Sprendziama. Variantu juk visokiu yra.. Galima pvz pigiai nusipirkti senu CME-3 is kitu gelezinkeliu ir juos modernizuoti sau..
Kažkas mano mintis skaito apie tokį variantą senokai pagalvojau, taip ir darykite Bus ir unifikuotas manevrinių parkas, ir darbas vietoje, ir tikrai geriau nei koks naujas TEM18, nors technologiškai jokio naujumo ten didelio nematau.
Užvakar dieną krovininėje Vilniaus stotyje stovėjo su sąstatu paruošti transportavimui (fanera uždengti langai, žibintai) TEM2-955 ir TEM2-1371, vakar vakare jie jau buvo Radviliškio stotyje, o šiandien vakare nebebuvo.
Jie buvo aukciono sąrašuose.
Na nejaugi LG pritrūko traukinių? (joke ) o šiaip tai jie gal perka modernizacijai. Na kaip iš ČME3 perdaro....
Keista, gi neseniai atsikratė keliolikos TEM2
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Vien tik modernizuotų esamų ČME nepakaks, nes dabar dar žymią dalį parko sudaro TEM2 (Kaune vien tik TEM, daug Vilniuje ir Radviliškyje). Tai turbūt ir pirks senus ČME3, bus vienodas ir modernus manevrinių lokomotyvų parkas.
Klaipėdoje dirba ČME3M-6210, anksčiau iki modenizacijos jis LT-1 priklausė, turbūt planavo ten ir palikti, bet Klaipėdoje jų pirmiausia reikėjo, todėl dabar dirba Klaipėdos stotyje, pagrinde veža "perdavimus" tarp pačios Klaipėdos stoties ir Anglinės bei Uosto kelynų (KLASCO teritorija). O buvęs Klaipėdos stoties kalniuko šilumvežis ČME3T-6339 po modernizacijos liko Vilniuje.
Comment