O kodėl turėtų važiuoti atskirai, jei gali kartu ir neužimti siūlo? Kodėl turėtų abu važiuoti su veikiančiais varikliais, jei vienas gali tempti kitą ir taupyti kurą?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Aišku, kad taupymas. Tiesiog ilgai neišvedinėjant formulių, pasipriešinimas yra didesnis tuomet, kai lokomotyvas veikia kaip traukos riedmuo nei kai jis yra velkamas ar stumiamas. Iš esmės tas pats galioja ir ne tik lokomotyvui. Kadangi yra du vienodi lokomotyvai, tai viskas paprasta. Du veikiantys atskirai turės didesnį pasipriešinimą nei kai vienas vilks kitą.
O kur dar šilumvežio tuščia eiga, kai stovima stotyje su įjungtu varikliu... Vienu atveju stovi vienas, o kitu atveju stovi du atskirai...Paskutinis taisė Al1; 2015.09.01, 17:50.
Comment
-
Paprastai žiūrint - oro pasipriešinimas didžiąja dalimi priklauso nuo priekinio ploto ir salyginai nedaug nuo sąstato ilgio, nes sekantieji vagonai jau yra suformuotame oro "kanale". Taip pat galima taupymas ir ant brigadų skaičiau. Galiausiai, net ir tempiant vieną lokomotyvą, tempiančiojo variklis važiavimo metu vis tiek dirba praktiškai tuščiąja eiga - lokomotyvo masė - ~2-3 pilnai pakrauti vagonai, apkrova nėra didelė. Kartu dar atsižvelgiant, kad variklio efektyvumas prie tuščiosios eigos yra mažesnis nei prie darbinių apsukų ir apkrovos, o kartu nereikia užmaitinti daug papildomų sistemų (pradedant nuo antrojo kompresoriaus, visos elektronikos ir t.t.), taupymas susidaro gana ženklus
Comment
-
Ko gero pirmasis tikras šilumvežis Lietuvoje buvo trofėjinis Dg14-1. Jis 195x metais dirbo Vilniuje depe ir užfiksuotas kino kronikoje, tempiantis dyzelinio traukinio DP-0x vagoną. Dabar nepamenu, kurių metų kronika, kažkurių 5x.
Tai vokiškas WR 360 C 14 (gamyklinė serija, o geležinkelių serija Reicho geležinkelyje V36).
Nuotrauka:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2...anichstein.jpg
Comment
-
Pora neblogų straipsnių apie Lietuvos geležinkelius:
Pinigų traukinys: kaip „Lietuvos geležinkelių“ milijonai plaukia į Rusiją
Šarūnas Černiauskas: Kaip Stasys Dailydka mane pirko
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąPora neblogų straipsnių apie Lietuvos geležinkelius:
Pinigų traukinys: kaip „Lietuvos geležinkelių“ milijonai plaukia į Rusiją
Šarūnas Černiauskas: Kaip Stasys Dailydka mane pirko
Straipsnis apie nieką. Perka ir ką? O iš kur kitus pirkti? Ir vagonus perka, ir dar daug ką perka. Rusofobijos arkliuką pasibalnojo, ir pirmyn... Konkursas? O kokia dar kita firma gali patiekti TEM18 rėmą su vežimėliais ir varikliais? Gal spekuliantus Lietuvoje šerti? Ir taip per formalius viešuosius pirkimus prarandami milijonai dėl užkeltų kainų ir tarpininkų paslaugų, ir sugaišto laiko, kai būtų galima nupirkti tiesiai iš gamintojo ar didmenininko. Perku, žinau, todėl geriau neaiškinkite, jei kas bandys. VP įstatymas yra korupcijos generatorius.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.30, 16:25.
Comment
-
Viena vertus - LG nelabai iš ko kitko lieka pirkti, jei ne iš rusų (turint omenyje visas standartizacijas ir t.t.). Antra - pasirinktas pirkimo būdas (specialiai sudėliota taip, kad apeitų viešuosius pirkimus) - iš karto rodo, kad ne viskas ten švaru... Ar negalėjo paskelbti viešojo konkurso dalių komplektams - vadinasi nenorėjo
Comment
-
Viešieji pirkimai yra peilis valstybinėms (ir savivaldybių) įmonėms. Būtent komercinėms įmonėms, o ne VšĮ ar biudžetinėms organizacijoms. Valstybinės įmonės ir taip yra nelanksčios, tai viešieji pirkimai jas daro dar nelankstesnės. O paskui visokie liberalai bliauna - privatizuoti, neefektyviai dirba ir t.t. Tai būtent viešieji pirkimai tarytum specialiai (o iš tikrųjų specialiai) valstybinės įmonės stato į nevienodą konkurencinę padėtį su privačiomis. Aišku, čia tuoj atsiras sakančių, kad valstybinės ir taip nevienodoje padėtyje, atseit, geresnėje. Nei velnio. Aš sutinku, kad viešieji pirkimai turi būti taikomi toms lėšoms, kurias valstybinės įmonės gauna iš biudžeto, kitų valdiškų ar savivaldybių fondų ar ES. Taip pat stambiems investiciniams pirkimams, įrangai, patalpoms, daliai paslaugų, nesusijusių tieiogiai su veikla ir pan. O, pavyzdžiui, komplektuojančių dalių pirkimas gaminamai produkcijai per viešuosius pirkimus yra visiškas absurdas... Lygiai taip pat ir troleibusų Vilniuje surinkimas yra labai miglotas ir tikriausiai nebus, nes jei visas dalis troleibusų pirkimui reikės pirkti per viešųjų pirkimų mechanizmą, paprasčiau nupirkti naujus gatavus...
