Savaitė praėjo nuo šio pastebėjimo, o šiandien jau aš pastebėjau tą patį 6210 Vilniaus stotyje. Gal išties paliks Vilniuje?
Gal LT-1 turi atsakymą į šį klausimą?
LT-1 turi atsakyma vilniuje nedirbs, nes toki agregata neapsimoka naudoti ten, kur jo galios nereikia. Cia vilniuje tiesiog pravazineja, nes tampyti keleivinius vagonus - labai nesunkus darbas.
LT-1 turi atsakyma vilniuje nedirbs, nes toki agregata neapsimoka naudoti ten, kur jo galios nereikia. Cia vilniuje tiesiog pravazineja, nes tampyti keleivinius vagonus - labai nesunkus darbas.
Būsiu kiek įkyrus ir paklausiu, kaip suprast, ką reiškia "pravažinėja"?
Būsiu kiek įkyrus ir paklausiu, kaip suprast, ką reiškia "pravažinėja"?
kad nauji agregatai "įsidirbtų", "prasislifuotų", reikia is pradziu jiems duoti lengvesni kruvi. Tam puikia tinka darbas Vilniaus keleivineje stotyje, nes tampyti keleivinius vagonas tikrai labai lengvas darbas. Viena modernizuota masina jau dirba Draugystes gelezinkelio stotyje, kur jos galios pranasumas puikiai isnaudojamas ir duoda dideli ekonomini ir technini efekta. Vien tai kad, modernizuotas CME-3 gali vezti 70 vagonu (pagal kompresoriaus galinguma), jau labai daug ka reiskia. Paprastas CME-3 del siplno kompresoriaus gali vezti viso labo 30 vagonu (120 asiu).
Kai turesiu laiko, idesiu Siemens, CME-3M, 2M-62M agregatu foto, ju turiu tikrai nemazai..
kad nauji agregatai "įsidirbtų", "prasislifuotų", reikia is pradziu jiems duoti lengvesni kruvi. Tam puikia tinka darbas Vilniaus keleivineje stotyje, nes tampyti keleivinius vagonas tikrai labai lengvas darbas. Viena modernizuota masina jau dirba Draugystes gelezinkelio stotyje, kur jos galios pranasumas puikiai isnaudojamas ir duoda dideli ekonomini ir technini efekta. Vien tai kad, modernizuotas CME-3 gali vezti 70 vagonu (pagal kompresoriaus galinguma), jau labai daug ka reiskia. Paprastas CME-3 del siplno kompresoriaus gali vezti viso labo 30 vagonu (120 asiu).
Kai turesiu laiko, idesiu Siemens, CME-3M, 2M-62M agregatu foto, ju turiu tikrai nemazai..
kad nauji agregatai "įsidirbtų", "prasislifuotų", reikia is pradziu jiems duoti lengvesni kruvi. Tam puikia tinka darbas Vilniaus keleivineje stotyje, nes tampyti keleivinius vagonas tikrai labai lengvas darbas. Viena modernizuota masina jau dirba Draugystes gelezinkelio stotyje, kur jos galios pranasumas puikiai isnaudojamas ir duoda dideli ekonomini ir technini efekta. Vien tai kad, modernizuotas CME-3 gali vezti 70 vagonu (pagal kompresoriaus galinguma), jau labai daug ka reiskia. Paprastas CME-3 del siplno kompresoriaus gali vezti viso labo 30 vagonu (120 asiu).
Kai turesiu laiko, idesiu Siemens, CME-3M, 2M-62M agregatu foto, ju turiu tikrai nemazai..
Du modernizuoti dirba.
O kitas klausimas - nejaugi visi CME3M iskeliaus i Klaipeda?
Netgi Vaidotams neklius?
Pirmiausiai ten, nes reikia kuo operatyviau tenkinti uosto poreikius, Vaidotuose ir du TEM ant kalniuko susitvarko.
Pirmiausiai ten, nes reikia kuo operatyviau tenkinti uosto poreikius, Vaidotuose ir du TEM ant kalniuko susitvarko.
Vaidotuose dvejintas manevrinis jau seniai nedirba. O siu galingu modernizuotu manevriniu silumveziu paskirtis ir yra pakeisti dvejintus manevrinius silumvezius. Su galingu, 12 cilindru Caterpillar varikliu (tokiu pat, kaip modernizuotuose 2M-62M) bus 5 silumveziai. I kitus modernizuojamus bus montuojamas tokios pat firmos silpnesnis 8 cilindru variklis, nes to pilnai pakaks kitiems (kitaip sakant daugumai) manevriniams darbams atlikti.
O del Draugystes ta teisingai, ten dirba 2 modernizuoti manavriniai CME-3M, tiesiog netiksliai anksciau parasiau..
Vaidotuose dvejintas manevrinis jau seniai nedirba. O siu galingu modernizuotu manevriniu silumveziu paskirtis ir yra pakeisti dvejintus manevrinius silumvezius. Su galingu, 12 cilindru Caterpillar varikliu (tokiu pat, kaip modernizuotuose 2M-62M) bus 5 silumveziai. I kitus modernizuojamus bus montuojamas tokios pat firmos silpnesnis 8 cilindru variklis, nes to pilnai pakaks kitiems (kitaip sakant daugumai) manevriniams darbams atlikti.
O del Draugystes ta teisingai, ten dirba 2 modernizuoti manavriniai CME-3M, tiesiog netiksliai anksciau parasiau..
O jam svorio uztenka kad isnaudot toki galinga varikli?
Jis gi turbut nemazai lengvesnis uz 2M-62M sekcija.
Jei tiksliai, tai kelios tonos virs 120. Bet as juk ir rasiau apytiksliai.
Seno 123 (ČME), o rašei 130
Klausykit, o kaip ideti kokybiskas foto cia? nes vis raso, kad limitas virsytas.. Parengciau keleta fotoreportazu apie SIEMENS ER20, 2M62M bei CME-3M masinu skyrius. Nesinori mazyciu foto deti..
Ar kas nors apskritai liko is senu daliu tame manevriniame? Visai nepanasus i senuosius... ir idomu, kiak kainuoja tokia modernizacija ir kiek kainuotu visiskai nauju analogu pirkimas?
Liko pritaikytas senas rėmas, ekipažinė dalis(važiuoklė), bet patobulintas kėbulo pakabinimas, tie patys elektros traukos varikliai bei jų aušinimo ventiliatoriai (patobulinti), autosankabų atkabinimo iš kabinos oro cilindriukai.
Comment