Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na buvau jau minejes apie penzeline "modernizacija",
    na visai is bedos atrodo , jei is toli ziuri
    tik VDV pakurto dar nemaciau, dabar jau bame stovi
    Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
    TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
      TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
      1.joks ten planinis: graba pakele
      2.radv TP-3 dazo pirma kart, pagal nauja schema
      3. kabutes ir skaityk
      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

      Comment


        Dažymo darbai lokomotyvams turi būti atliekami tik nuo ER-3 remonto. Kadangi LT-2 jau turi potencialą atlikti didesnių apimčių remontus TEM2lokomotyvams, todėl jo stovėjimas TP-3 ceche dar nereiškia, kad tai tik jo "renimavimas". Aišku, negaliu paneigti, kad broliai radviliškiečiai "racionalizuodami" ER-3 remonto procesą, nenaudoja mirusių lokomotyvų detalių ir agregatų.

        Comment


          na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
          kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
          ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora
          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

          Comment


            kas girdeti apie IAE lokomotyva jis vilniuj ar kitur?

            Comment


              Parašė Siemens Rodyti pranešimą
              kas girdeti apie IAE lokomotyva jis vilniuj ar kitur?
              Nusiramink tu su juo. Kai tik ką sužinosim bus parašyta.

              Comment


                Parašė Siemens Rodyti pranešimą
                kas girdeti apie IAE lokomotyva jis vilniuj ar kitur?
                Kol kas nieko, turbūt dar remontuoja.

                Comment


                  Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                  na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
                  kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
                  ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora
                  Čia teisingas pastebėjimas. . Visi potencialūs "klientai" jau nuo metų pradžios sustatyti patvoriais. Su ER20CF, 2M62M ar ČME3M lokomotyvais nelabai ką yra veikti TP-3 metu. Juo labiau, kad į TP-3 jie užsuka žymiai rečiau nei senieji 2M62. "Vtulkių diorginimo" era jau baigėsi.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Čia teisingas pastebėjimas. . Visi potencialūs "klientai" jau nuo metų pradžios sustatyti patvoriais. Su ER20CF, 2M62M ar ČME3M lokomotyvais nelabai ką yra veikti TP-3 metu. Juo labiau, kad į TP-3 jie užsuka žymiai rečiau nei senieji 2M62. "Vtulkių diorginimo" era jau baigėsi.
                    na, bet verta paminet , kad 5ias atrodo, senutes pakels.
                    2M62 208 jau dare kelione i Jelgava praeita savaite.
                    Tiesa apvazinetos jos bus isnuomotos LDZ
                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                    Comment


                      TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.[/QUOTE]

                      Neapsimoka modernizuot, ar ir taip pakankamai gerai dirba?

                      Comment


                        UAB "Zvyro karjerai" manevrinis TEM2U-8492 Senuosiuose Trakuose



                        Trosinis vagonu stumimo agragatas karjere Senuosiuose Trakuose

                        Comment


                          Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                          na, bet verta paminet , kad 5ias atrodo, senutes pakels.
                          2M62 208 jau dare kelione i Jelgava praeita savaite.
                          Tiesa apvazinetos jos bus isnuomotos LDZ
                          Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.

                          Comment


                            Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                            TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
                            Neapsimoka modernizuot, ar ir taip pakankamai gerai dirba?[/QUOTE]

                            TEM2 senukai jau dirba 30-40 metų, todėl į juos įdėtos investicijos nebeatneštų ekonominės naudos. Juo lab, kad visiškai susidėvėjusi lokomotyvo važiuoklė ir nešančiosios konstrukcijos. Žymiai naudingiau įsigyti naujus manevrinius lokomotyvus.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.
                              aha
                              pamelavau,
                              Baltic trans serviss turetu jas gauti
                              o pelnas tai , kaip uz grabus labai geras
                              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.
                                Tai reiskia, kad Latvijoje atsiranda privatus vezejas?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai reiskia, kad Latvijoje atsiranda privatus vezejas?
                                  A/S Baltijas Tranzita Serviss įkurta 2001 metais.

                                  2005m. duomenimis ši įmonė turėjo penkis 2M62 lokomotyvus, pirktus iš LDz.

                                  Comment


                                    Gal kas zino, kodel Vaidotuose nebeliko CME'ku, vakar vaziavau pro sali, tai vieni TEM'ai stumdosi.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
                                      TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
                                      Štai jis TEM2-2736:



                                      Iškart atsiprašau už kokybę... Šiandien oras keitėsi kas 10 minučių.

                                      Comment


                                        gerai atrodo tarp visų raudonų šilumvežių

                                        Comment


                                          Modernizacijos etapai (su teptuku)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X