Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo
1435 vežei gi parduoti netinka.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTinka - užtenka tik pakeisti aširačius ir sukabinimo įtaisus.
Tai tada:
- korupcijos nėra, nes jei dėl korupcijos užkiltų kaina, mes nei 1 neparduotume už LG ribų.
- VLRD užsienio klientams apskritai iš Rusijos būtų pigiau pirkti, nes tiesiogiai.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo
Comment
-
Šita tema bus tinkamesnė.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą- VLRD užsienio klientams apskritai iš Rusijos būtų pigiau pirkti, nes tiesiogiai.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąSM42-700/38
http://rail.phototrans.eu/15,2195,312.html
Tarp Kauno ir Marijampolės jo nėra, Šeštokuose ir Mockavoje pasidairyti neteko...
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNa didžioji dauguma liko Lietuvoje, niekur neišvažiavo
1435 vežei gi parduoti netinka.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠita tema bus tinkamesnė.
Ką pirkti riesiogiai iš Rusijos? - šilumvežio dalį? Ir ką po to su dalimi daryti?
Comment
-
Tai bendras CZ Loko, Transmašholdingo ir VLRD projektas. Kiekviena šalis įnešė savo dalį - CZ Loko buvo pagrindinis projekto išdirbėjas, kėbulo, kabinos ir tikriausiai kai kurios valdymo įrangos gamintojas ar komplektuotojas. Transmašholdingas tiekė rėmą su vežimėliais ir traukos varikliais, taip pat kai kuriuos kitus mazgus, tarpininkavo bandymams ir sertifikavimui 1520 vėžei, o taip pat gamina šiuos šilumvežius Rusijos rinkai. VLRD iš esmės surinkinėja ir gamina kai kurias dalis. Taip pat pirmas serijos egzempliorius surinktas Lietuvoje. Variklis, generatoriai, valdymo įranga ir kt. tiesiog nupirkta iš Vakarų kompanijų kaip dalys be jokio jų dalyvavimo projekte.
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr Lietuvoje išliko tas lenkiškas manevrinis šilumvežis, naudotas statant "Rail Baltica-1"?
Tarp Kauno ir Marijampolės jo nėra, Šeštokuose ir Mockavoje pasidairyti neteko...Paskutinis taisė Al1; 2016.12.02, 17:19.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTransmašholdingas tiekė rėmą su vežimėliais ir traukos varikliais, taip pat kai kuriuos kitus mazgus, tarpininkavo bandymams ir sertifikavimui 1520 vėžei, o taip pat gamina šiuos šilumvežius Rusijos rinkai.
Comment
-
LG parduoda 10 vnt. nemodernizuotų ČME3:
6741, 6753, 6758, 6759, 6881, 6883, 7114, 7119, 7183, 7187.
http://www.litrail.lt/skelbimai/-/as..._col_count%3D3
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKauno Grūdai turi du TGMus. Kažkodėl galvojau,kad vieną. Numerius pamėginsiu kitą savaitę sužinoti.
https://trainpix.org/list.php?did=505
Comment
-
Parašė vectron Rodyti pranešimą
ТГМ23В48-2445 stovi Volvo fūros variklis.
ТГМ23В48-1610 prsikirtas Kaunui, bet jo nėra. Kur jis - nežinau.
ТГМ23В48-2588 - Kaune nėra , nebent prie malūno važinėjasi.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment