Atidavė Ukrainai. Labai galimas variantas. Galės nusprogusius DR1A ir D1 tampyti.
Jie turi pakankamai ČME3, kurių didesnė dalis gerokai naujesni nei šitie TEM2. Be to UZ manevriniame parke vien ČME3. Ir tampant dyzeliukus patys nusprogs, arba gaisrinė bus nuolatinis palydovas.
(...) Ir tampant dyzeliukus patys nusprogs, arba gaisrinė bus nuolatinis palydovas.
Kaip keleivinius traukinius tampant Lenkijoje nenusprogsta SM42 ?
Tų tampymų mačiau ne tik nuotraukose ir yutube, bet ir natūroje - ne kartą keleivinį traukinį atitempė į Šeštokus.
Šiandien baltai mėlynam TEM2 buvo atliekami reostatiniai bandymai. Numerio nesimato. Matosi, kad šviežiai dažytas. Pažiūrėjau pagal LG TEM2 numerius, tai ten tie, kurie buvo pernai kelis kartus parduodami aukcione. Matyt kažkam visgi pardavė. O gal ir ne. Gal atiduos Ukrainai. Nesvarbu, kad prašė magistralinių. Atiduos, ką gali.
Šiandien baltai mėlynam TEM2 buvo atliekami reostatiniai bandymai. Numerio nesimato. Matosi, kad šviežiai dažytas. Pažiūrėjau pagal LG TEM2 numerius, tai ten tie, kurie buvo pernai kelis kartus parduodami aukcione. Matyt kažkam visgi pardavė.
Gal specialistai ką pasakys? Šeštadienį , apie 18h ties Amalių pervažą užsidarė šlogbaumas. Laukiau keleivinio , bet pralėkė TEM TMH 002 nusitempdamas kitą TEM TMH 025. Pastąrąjame nieko neuvo , dirbo tik 002 variklis , nusitempė į Kauno pusę. Tai gal Kaune kažkokį tais remontą yra galimybės daryt? Nes niekad nemačiau , kad vienas kitą temptų...
Comment