
Šaltinis: http://en.wikipedia.org/wiki/Slug_%28railroad%29
Comment
-
Parašė audriusktu Rodyti pranešimąVakar 2010 09 30 Palemono stotyje teko matyti manevruojant TEM TMH-002. Deja, nespėjau padaryti foto.
P.S. Šianakt stotyje vėl nakvojo abu "mėlynieji" - TME2-328 ir TME2-2735Paskutinis taisė IksEr; 2011.02.18, 07:26.
Comment
Comment