Šiandien į rankas papuolė vieno britų leidžiamo geležinkelių žurnalo "Railways Illustrated" straipsnis, kuriame gana išsamiai ir aktualiai aprašomas LG vykdomas riedmenų parko atnaujinimas.
Dauguma aprašytų dalykų jau yra aptarta ir šioje forumo temoje, bet mažiausiai kalbėta (ir turbūt dabar įdomiausia) apie manevrinių šilumvežių ČME3 modernizaciją.
Straipsnyje rašoma, jog šiuo metu Vilniaus lokomotyvų depe aktyviai vykdoma šios serijos šilumvežio modernizacija. Esminiai skirtumai bus pakeistas šilumvežio kėbulas (pažeminti kapotai, kad būtų garantuotas geras matomumas mašinistui) ir seno CKD K6S310DR (6 cilindrų, 993 kW) variklio keitimas į naują Catterpilar 3512 B DITA (12 cilindrų, 1020 kW).
Dauguma aprašytų dalykų jau yra aptarta ir šioje forumo temoje, bet mažiausiai kalbėta (ir turbūt dabar įdomiausia) apie manevrinių šilumvežių ČME3 modernizaciją.
Straipsnyje rašoma, jog šiuo metu Vilniaus lokomotyvų depe aktyviai vykdoma šios serijos šilumvežio modernizacija. Esminiai skirtumai bus pakeistas šilumvežio kėbulas (pažeminti kapotai, kad būtų garantuotas geras matomumas mašinistui) ir seno CKD K6S310DR (6 cilindrų, 993 kW) variklio keitimas į naują Catterpilar 3512 B DITA (12 cilindrų, 1020 kW).
Comment