na buvau jau minejes apie penzeline "modernizacija",
na visai is bedos atrodo , jei is toli ziuri
tik VDV pakurto dar nemaciau, dabar jau bame stovi
Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
1.joks ten planinis: graba pakele
2.radv TP-3 dazo pirma kart, pagal nauja schema
3. kabutes ir skaityk
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Dažymo darbai lokomotyvams turi būti atliekami tik nuo ER-3 remonto. Kadangi LT-2 jau turi potencialą atlikti didesnių apimčių remontus TEM2lokomotyvams, todėl jo stovėjimas TP-3 ceche dar nereiškia, kad tai tik jo "renimavimas". Aišku, negaliu paneigti, kad broliai radviliškiečiai "racionalizuodami" ER-3 remonto procesą, nenaudoja mirusių lokomotyvų detalių ir agregatų.
na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
na esme, kol jis stovi saltas, tai gan gerai atrodo
kaip sakant spakliavo 3iata menesiu , kas ktam savaites darbas.
ir aplamai tp -3 siai dienai yra dykaduoniaujanti kontora
Čia teisingas pastebėjimas. . Visi potencialūs "klientai" jau nuo metų pradžios sustatyti patvoriais. Su ER20CF, 2M62M ar ČME3M lokomotyvais nelabai ką yra veikti TP-3 metu. Juo labiau, kad į TP-3 jie užsuka žymiai rečiau nei senieji 2M62. "Vtulkių diorginimo" era jau baigėsi.
Čia teisingas pastebėjimas. . Visi potencialūs "klientai" jau nuo metų pradžios sustatyti patvoriais. Su ER20CF, 2M62M ar ČME3M lokomotyvais nelabai ką yra veikti TP-3 metu. Juo labiau, kad į TP-3 jie užsuka žymiai rečiau nei senieji 2M62. "Vtulkių diorginimo" era jau baigėsi.
na, bet verta paminet , kad 5ias atrodo, senutes pakels.
2M62 208 jau dare kelione i Jelgava praeita savaite.
Tiesa apvazinetos jos bus isnuomotos LDZ
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
na, bet verta paminet , kad 5ias atrodo, senutes pakels.
2M62 208 jau dare kelione i Jelgava praeita savaite.
Tiesa apvazinetos jos bus isnuomotos LDZ
Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.
TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
Neapsimoka modernizuot, ar ir taip pakankamai gerai dirba?[/QUOTE]
TEM2 senukai jau dirba 30-40 metų, todėl į juos įdėtos investicijos nebeatneštų ekonominės naudos. Juo lab, kad visiškai susidėvėjusi lokomotyvo važiuoklė ir nešančiosios konstrukcijos. Žymiai naudingiau įsigyti naujus manevrinius lokomotyvus.
Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.
aha
pamelavau,
Baltic trans serviss turetu jas gauti
o pelnas tai , kaip uz grabus labai geras
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.
Tai reiskia, kad Latvijoje atsiranda privatus vezejas?
Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
Štai jis TEM2-2736:
Iškart atsiprašau už kokybę... Šiandien oras keitėsi kas 10 minučių.
Comment