Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sveiki visi.
    Pastebėjau 2009.07.02 vakare Kaune TEM2-1037 stumiantį cisterną Žemuosiuose Šančiuose.


    2009.07.11 tas pats pastebėtas manevruojantis Palemone, prie pat A1:


    Laiko praėjo žinoma nemažai, ir jis į Palemoną turėtų atvažiuoti padarius gan nemažą apvažiavimą, per HE, nes tunelis tuomet vis dar buvo uždarytas. Ar tokie apvažiavimai yra normalu manevriniams šilumvežiams? Palemono stoty ir taip nakvoja du TEM2, kam reikalingas trečias?
    Čia minėti TEM'ai Palemono stoty, vakare:
    www.kaunotvirtove.lt
    www.urbanexploration.lt
    homezas.blogspot.com

    Comment


      Parašė homez Rodyti pranešimą
      Sveiki visi.
      Pastebėjau 2009.07.02 vakare Kaune TEM2-1037 stumiantį cisterną Žemuosiuose Šančiuose.
      Atvaizdas


      2009.07.11 tas pats pastebėtas manevruojantis Palemone, prie pat A1:
      Atvaizdas


      Laiko praėjo žinoma nemažai, ir jis į Palemoną turėtų atvažiuoti padarius gan nemažą apvažiavimą, per HE, nes tunelis tuomet vis dar buvo uždarytas. Ar tokie apvažiavimai yra normalu manevriniams šilumvežiams? Palemono stoty ir taip nakvoja du TEM2, kam reikalingas trečias?
      Čia minėti TEM'ai Palemono stoty, vakare:
      Atvaizdas
      Aišku normalu, be tiesioginių krovininių traukinių yra ir perduodamieji (pavyzdžiui Kaunas - Palemonas, Klaipėda-Rimkai ir t.t., išvežamieji (Rimkai-Šilutė ir t.t.) ir tokius dažnaitempia manevriniai šilumvežiai ( pvz.ČME3 literatūroje vadinamas manevrinis išvežiojamasis).

      Trečias TEM'as Palemono stoty gal ir nereikalingas ( o ne trys ir yra ten?), bet vagonas pats nenuvažiuos iš Kauno į Palemoną, kur formuojami traukiniai.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Dėkui už paaiškinimą.
        Nepastebėjau kuris nuolatinis trečias, galbūt šis ir bus. Dar kažkoks naktimis kartais į "Kauno tiekimą" rieda, bet nepastebiu numerio.

        Redaguota:
        Geriau išnarsčius 2009.07.02 dienos nuotraukas, radau stovintį tą patį TEM2-1037 Kauno depe. Nuotrauka daryta prieš tą, kur stumia cisterną, taip pat atrodo neužvestas dar. Ar tai gali būti jo pastovi vieta? (nuotraukoje TEM'o numeris matomas tik pilnai išdidinus nuotrauką)
        Paskutinis taisė homez; 2009.07.14, 17:15.
        www.kaunotvirtove.lt
        www.urbanexploration.lt
        homezas.blogspot.com

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Aišku normalu, be tiesioginių krovininių traukinių yra ir perduodamieji (pavyzdžiui Kaunas - Palemonas, Klaipėda-Rimkai ir t.t., išvežamieji (Rimkai-Šilutė ir t.t.) ir tokius dažnaitempia manevriniai šilumvežiai ( pvz.ČME3 literatūroje vadinamas manevrinis išvežiojamasis).
          Įdomu kurioj stoty lokomotyvas pervažiuoja į kitą sąstato galą. Jiesioje, Jūrėje...

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Įdomu kurioj stoty lokomotyvas pervažiuoja į kitą sąstato galą. Jiesioje, Jūrėje...
            Aišku, kad Jiesioje. Jūrėje nėra iešmų iš vieno kelio į kitą.

            Comment


              na ir kaip gi tas silumvezis Jiesioje parvaziuoja i kita sastato gala
              tai galima padaryti tik mauruciuose

              Comment


                TEM2 Ilgai dar važines,ar ju laukia kaip ir TEP60?

                Comment


                  Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                  TEM2 Ilgai dar važines,ar ju laukia kaip ir TEP60?
                  Yra paruoštas TEM2 modernizavimo projektas, tik nežinia ar greitu metu imsis vykdyti. Kai kuriais atžvilgiais TEM2 yra geresni už ČME3. Pvz, turi galingą kompresorių, jų konstrukcija panaši į M62. Aišku ir jiems ateis laikas kada nors...