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąViena vertus - LG nelabai iš ko kitko lieka pirkti, jei ne iš rusų (turint omenyje visas standartizacijas ir t.t.).Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Bet teisinių pažeidimų nerasta. Ar teisė niekam neberūpi?
PS
Man visuomet įdomu, kodėl (ir kaip) įmonės vakaruose (su valstybiniu kapitalu) sugeba naudoti tarkim vieno modelio transporto priemones, nors akivaizdžiai matosi, kad pirkta skirtingu metu (iš pagaminimo metų, komplektuojančios įrangos). Pvz. Wideroe - Dash8, Finnair - Airbus. Ir niekas nešaukia korupcija.
Comment
-
O aš matau, kad valdžia kitus laiko idiotais, daro viską, kad būtų žlugdoma ekonomika ir valstybė, o ją (valdžią) palaikantys akis drasko, nepaisant logikos ir sveiko proto.
Dėl kitų šalių - arba yra normalūs įstatymai, arba yra durni įstatymai, bet jie apeinami ir formaliai pagal įstatymus jokios korupcijos nėra. Visgi yra ir ten problemos su pirkimais, ypač to, kad nauja.
Tačiau viena, kai perkamas gatavas daiktas, ir visai kas kita, kai valstybinė įmonė turi pirki pagal viešuosius pirkimus kažkokias tai detales ar medžiagas savo gaminamai produkcijai. Įtariu, kad visgi ir Lietuvoje tokiam pirkimui nereikia jokio konkurso, taip kad tas staipsnis tiesiog užsakomasis ir rusofobinis. Nes pagrindinis akcentas būtent kad iš Rusijos įmonės perka. Pirktų iš kitur be konkurso, tai tokių straipsnių nerašytų.Paskutinis taisė Al1; 2016.12.01, 11:10.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBet teisinių pažeidimų nerasta. Ar teisė niekam neberūpi?
PS
Man visuomet įdomu, kodėl (ir kaip) įmonės vakaruose (su valstybiniu kapitalu) sugeba naudoti tarkim vieno modelio transporto priemones, nors akivaizdžiai matosi, kad pirkta skirtingu metu (iš pagaminimo metų, komplektuojančios įrangos). Pvz. Wideroe - Dash8, Finnair - Airbus. Ir niekas nešaukia korupcija.
Comment
-
Tai reikia ne pagal įstatymus? Tai apsispręsk pagaliau. Taip, įstatymai blogi, bet jei galima legaliai apeiti, tai kodėl gi ne? Dukterinės įmonės buvo įkurtos ne pinigams plauti, o vykdant LG restruktūrizavimą - veiklų atskyrimą. O tai jau liberalų darbas, jie visur tą stumia. Taip kad nereikia čia sekti pasakų - patys liberalai kurpia korupcines-machinacines schemas, kurios pridengiamos liberalizacija, rinkos skaidrumu, veiklų atskyrimu, privatizacija ir kitokiais gražiais lozungais. Aišku, visi tuo naudojasi, ne tik liberalai, bet jie iniciatoriai.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąDėl to ir velkamės visų užpakaly, kad viskas pagal įstatymus, o schemų kurpimas pinigų plovimui ir saviakų šelpimui nėra nusikaltimas. Kokio velnio LG reikalinga dukterinė įmonė su milijoniais pelnais? Ar čia reikia būti aklam kad nesudėti 1+1?
Comment
-
Tiesa pažiūrėjau tik pirmą straipsnį, bet Al1 yra tiesus. Ten rašoma išvis daugiau apie „Transmašholding“, akivaizdu kad politinis straipsnis. Dbr net ir su konkursu iš Rusijos nupirktų, pradėtų sakyti kad konkursas nebuvo švarus.
Truputį dar nukrypsiu: šios politinės demagogijos yra suprantamos, nes ES nėra naudinga, kad būtų perkama ne ES produkcija.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTruputį dar nukrypsiu: šios politinės demagogijos yra suprantamos, nes ES nėra naudinga, kad būtų perkama ne ES produkcija.
Čia vietinės intrigos ir tiek.
Comment
Comment