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Yra paruoštas TEM2 modernizavimo projektas, tik nežinia ar greitu metu imsis vykdyti. Kai kuriais atžvilgiais TEM2 yra geresni už ČME3. Pvz, turi galingą kompresorių, jų konstrukcija panaši į M62. Aišku ir jiems ateis laikas kada nors...
                    Numatyta tik ČME3 modernizacija. Tačiau dėl sunkmečio dabar modernizacijos darbai sustabdyti.

                    Comment


                      Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                      na ir kaip gi tas silumvezis Jiesioje parvaziuoja i kita sastato gala
                      tai galima padaryti tik mauruciuose
                      Teisingai, pervarymą galima atlikti Mauručiuose. Labai atsiprašau, truputį susimaišiau pavadinimuose, teigdamas, kad Jiesioje.

                      Štai kaip organizuojamas perdavimo traukinių eismas iš Palemono į Kauną ir atvirkščiai:

                      Comment


                        Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                        TEM2 Ilgai dar važines,ar ju laukia kaip ir TEP60?
                        Ar Ignalinos AE turi savo lokomotyvu?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Ar Ignalinos AE turi savo lokomotyvu?
                          Yra keturi. Du TEM2 ir du TEM2U.

                          Comment


                            Parašė robertas Rodyti pranešimą
                            Teisingai, pervarymą galima atlikti Mauručiuose. Labai atsiprašau, truputį susimaišiau pavadinimuose, teigdamas, kad Jiesioje.

                            Štai kaip organizuojamas perdavimo traukinių eismas iš Palemono į Kauną ir atvirkščiai:

                            Atvaizdas
                            Visiškai teisingai. Krypties keitimas vyksta Jiesioje. Tam, kad nereikėtų važiuoti iki Mauručių, iš abiejų sąstato galų kabinami lokomotyvai. Sustojus Jiesios stotyje tik perduodamas traukinio valdymas gale stovinčiam lokomotyvui.

                            Comment


                              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                              Yra keturi. Du TEM2 ir du TEM2U.
                              Kam ten tiek ju reikia idomu?

                              Comment


                                Kad krovinius vežioti,iš Dūkšto į IAE,ir IAE depe irgi reikalingi,pvz išvežti branduolini kura,ir kita,tad čia dar ne viskas,dar daug jie turi technikos,kranus,vagonus,ir t.t.Ar gal man nuvažuoti ten ir pafotkinti?kam idomu?

                                Comment


                                  Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                  Kad krovinius vežioti,iš Dūkšto į IAE,ir IAE depe irgi reikalingi,pvz išvežti branduolini kura,ir kita,tad čia dar ne viskas,dar daug jie turi technikos,kranus,vagonus,ir t.t.Ar gal man nuvažuoti ten ir pafotkinti?kam idomu?
                                  Man butu idomu,bet aisku jei tik man vienam cia taip tai nevaziuok.

                                  Comment


                                    Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                    Kad krovinius vežioti,iš Dūkšto į IAE,ir IAE depe irgi reikalingi,pvz išvežti branduolini kura,ir kita,tad čia dar ne viskas,dar daug jie turi technikos,kranus,vagonus,ir t.t.Ar gal man nuvažuoti ten ir pafotkinti?kam idomu?
                                    NU man irgi idomu, bet manau nepavyks tau, juk ten visa technika uz tvoros, o tvora auksta pats buvau ten nuvykes jokiu TEM-2 nemaciau fotkint ten irgi nerekomenduociau per daug

                                    Comment


                                      Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                                      Kad krovinius vežioti,iš Dūkšto į IAE,ir IAE depe irgi reikalingi,pvz išvežti branduolini kura,ir kita,tad čia dar ne viskas,dar daug jie turi technikos,kranus,vagonus,ir t.t.Ar gal man nuvažuoti ten ir pafotkinti?kam idomu?
                                      Nu kiek parasei kad reikia manau uztektu vieno TEM-2, kura isveza nu trunka max 2h su manevravimu, o paskui vaziuoja i Duksta ir gryzta

                                      Comment


                                        Man iskilo dar vienas klausimas, kaip IAE lokomtyvams atliekami aptarnavimai, kura kiek isivaizduoju saugoja pacios IAE teritorijoje kelias cisternas - kas manau yra kvailas sprendimas, o tarkim jei reikia pasiremontuot ka nors

                                        Comment


                                          kazkur forume buvo mineta, kad atomines elektrines teritorijoj fotografuoti ir filmuoti - draudziama.
                                          "...Branduolines energetikos istatyme ... draudziama fotografuoti atomines elektrines technologine iranga ir irenginius..."
                                          Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.16, 20:00.
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X